|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Donderdag: Megadeth The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
ik heb gisteren ozzy gezien welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
Metallica al eens gezien volgens mij |
|
zal es kijken, bedankt voor de info! :D "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
cool thanx |
|
Bedankt voor de tip!! Morgen AC/DC I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
ik dacht dat het misschien leuk was... niet dus |
|
Van Ozzy had ik het meeste al gezien... |
|
Vanavond maar naar Metallica kijken. |
|
quote: Ja, als ik eraan denk... |
|
Bon jovi......... zeker speciaal voor valentijn. Ik ga donderdag wel kijken, is het op Yorin of Veronica? of is dat weer hetzelfde tegenwoordig? btw: het is toch niet de dvd die ze gaan uiztende he? [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 11-02-2003 11:33] |
|
Bon Jovi is ook zeer metal |
|
Nog steeds weinig prikkels om tv te gaan kijken dus neuh |
|
quote: Veronica... anders had ik wel "yorin" neergezet If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
die metallica special heerscht ik as groot tallica fan (moet ik me hier niet voor schamen ) had die ooit eens 2 jaar geleden opgenomen hijs erg gaaf word veel over bay area thrash gesproken. en nog een interview met Paul Baloff (RIP) en Scott Ian. zeker kijken (lol hopelijk is het wel dezelfde docu hehe) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Tis maar wat je metal noemt Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Idd, alleen Do. is interresant. Bazzio Attacks!!! |
|
er klinkt hier een eensgezint joepie vanuit de rattenkooi, maar ik hou mijn bek stijf dicht, ook deze poging meer kijkers te trekken zal voor veronica geen invloed op mij hebben "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik ga ze denk ik allemaal opnemen \m/ www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Ben alleen geïnteresseerd in Metalli-fucking-ca! There is no religion higher than Truth! |
|
die docu van ozzy heerschte ik ga alleen donderdag nog kijken naar megadeth, de rest boeit me niet zo Kankerlul |
|
Dat is toch geen metal Bluh... Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
ff kijken vanavond wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Metallica en Bon fokking Jovi? LOL! Waarom niet direct Whitesnake, Aerosmith en Limp Bizkit! Metal... Hahahahahahahahahaha... [edit]Vergeet ik Doro bijna, hahahahaha...[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 11-02-2003 20:26] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: en om de metal week af te sluiten komt er zaterdag een docu over de britse black metal band cradle of failed "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |