|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
nog maar 9 dagen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Voor mij nog maar 6... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Zal wel meevallen denk ik... hij kent het klappen van de zweep inmiddels wel. Is geen groentje meer die net komt kijken... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
zeg is dit nou jullie eerste grote tour(in bandjes die meegingen) "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
De eerste grote Europse tour van dit formaat ja, vorige jaar een kleinere Europese tour gedaan met Amon Amarth (4 weken). !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
dus nog een beetje zenuwachtig of eigenlijk helemaal niet? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
het is nu helemaal uitverkocht "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
da's goed nieuws... dan raak ik nog zeker m'n 2 overgebleven kaartjes kwijt If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: Ben je die al kwijt ik ken nog wat mensen die mischien wel intresse zouden kunnen hebben nog ? AARGHHH |
|
Zijn er nog mensen die gaan ronddwalen na afloop ? AARGHHH |
|
ik denk dat ik eerder zal zwalken I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: na afloop ga ik nog zeker ronddwalen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
nog maar een paar dagen. Oud Vuil. |
|
het ziet er naar uit dat ik weer zelf ga naar holland mogen karren, dus de bierconsumptie zal beperkt blijven, fuck! Gelukig heb ik voro a'pen een chauffeur kunnen overtuigen Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
wat heb ik er zin in "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Anders ik wel, ik heb bij een vriend een demo gehoord van het nieuwe Exodus album (5 nummers) zooo vet, al stond er ook 1 misser bji moet ik zeggen! Vraag me niet hoe hij eraan kwam maar het zal wel niet legaal geweest zijn! IK HEB ER HEEL VEEL ZIN IN! |
|
"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Nou heb ik lopen roepen dat ik 2 kaarten over heb... Ja, dat klopt... en die ga ik ter plaatse verkopen... Dus e-mailen heeft geen zin... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
ik twijfel nog ik weet niet wat er als laatste speeld of het word net als afgelopen weekend over straat zwalken en lalle op station of laatste trein naar huis maja ten kostte van laatste band nou nog hopen dat 1 van me maten een kaart kan krijgen anders moet ik nog alleen ook .. AARGHHH |
|
"Aftershow (vanaf 00.45 uur) met Mortician + Grave + Occult + Dynamo Roadshow" Gewoon na de laatste band naar Thunder Roadhouse gaan, en vandaar de eerste trein proberen te halen . |
|
Ik heb ook nog geen kaartje, zou er nog een dagkassa zijn? Hoeveel zijn die kaarten trouwens? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
25 Euro, maar volgens de site van de Effenaar is het uitverkocht. Concertkaartjes topic in de gaten houden dan maar . |
|
quote: Uitverkocht is gelukkig een erg overschat woord. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: als je de eerste trein gaat halen daarna, geef me dan effe een seintje hoef ik niet alleen te reizen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |