|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
luister je naar boerenmuziek dan? I am the 1%. |
|
quote: Heel goed! Luister naar Twee Ons op www.teeons.nl. Nederhop van de bovenste plank! |
|
quote: ja want die zien ze allemaal op school |
|
quote: neej maar als je de enige bent tussen al die negers enzo dan hebbie dat als snel denkie nie? yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
ik heb iid ook problemen hier mee nu valt het wel mee maar ze vinden me allemaal gestoord omdat ik altijd in het zwart loop en met bandshirts enzo bepaalde shirts mag ik op school niet meer dragen en bij mij in de klas mag iedereen muziek draaien behalve ik en ze vinden het vreemd dat ik langhaar heb enzo maar ik denk gewoon laat maar lullen |
|
het leven is zwaar |
|
quote: tsk, belachelijk, afschieten die handel. Waar slaat dat beleid nou weer op: "jij mag dat shirt niet dragen!" |
|
nog belachelijker als je er nog gehoor aan geeft ook None of us are saints - Albert Fish |
|
Oh my god, hebben we nou onderhand weer een non-acceptatie/pesten topic ? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
ik wordt ook gepest, komt omdat ik gothic ben. Dit slaat nergens op. |
|
quote: Vuile gothics! [Dit bericht is gewijzigd door pale enchantress op 17-06-2003 15:57] true disco chick |
|
|
|
haha! maareuh fuk hokjes en heel die troep |
|
Pashokjes Bazzio Attacks!!! |
|
Nee, van die hokjes bij de V&D waarin je foto's kunt maken, die zuigen. |
|
quote: nogal onduidelijk- ging over begin van het topic |
|
quote: Aha hun-hokjes. Bazzio Attacks!!! |
|
jup.. niks van aantrekken suckt, maar meestal toch het beste al heb ik zelf nauwelijks last van mensen die me in hokjes plaatsen, of ja misschien wel in hokjes plaatsen maar me er iig niet mee benadelen ivm sociale contacten ik probeer zelf ook zo weinig hokjes te maken, maar men doet het snel automatisch |
|
quote:zelfs onder metalheads...dus moet je nagaan |
|
quote: Misschien .... en ik zeg "misschien", is het dus ook wel MENSELIJK ? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:is het ook...boeit me eigenlijk niet zo erg (meer) |
|
Ik wil niet in een hokje.... Last van claustrofobie... uh..... changed to 'ouwe' |
|
quote: Idd basis software op de Eprom. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: klopt, het gaat idd te ver af en toe |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |