|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
HEUY!!!! Op de MAVO waren het zangertje van Sebier Torture en ik de enige metalheads in de klas......DISMEMBER |
|
ik vind et eigenlijk niet zo heel irritant, hier kennen ze me niet anders, het enige kutte is dat je in de pauzes met niemand kan praten waarvan je het idee hebt, dit zijn mijn soort mensen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
I don't give shit, ik kan net zo goed met mensen die geen metal luisteren praten als met mensen die het wel luisteren. Ik blijf erbij, het is slechts de muziek die je luistert, niet de persoon die je bent. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Kun je alleen maar over metal praten dan ? Gaaf onderwerp natuurlijk, daar niet van Maar het lijkt wel of jij alleen maar mensen die van metal houden gaaf vindt, althans die indruk krijg ik als ik dit lees. Effe wat anders, was jij afgelopen maandag bij Outburst in de Kleine Zaal, om precies te zijn vooraan in de zaal ?? BLASTBEATS FOREVER |
|
quote:dit is dus presies waarom ik dit een kut topic vind. oh je iemand houd niet van metal. ojee kan ik daar echt niet mee gaan praten hoor.. ojah en dan nog zeggen dat je sociaal bent en poop. kijk, das nou jammer |
|
quote: och och nu ben je niet bang meer dat ik je ban he Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: jah dat is dus t probleem je kan niet met ze praten omdat ze geen eigenmening hebben over bijv. muziek en dat is dus zo genaaid, je kan wel naar hun mening vragen maar die hebben ze toch niet anders zouden ze niet met iedereen melopen yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
Ik blijft dit een zeer dubieus topic vinden.. uiteindelijk is je smaak op muzikaal gebied toch maar een element van je persoonlijkheid.. , er zijn non-metalheads waarmee ik beter kan opschieten dan met sommige metalheads.. als metal de enige overeenkomst is die je met iemand hebt dan houdt het ook vrij snel op wat gespreksonderwerpen enzo.. |
|
quote: nou ik kan echt niet met een of andere rapper over metal praten! want dan word ik meteen naar houn ''getto'' gebracht en ''gekilld'' |
|
in mijn directe omgeving ga ik bijna nooit om met metalheads, of iig mensen die meer dan af en toe naar metal luisteren. |
|
quote: daar heb ik ook last van, ik ben de enige in mijn hele klas, die van metal houd.. zij noemen het brulmuziek maarja.. ze doen maar lekker.. maar ze pesten me ook omdat ik ook andere levensstijl heb (gothic), ze houden niet van dat soort mensen, dan zeuren ze: je draagt te veel make up, je draagt teveel zwart ! ik heb daar mooi schijt aan, ze discrimineren maar, vrienden als hun heb ik niet nodig! Everybody Is Wise, Until (S)He Speaks....Blessed Be |
|
goed zo! stomme gothics ook... |
|
quote: en daar hebbie nou helemaal gelijk in al die nikkers met hun "gang", ff over hun muziek iedereen kan snel praten en dr dan een beat onder zetten dusse em all yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: stom?? Everybody Is Wise, Until (S)He Speaks....Blessed Be |
|
Niet stom....Verschillend.. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
|
|
Ik ken het ik zat op de meest groote zwarte nationaliteiten school van rotterdam.. en ik was ook de 1nigste en ik werdt altijd voor satan aanbidder uitgemaakt ... maar ik had altijd zoiets van het zal allemaal wel en heb ze ook lekker laten lullen dats het 1nigste dat je er tegen kan doen denk ik. iig good luck Take Me Out Of This Black Hell |
|
er zit een jongen in m'n klas en hij houdt alleen van nu-metal |
|
quote: Wat zielig dat je in je klas maar 1 vriendje hebt |
|
quote: 1 vriendje, en 6 vriendinnetjes |
|
Maar beter toch dat je mensen hebt die nog enigzins naar gitaren luisteren dan dat je een hele klas vol jhonny's en anita's hebt. Zolang het maar een aardig iemand is. |
|
Ik had vroeger veel "sjonnies" als vrienden, sommige zijn best aardig hoor. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
hah dit is het topic waar je zegt dat je jezelf moet zijn en vooral van niemand iets moet aantrekken toch? I am the 1%. |
|
quote: iedereen kan op een gitaar rammen en wat boeren zeggen ze dan, oftewel dat argument slaat nergens op, in die muziek is netzoveel gedrevenheid aanwezig als in metal alleen moet je het wel willen zien en niet zo kinderachtig doen door het te negeren en te omzeilen met wat stoere praat Je moeder. |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |