|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: begin er een topic over Bruce Banner |
|
Ik zou het bijna doen ware het niet dat ik dan weer het zoveelste mailtje binnenkrijg van de mods dat ik niet moet eikelen... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Ik ben blij dat ik "een van de weinigen op school" ben, stel je eens voor dat de helft het ook ineens leuk vond. |
|
quote: Ja...hier maar klagen omdat ze geziekt worden omdat ze er anders uitzien..een topic verderop Gothics belachelijk maken om hoe zij er uitzien... Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Precies, als me school alleen uit (Black)Metal luisterende mensen zou bestaan zou ik het ook niet leuk vinden. |
|
Gelukkig Vamp, dat bedoel ik nou...al die topics met zielig gedoe en intussen wel andere subculturen afzeiken...hoe hypocriet kun je zijn...? Maar ik ben blij dat er tenminste 1 is die het erover eens is... hoe gaat het met je liefde trouwens ? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: thanks..ik dacht al dat ik de enige debiel was hier.. Liefde? die is momenteel alleen voor mijn zoon en mijn vrienden...helaas.. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Af en toe kan ik nog wel eens aardig en verstandig uit de hoek komen...volgens mij heeft een zeker iemand het daar al eens met je over gehad ? Nou, ik gun het je van harte..... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: thanks heb je msn toevallig?..leutert prettiger dan hier. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: dus eigenlijk vind je de muziek niks aan maar wil je lekker apart zijn? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Hier op mn werk niet, maar thuis wel.... wou je over mn nieuwe liefde roddelen ofzo ? haha... zal ik nu weer on topic gaan dan ? [Dit bericht is gewijzigd door DMTR op 11-07-2003 14:11] You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
nee, dat zeg ik niet, maar als iedereen op school het zelfde is is er toch geen zak aan? |
|
quote: Maak je geen zorgen, het zit hier vol debielen, net als in de echte (metal) wereld. |
|
quote: okeej added! en ik roddelen? hoe kom je erbij? Dat heet iemands sociaal leven doornemen Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: dit is idd. een behoorlijk onzinnige en hypocriete topic. Maar Goths zien er nu eenmaal meestal grappig uit. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Waar staat dat hij/zij* het over de muziek heeft en niet kleding/levensbeschouwing? * |
|
quote: Er is een verschil tussen mensen die op school gepest worden omdat ze anders zijn en mensen die gepest willen worden. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Pipo de Clown ook... Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: de school is dan wellicht minder interessant maar niet de muziek. Als je op een (Black)metal concert ben staan er toch ook (bijna) alleen maar metalheads??? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Niemand wil natuurlijk gepest worden en er zal geen mens zijn die over zichzelf zegt dat hij of zij niet anders is dan anderen....zou lekker zijn als je daar op elk forum topics over moet krijgen... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Ik zou maar zeggen start maar een 'Ik ben Pipo de Clown fan en ik word op school gepest' topic. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Op een concert is het een ander verhaal. En het gaat hier over school, en daar ging mijn post over. |
|
quote: Ik snap gewoon niet hoe mensen hier anderen belachelijk maken en zelf konstant zeiken dat ze niet geaccepteerd worden. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: hij |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |