|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat zijn net zo goed mensen die iets met een bepaalde soort muziek hebben...over smaak valt niet te twisten.... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: ...alleen zouden ze in afrika naar hun tam-tam muziek moeten gaan luisteren. |
|
|
|
Vlaams blok in da house !! You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Omdat ze zeikerds zijn. En omdat ze denken dat als zij aan een subcultuur toebehoren dat ze dan zeer 'individueel' bezig zijn. Terwijl ze stiekem ook aan een massa(tje) toebehoren en graag willen dat iedereen zich daaraan conformeert. Je had de blikken moeten zien toen ik een of twee jaar geleden rechstreeks uit mijn werk naar de Baroeg ging om Ragnarok te zien (was trouwens een teleurstellend concert) en nog steeds mijn pak aanhad (ik heb wel mijn stroppie afgedaan ) KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: 1-0 voor de metalheads, dat noem k dus geen muziek heh, alles sampelen en dan zegguh kijk k kan snel praten yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
Oh God, de kortzichtigheid !!! Anders ga je lekker op het stormfont forum posten...daar hebben ze genoeg van dit soort topics You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
of loop je niet zo te zeiken omdat ik wel voor mn mening uit durf te komen yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: Nigger-lover |
|
quote: Toevallig kan ik veel oude rap uit de jaren 80 en vroege jaren 90 zeer goed waarderen. Het is wel belangrijk om te begrijpen wat de context van het ontstaan van die genre was. En bovendien is rap net als elke andere muzieksoort een bepaalde vorm van expressie, alleen ligt daar de nadruk niet op de instrumenten maar op de inhoud. Hoe vaak heb jij aan 'onwetenden' moeten uitleggen dat Darkthrone of zo geen takkeherrie is van een stelletje gozers die 'alleen maar aan het rammen zijn'? PS De meeste hedendaagse rappers zijn inderdaad butt. Denk alleen maar wel dat bij de rap net als bij de metal een levendige underground bestaat waar jij en ik weinig vanaf weten....... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Niet zo zeiken. als je baalt van dit topic, dan post je er toch niet in? Lomp geouwehoer hier steeds Bruce Banner |
|
Oh was dat een mening ? Weloverdacht zeker ? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote:jah dat ook nog, ga maar s na hoe hun neger muziek gamaakt wordt yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
Ik wou alleen maar even duidelijk maken dat jullie echt niet 'de enigen' zijn en je anders hoeven te voelen....je doet net zo goed mee aan de massa, dus wake up and smell the magic... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: strakke negerinnetjes zijn lekker None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: Geef mij dan maar een strak chineesje als het toch ingevoerd moet zijn. |
|
oke nou weet ik dus weer waarom ik zolang hier niet meer kwam. thank u |
|
quote:wel n massa die niet alle blanken kiezen, negers houden allemaal van hun "muziek" yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: kan wel merken dat je gelovig bent...zeg je die dingen zondags ook in de kerk ? vast niet....weer een voorbeeld van de 'achter de ellebogen' mentaliteit van kerkelijken.... Die "negermuziek" wordt net zo goed met een bepaalde liefde gemaakt en overtuiging...en waarschijnlijk gaan er meer creatieve ideeen in als bij een gemiddelde black metal band... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
<edit>was bedoeld voor de post hiervoor</edit> [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 11-07-2003 14:37] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Oh wat ben jij een enorme dweeb !! Hoeveel negers zie je in de metal, genoeg !!! Nog nooit van bands als King's X, Living Colour, Suffocation, Sepultura e.d. gehoord zeker ? Ik wist niet dat ze internet hadden op de gesloten inrichtingen You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: liefde, en btw, wie zegt dat k veel blackmetal luister? yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: ...tam-tam...afrika... |
|
quote: Wat ben jij een zielig figuur zeg! en een grote op je harses. |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |