|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
niks van aantrekken en lekker doen wat je zelf wil, doe ik ook, en ik wordt lekker wel geaccepteerd Je moeder. |
|
Ach zo zijn we allemaal begonnen. En je moet maar zo denken, de rest zijn uiteindelijk de sukkels, zij luisteren immers niet naar toffe muziek. En jij wel. Dus geef ze allemaal een hele dikke vinger en doe gewoon je eigen ding. |
|
Ach, bij mij op school lopen ze ook met een boogje om mij heen omdat ze denken dat ik lid ben van een Duitse satanische sekte (hoe verzin je het?). Ik vind het wel lekker rustig zo I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Laat ze allemaal maar de klere krijgen en gewoon doen waar je zelf zin in hebt, ik was tot voor kort zelfs de enige van mijn hele school en ik trok me er gewoon niets van aan. Op een gegeven moment hebben zij ook zoiets van ow ja daar heb je die weer.. zodra de nieuwigheid eraf is vinden zij er ook niks meer aan. Kankerlul |
|
quote: Een DUITSE satanische sekte nog wel. Jij moet wel heel erg evil zijn. Want zoals je weet zijn Duitsers allemaal de evilheid zelve |
|
Hehehe je moet ze gewoon de pleuris laten krijgen |
|
nu en dan om het hoekje wachten en ze doen schrikken... slaan ze helemaal door. Als ze dingen willen denken, geef ze dan ineens reden om dgl dingen te denken zeg ik altijd... toeme toch Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
haha lompe opmerkingen zoals, 'offer jij baby's? ' enzovoorts ga ik juist op in zo kun je nog eens lachen. Kankerlul |
|
inderdaad lekker sadistisch doen hehe Je moeder. |
|
quote: jij niet dan? [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 05-03-2003 15:05] |
|
hehe of "ja jij drinkt zeker bloed he?" "ja natuurlijk doe ik dat, en ik ga 's avonds ook naar het kerkhof ,graaf een lijk op en heb daar vervolgens sex mee. wat heerlijk zeg, zijn ze tenminste lekker stijf..." Kankerlul |
|
Dat nou ook weer niet , maar erop ingaan werkt wel |
|
haha, well zo antwoord ik altijd en sindsdien laten ze me allemaal zo'n beetje met rust. Kankerlul |
|
raar he? de enige vraag die ik niet kan uitstaan is:"ben jij nou gothic?" "ben jij nou alto" |
|
Ik kan me dus gewoon niet voorstellen dat je door normal mensen zo wordt gediscrimineerd op basis van hoe je je kleedt of naar welke muziek je luistert. Ik was in mijn klas ook de enigste die metal luisterde en helemaal in het zwart ging, maar ik had massa's vrienden omdat ik mij verder gewoon normaal gedroeg. Misschien moet je eens naar jezelf kijken of je je niet eigenlijk opzettelijk afzet tegen de andere mensen en zoveel mogelijk probeert anders te zijn dan de rest (niet alleen uiterlijk, maar ook in "zijn"). Als dat laatste niet het geval heb je nogal achterlijke klasgenoten en moet je andere vrienden zoeken... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik hou daar sowieso niet van. Ik BEN gewoon Jamie en dat blijf ik ook. Dat zij nou trancegangers 'zijn' of wat dan ook. Kankerlul |
|
quote: 1.juistem 2.trancepooiers |
|
Haha yeah, wat betreft Claw, je zult je nog verbazen over hoe bekrompen een groot deel van de mensen op scholen denkt over mensen die naar metal luisteren. Op de mavo had ik er al last van, toen ging ik naar het MBO en toen dacht ik dus, de mensen zijn daar wat ouder en zullen dus wel wat meer respect hebben voor andere mensen maar dat valt slecht tegen. Kankerlul |
|
quote: Ik begrijp ook niet hoe ze er bij komen En dat was nog voor die Duitse satanische moorden op tv waren. Op mn vorige school was het wel heel makkelijk om mensen op de kast te krijgen. Als we het dan over het weekend hadden liet ik wel eens terloops het woord "rituele sex" vallen. Je zag ze dan kijken maar niemand durfde er verder naar te vragen I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Toch wel grappig dat iedereen je aanraadt je meteen vijandig te gaan opstellen. 't Zijn je klasgenoten, en daar zit je --willen of niet-- aan vast, dus je kan er maar best mee proberen op te schieten. 't Moeten natuurlijk ni je beste vrienden worden, maar 't is toch altijd gezelliger om niet constant op anderen hun tenen te moeten trappen (of getrapt te worden). [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Ik wordt gewoon normaal behandeld op school, hoewel ik 1 van de weinigen ben die met metal shirts loopt e.d. Over muziek wordt zo ie zo niet zoveel over gesproken. Klasgenoten doen vreemder over het feit dat ik achter het communisme sta en erop stem dan dat ik me anders kleed en naar Metal luister. edit: enorme spelfout [Dit bericht is gewijzigd door Jebes op 05-03-2003 15:28] Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Inderdaad. Er zijn meer dan genoeg mensen die gewoon niks geven om muziek. En die kunnen ook interessant zijn. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Juist Bij sommige mensen heb je al heel snel door dat ze zich niet zo voor muziek interesseren maar je hebt bij (bijna) iedereen wel gedeelde interesses. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
ik heb ook welgeteld 3 vrienden die echt black metal luisteren maar genoeg die andere metal of totaal andere muziek luisteren, gaat best samen Je moeder. |
|
Een enkele uitzondering daar gelaten natuurlijk. Maar die herken je meestal al op meters afstand [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |