|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:pcies ik heb er ook altijd lak aan gehad. Ik was de enige op school met een spijkerjack met patches. |
|
ik ben de enige op de hogeschool... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Aan het begin van dit jaar is er een Metalhead bij mij in de klas gekomen: daarvoor was ik de enige . Het is zelfs een Metalhead met ongeveer dezelfde smaak als ik: oude Emperor, Immortal, Burzum, Enslaved, etc. Zeer unieke gebeurtenis in mijn leven Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
Ik ben niet de enige op school changed to 'ouwe' |
|
ben ook de enige in mn klas |
|
quote:Kerel, wat doe je hier?? changed to 'ouwe' |
|
marlboro lights true disco chick |
|
quote: marlboro light is gay |
|
Roken is gay. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Neen. Bier ist Krieg! |
|
quote:*kuch* Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
ik zit nu op school, omringt door allemaal niet blasfemische niet metaalhoofdigen die hier allemaal hun tijd besteden met zinnige dingen die voor school zijn. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
hehe je bent niet de enige Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Hehehe de enige andere "Metalhead" hier loopt bijna altijd in een Within Temptation shirt rond Soms nog met een zwarte makeup vlekken rond zijn ogen Zenial |
|
Een pandabeertje! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: hee dat ben ik ja een beetje jammer is dat ...zo'n iemand die de hype volgt... over 1 a 2 jaar loopt ie er weer anders bij en houdt van totaal andere muziek I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Haha was het maar een panda, dan was het nog iets Zenial |
|
quote: I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Ik heb er altijd een hekel aan als mensen vragen: Hou jij van metal? Waarom heb je dan geen lang haar? |
|
quote: GAY!! Boeie zeg, daar trek je je toch niks van aan?? Kort haat is vet!! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
in jouw geval wel ja met al die zooi die je erin plakt And my marlboro light |
|
quote: Daar doelde ik ook op ja.... Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Dit gebeurt mij dus enkele keren per maand: je loopt op school rond,zie je iemand met lang haar een bandshirt en van die legerkisten. dus je denkt hee iemand die ook van metal houdt. draait die kerel zich om en je word ineens verblind door de patches van marillin manson ,kittie en korn op zijn rugzak |
|
quote: Omdat metal underground moet blijven natuurlijk, dus niemand moet weten dat ik er naar luister. hah! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |