|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
In hokjes denken is toch normaal (als het niet te ver gaat tenminste), rechts, links, blank, zwart, death, heavy... het gaat vanzelf. |
|
idd het gaat vanzelf maar je hebt het ook in extreme maten owel pesten of als minder gezien worden |
|
Dat is waar, of bijvoorbeeld racisme, maar vandaar dat ik erbij zei als het niet te ver gaat. |
|
quote: Hmmz, klinkt als een solicitatie. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Het gaat niet om de hokjes. Het gaat erom dat je mensen uit andere hokjes ook moet accepteren... en sommige mensen zitten in verschillende hokjes, of slechts sub-hokjes, die bijeen zitten in een overkoepelend hok, blablablabla... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
kan idd est iemand in een hokje plaatsen maar verder er goed mee om gaan. Had op mij sgool kakers die echt op je neerkeken en kakkers die je belachelik maakten hoe je eruit zag net zoals ik da bij hun deed maar niet op me neerkeken verder. Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste. |
|
Jep, maar ik ken ook wel wat tolerante [hokje: kakkers] ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Betwijfel of jij wel op school heb gezeten Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
al een jaar niet dus ja, was ook stoned tijdens typen. Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste. |
|
Ik studeer aan de Christelijke Hogeschool Nederland.... DRAMA ALOM!!! ongeveer 5 metalheads, waarvan er 2 met bandshirts rondlopen. (incl. mij) de rest: vage lui die je onheerschend aankijken en met hun ogen afbranden ..stelletje rukkers zijn het Ik zit er aan te denken om het om te dopen naar ANTIchristelijke Hogeschool Nederland Bruce Banner |
|
Yuk, christelijk nog wel... heb ik ooit ook nog gevolgd, ik werd er helemaal knetter |
|
quote: vooral die superopgefokte gristenen die me aankijken van: "jij hebt een god in je leven nodig" zijn grappig om bang te maken Bruce Banner |
|
quote: |
|
Er waren gisteren van die true-e homo's mijn territorium binnengedrongen, en ze hadden handboeien en zweepjes bij zich. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: |
|
quote: haha , ik ben dus n christen en metaalhoofd maar wordt echt niet bang van iemand met smink en n grunt hoor yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: Vast een van de weinigen op school! |
|
quote: welkom zm christen nummer 2. Wen maar alvast aan de zm-naam Gristen (ofzoeits is het) |
|
nr. 2? de'r zijn (en/of waren) er hier wel meer hoor (en nee, not me ) |
|
quote: Wij gaan niet met elkaar kunnen opschieten. Behalve als nu blijkt dat je Manowar goed vindt. |
|
quote: Heel true Campske, heel true! |
|
quote: Niet zagen christian-lover. |
|
quote: Dat maak ik nog altijd zelf uit. |
|
quote: hahaha dan zou ie het erom doen, zo fout zijn kan toch niet echt... one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |