|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Fags Bruce Banner |
|
quote: MWoehahaha, vers gristen vlees... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: greycloak.. toch? en nog meer, maar 'kweet niet zeker of die mensen willen dat dat bekend wordt gemaakt |
|
quote: dan gaan we t dus toch nog goed vinden yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote:jah lekker heh yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote:ook christen? yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote:h'mo Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Je hebt gay, en daaronder zit gristen. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Soms wil de gay ook wel eens onderop hoor. [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 10-07-2003 20:05] |
|
de enige op je werk zijn vind ik eigenlijk gayer. maarja dan had ik niet in de horeca moeten gaan werken. echt een sector met nauwelijks mensen met hersens "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: en dankje wel weer zon compliment yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: Je moet van metal houden om hersenen te hebben? |
|
quote: ik werk zelf ook in de horeca hoor. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Je bent dus ook niet één van de slimste |
|
quote: Volgens mij werd dat niet gezegd. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: God ja, daar heb ik nu zin in. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
right... --> onzin! |
|
quote: jah domme opmerking dan, btw in de keuken mag t, werd niet aangenomen voor bediening vanwege langhaar yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote:Welk territorium? Pastten de boeien en de zweepjes er nog ruimschoots bij in? [Dit bericht is gewijzigd door Jakhals op 11-07-2003 11:47] |
|
dit is het meeste sneue topic op zm!!! |
|
quote: Mee eens! [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 11-07-2003 11:50] ..."Hate can only create more hate"... |
|
ik was niet bepaald een van de weinigen op school, op mijn middelbare school zaten nog 700 andere leerlingen en op de TU een stuk of 10.000 ofzo? |
|
Gelijk overal en altijd zogen de mensen op school ook. Was ik maar alleen op school, dan had ik al dat gezeik niet gehad. |
|
Hoeveel van die klote topics zijn er nou al wel niet onderhand met 'ik was anders dan anderen" en bla bla....dom gezeur... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |