|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
Jewel Ome Henk |
|
quote: Noem eens wat klassieke muziek waar je naar luistert. Lijkt mij ook wel de moeite waard om iets van te beluisteren namelijk... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Carmina Burana... ben ff vergeten van wie maar ik gok op Karl Orf... |
|
Carl Orff is inderdaad wel eens leuk. Lekker bombastisch... Is wel niet echt klassieke muziek, maar kom [Dit bericht is gewijzigd door |MoRGaN| op 07-08-2001 21:46] |
|
Bij mij gaat het dan een hele andere kant op. Ik luister zo nu en dan graag naar Synthesizer muziek (Vangelis, Jean Michel Jarre, Tangerine Dream) of filmmuziek van bijvoorbeeld Star Wars: The Phantom Menace, Star Trek of andere klasiek georienteerde muziek! [Dit bericht is gewijzigd door Devoraz op 07-08-2001 23:29] I am a tempter, extravagant my ways. The world is my menagerie! |
|
gregoriaans koor is ook gaaf, zingen bv nothing else matters en losing my religion |
|
quote: FOTO!!! |
|
Niet metal-bands die mijn stempel van goedkeuring krijgen zijn o.a: Godflesh, Malignant Earthborne, Ministry & Skinny Puppy, Unsane, Sonic Youth, Destiny's Child, Scorn, DJ Shadow, The KLF en de verschillende synthesizer componisten zoals Jarre en Vangelis. |
|
quote:dit vind ik ook heel mooi kan alleen nooit de naam onthouden No regrets and no remorse... |
|
Ik draai nu ook al een tijdje de soundtrack van Hannibal ... is ook erg mooi. Voornamelijk gemaakt door Hans Zimmer. |
|
Ik ben nog altijd een groot fan van George Michael (vroeger was ik Wham! fan ) dit tot groot verdriet van Devoraz Verder zet ik geregeld Arrow Classic Rock op, want daar hebben ze van die lekker doorsnee rocknummers (je kent het wel ) lekker om een boekje bij te lezen enzo. Wat ik verder erg goed vind (kleine opsomming): - Creedence Clearwater Revival - Jamiroquai - Earth & Fire - muziek van de Russische componist Modest Mussorsky (o.a. Pictures at an exhibition) - muziek van de Russische componist Aram Ilich Khachaturian (o.a. Sabre Dance) - Antonio Vivaldi (de Vier Seizoenen) en verder vind ik de wat zwaardere werken van Bach ook erg mooi; (ook in metal ben ik erg weg van deprimerende muziek, zoals van My Dying Bride en Candlemass) If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Ik luister naast metal, veel RHCP en Celtic/bagpipes I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
Heb je toevallig de eerste cd van Cruachan dan ?? |
|
quote: ja leuk, ik was bij mijn grootouders te logeren, met een paar van mn andere, kleinere nichtjes (euhm... 10,4,4,2,euhmme ik geloof 3 en 3) ok ik heb hun ook ff laten headbangen!!! echt een kool gezicht... zo op een rijtje flexxe ertjes kheb er een foto van genomen... khoop dat ie is gelukt Ik vergiet als zeef hebben |
|
Om bij klassieke muziek te blijven:Mahler,Schubert,Saint-Saëns,Albinoni en als ik in een héél lollige bui ben: Weber. (als ik dat opzet,moet ik altijd aan die heroïsche mantel-en degenfilms denken uit de jaren '50 of aan de Ivanhoe-reeks met Roger Moore) [Dit bericht is gewijzigd door madeline usher op 08-08-2001 21:20] Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
klassiek voor de ontspanning En sinds mijn twaalfde weg van Bruce Springsteen. Maar ik vind punk-rock en The Cramps en the Fuzztones enzo ook erg tof ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Portishead, Massive Attack, Faithless, Moby, Hooverphonic, soundtrack van Sleepy Hollow, ... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
De radio staat altijd op Arrow Classic Rock en ik ben daarnaast een liefhebber van Nederpop (De Dijk, Van Dik Hout, etc) en cabaret.... |
|
quote: Ik ga morgen voor 3 weken op vakantie, maar zal daarna ff een foto posten. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Ik heb wel iest ouds van Cruachan (denk demo ofzo) liggen op MP3 en ik heb Tuath na Gael. Als je daar een kopietje van witl ofzo dan moet je maar ff mailen: metal@elessar.demon.nl mijn niet-metal voorkeuren: darkcore, industrial, Rammstein (nouja ze noemen het wel tanzMETAL) , Sibelius... En bagpipes zijn natuurlijk geweldig, zouden meer bands in hun muziek moeten gebruiken |
|
quote: Ik heb tuatha na gael liggen die kun je zo komen halen. God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves. |
|
soundtracks,klassiek,dead can dance,elend,radio 538 op mijn werk. God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves. |
|
quote:Waar woon je ? |
|
goed, als ik neit naar black/death/thrash/gore/grind luister, ik o.a naar de sound traxxx van Ennio Morricone, foute disco, foute jaren 80 muziek, cajun muziek, blablabla! Heaven, once so proud, look as it comes down |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |