|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
De kaartverkoop is tijdelijk gestaakt totdat zeker is wanneer het concert zal plaats vinden. van de 013 website: Het concert van Iced Earth op vrijdag 7 september gaat niet door. De band heeft ervoor gekozen om het voorprogramma te doen van Judas Priest tijdens hun Amerikaanse tour. Een schriftelijke verklaring van de band wordt nog deze week verwacht. Ook deze week moet er meer duidelijkheid komen over een vervangende datum. Zoals het er nu naar uitziet wordt dat waarschijnlijk vrijdag 16 november. Zodra een definitieve datum bekend is zal dat via dit medium bekend gemaakt worden. Gekochte kaarten blijven natuurlijk geldig. De voorverkoop is (tijdelijk) stopgezet. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Verplaatst naar 'concerten' [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 22-08-2001 12:08] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
oooooooooooowwwwwwww mooi zo |
|
En inmiddels mag je weer teruggaan naar het postkantoor want Iced Earth speelt nu op ZATERDAG 19 JANUARI 2002! |
|
quote: hoe kwam je daar achter en wat moet ik met mijn kaartje |
|
nix, je kaartjes blijven gewoon geldig! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
dat is mooi! en dank u waar haalde Bint in godsnaam 16 nov. dan vandaan? [Dit bericht is gewijzigd door satanos op 23-08-2001 19:07] |
|
Dat stond eerst op de iced earth site... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
19 januari, dat is echt verdomd ver weg zeg en er was iets met die dag , weet alleen niet meer wat Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
quote: Mijn verjaardag zit er 4 dagen voor? |
|
Mijn verjaardag 2 dagen If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
mijne 17 |
|
quote:FOUT!! Dat stond als waarschijnlijke datum op de 013-site..... Blij dat er nu toch nog een datum gevonden is... Alhoewel ik over de Europese tour nog niks gelezen heb op de Iced Earth site.... |
|
Is er iemand uit Friesland of Groningen die voor mij alsnog bij één van deze winkels een kaartje voor mij kan halen? Kiehool Bergum - 58 Hompy Harlingen - 57 Music Corner Dokkum - 63 Popeye Joure - 10 Smash Drachten - 20 DJ toppers Zwaagwesteinde - 57 Disc Radio Boonstra Surhuisterveen - 55 Elpee Groningen - 150 Mollema Music World Franeker - 68 MovieTown Burgum - 10 Of iemand die toevallig extra kaartje heeft gekocht, wil doorverkopen? Ik weet dat ik erg weinig kans heb, maar wie niet waagt, wie niet wint! Mail me, japie27@hotmail.com |
|
Ik snap niet echt waar je op doelt, maar die topic is bijna 2 jaar oud, en het concert was gaaf, maar ja, je hebt het nét gemist NP: Blind Guardian - Noldor (Dead Winter Reigns) For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
voor Waldrock bedoel ik.... |
|
quote: Nogmaals...je hebt mail Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
hehehe nogmaals |
|
Pop-eye Joure is uitverkocht (zie Waldrock site) dus ik kan je er niet aan helpen. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hallo, Met de groep waarmee wij naar waldrock gaan hebben we allen een kaartje behalve een maat van mij, het was net uitverkocht. Als er hier mensen besluiten om niet te gaan om wat voor reden dan ook, zou hij het kaartje graag overnemen, ev. tegen extra betaling. mail: emieln@hotmail.com |
|
quote: En nogmaals!!!! + ik heb flinke auto tot mijn beschikking waar nog 3 mensen bij kunnen vanuit Rotterdam/vlaardingen en omstreken! [Dit bericht is gewijzigd door Vintersorg op 10-06-2003 18:19] |
|
Ja verdammt, zijn mij hier al 2 personen voor! Ik heb iemand beloofd om mee te gaan, maar ben er vandaag ook achter gekomen dat het uitverkocht is . Mail me als iemand een ticket over heeft. |
|
|
|
Aangeboden: dagticket Werchter - voor vrijdag. Mail mij, zie profiel dus, en zet duidelijk 'dagticket Werchter' in subject of ik delete je mail als spam. |
|
Graspop zaterdag ticket, echt niemand die m wil??? ik MOET hem deze week nog kwijt!!!! Devoured Flesh Regurgitation demo 03' cd-r uit!! Mail me maar als je interesse hebt |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Volgende pagina |