![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
Dire Straits ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Teveel om hier neer te zetten, maar jazz, blues, reggae, drum'n"bass, folksmuziek en rock. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 05-06-2004 4:00] ![]() |
|
k's Choice, Tori Amos, Hooverphonic, Heather Nova, Porcupine Tree, the Gathering, Blof, Kate Bush, A Perfect Circle. Hmm, eigenlijk wel vrij veel non-metal. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
|
Enigma, Norah Jones, Enya, Blof, Anastacia, Queen, The Cure, The Smiths, Trijntje Oosterhuis, Ilse De Lange enz enz... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Ik luister zowiezo naar Prince, en heb verder een vrij brede muziek smaak. ![]() There can be only one CORN !! Life SUCKS.... and then you die!!! ![]() |
|
The Cure is wel leuk om te horen. the only pleasure is pain ![]() |
|
[kansloos puberaal gehuil] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 06-06-2004 3:26] ![]() |
|
quote: Heersch! ![]() ![]() Ik luister de laatste tijd veel naar Skik. ![]() ![]() |
|
ja wat leuk, NP: JMJ - Oxygene part2 Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Norah Jones, Jimmy Hendrix, The chieftains, Filarfolket, ... etc etc Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Norah Jones, counting crows, k's choice, cranberries, nirvana, skunk anansie, en de rest kan ik zo ff niet bedenken. ![]() |
|
bah, wat een foute bands massive attack, aphex twin, winterkälte. ![]() :p ![]() |
|
wat heeft iedereen toch opeens met die norah jones? ze kan wel mooi zingen maar ze maakt zulke ONGELOFELIJKE SAAIE muziek, ik wordt er na 5 minuten bloednerveus van! ![]() ~ By the fallen one I shall arise ~ ![]() |
|
quote: 5 minuten???! ![]() sterk! :p ![]() |
|
![]() Maarre die Aphex Twin heb ik wel eens wat van gezien op tv en dat lijkt me wel gaaf. Wat voor albums raad je aan? ~ By the fallen one I shall arise ~ ![]() |
|
quote: niet de laatste. Come to daddy, en classics. maar als je echt geflipt wil--> VENETIAN SNARES downloaden op http://www.vsnares.com ![]() in de video en audio section :p ![]() |
|
Danke, ik ga komende week shoppen. ![]() ~ By the fallen one I shall arise ~ ![]() |
|
quote: zeker vragen naar venetian snares - doll doll doll ![]() :p ![]() |
|
Als ik niet naar metal luister, luister ik voorla veel naar jazzgitaristen, zoals Pat Metheny, John McLaughlin, Django Reinhardt, enz... Leerzame en relaxte muziek. ![]() |
|
Arrow classic rock(radiozender). of lekkere raggae. ![]() |
|
King Crimson!!!!!! ![]() ![]() ![]() I Find That I Am Not There... ![]() |
|
Hmm kunnen filter, a perfect circle en pitchshifter tot metal gerekend worden..vind het zelf meer richting rock gaan Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. ![]() |
|
band zonder banaan blijft heerschen ![]() |
|
is dat( BZB ) nou metal of niet? Ik heb op het drumstel(DW) een twinpedaal ontdekt!!!Ik wil een hokjesdenkende kwalificering en de stijl hebben... [Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 07-06-2004 14:44] ![]() |
![]() |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |