|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
[offtopic] [Dit bericht is gemodereerd door helmet op 11-07-2003 15:11] Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
[offtopic] [Dit bericht is gemodereerd door helmet op 11-07-2003 15:11] |
|
quote: Dat heeft niks met christelijk zijn te maken. Ik denk dat iedereen wel gek opkijkt (metalheads inclusief) als er in de schoolgang iemand loopt te grunten. |
|
quote: true, maar ik doelde meer op de scheve koppen van mensen die dezelfde scheve bekken trekken wanneer ze een metalshirt zien (jezus, wat is er zo 'evil' aan een Blind Guardian of Shadowbreed shirt?) Bruce Banner |
|
quote: Dat is wel stom soms ja, maar je kan van niet-metal-mensen niet verwachten dat ze het verschil gaan zien tussen Blind-Guardian en [evil-true-satanische-nazi-metal-band naar keuze]. Ach, het zijn ook maar mensen, ze kunnen me de boom in. |
|
quote: cheers! (nice try though ) Bruce Banner |
|
quote: |
|
quote: dat je nog probeerde om het afkeur-gedrag t.a.v. de shirts te verklaren Bruce Banner |
|
quote: Kijk maar uit met schijten, dat laatste beetje verstand is er mij jou ook zo uit, zou ook zonde zijn. Idioot. [Dit bericht is gewijzigd door No Nonsense op 11-07-2003 18:47] The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Als je de discussie mee had gemaakt en het uitermate irritante gedrag van Bas, had je wellicht anders gereageerd... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
gaf ook maar mn mening en als je daar problemen meej heb zal k mn kwakkie wel s overje kale hoofd smeren yo yo wassup nigga bitches in da house |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |