|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
en zo is het maar net |
|
quote:wel dan? ze lopen toch met iedereen mee en doen alles wat in "in"(kom je nu op voor die motherf*ckers?) yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: dude? "niet metalheads hebben geen mening" zie je waarom je onzin uitkraamt? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Nee ik kom voor niemand op en al zeker niet voor de commerciele garde, als je dat denkt dan heb je me verkeerd begrepen. Maar hoe raar het misschien voor je zal klinken, het is wel zo dat deze mensen wel een mening hebben over bepaalde zaken. Ook al is die mening in onze ogen vaak afwijkend, storend of misschien zelfs wel waardeloos ( ) te noemen, ze hebben een mening. Denk er nog maar eens over na. [Dit bericht is gewijzigd door Cruel Dark Beast op 12-03-2003 23:18] you say you're men, we know you're cowards |
|
...m*therfuckers... Talk about groepjesgeest... Ik zou maar eerst eens zelf kijken hoe je je mening formuleert voordat mensen je gaan verwarren met een van die "normalo's" "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Heb 8 echte metalheads in de klas en heb een enorme vrienden en kennissen kring. Dus ik heb nergens last van. En ook de niet Metalheads zijn vrienden van mij geworden. Eigenlijk is onze klas een grote kameraden groep geworden. We gaan samen stappen, naar het cafe en in de zomer met z'n allen barbequen. Immortal Pride |
|
Bij ons op school zitten volgens mij geen echte metalheads......Ik ben volgens mij de enige van mijn school die naar Metal luistert (En dat is heel erg weinig voor een school van 1300 leerlingen!), maar ik heb wel redelijk veel vrienden.......of nou ja...dat denk ik iig Do or do not. There is no try. |
|
quote: weinig leerlingen! |
|
;/ jij bent gewoon verwend Zijn er dan toevallig grotere middelbare scholen in Tilburg?? Do or do not. There is no try. |
|
quote: weet ik het, ik woon in het *ahum*heerschende*kuch* noord-holland |
|
Ik woon in het Satanistische 'Oma-dorp' (volgens een van de leden hier) Udenhout. Do or do not. There is no try. |
|
quote:En zo hoort het |
|
Ik zit niet op school. Dus ik heb nergens last van (Right...) cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Ik ben iig de enige op school die niet op school zit. |
|
Dan mis je wat. |
|
Idd. Een berg ellende. |
|
nee, vele vaardigheden. |
|
|
|
quote: Eh, er is ook aardig wat buiten de 'meeloopmuziek' valt wat toch geen metal is hoor. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
en een hoop lol met leeraren. maar je kunt ook best we vrienden hebben die niet metal zijn maar toch, als wij "in" zouden zijn zouden zij die mening dan wel echt hebben of zouden we dan in zijn omdat een paar invloedrijke ons cool vinden? en over barbecuen dat doe je toch ook met metal heads op bijv. frikandellen feesten yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: Daar woont omatje ook Hakkuh |
|
quote: Op welke school bivakkeert u dan? |
|
bij deze roep ik alle metalheads in boskoop en omgeving op om samen te spannen tegen de nu metal en niet metalheads dus als julie m ff mailen kunnen we een offensief beginnen yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
ach man laat die lui ook lekker, zorg jij nou maar gewoon dat je lekker je zelf kan blijven en je gang kan gaan en laat die lui ook in hun waarde..... Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |