|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ah, heeft ze hem nog steeds niet verkocht? Brute zin aan morgen zeg! En wederom dank aan sarjenka voor het aanbieden van slaapplek en vervoer Life doesn't get much better than this! |
|
hak en ik vertegenwoordigen morgen de short haired agents of steel hehe Word gaaf morgen Ik, Wil Schuurman |
|
GEZOCHT!!! Een kaartje voor bonded by Metal 10 okt. in Eindhoven! Wegens veelvuldig off line zijn ff bellen 06-15083555 Koen |
|
daar kom je laat mee "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Hehe, maar eerst die rare gast met die king diamond backpatch natuurlijk! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Nadat die gast met het nuclear assault shirt is volgegoten I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ik merk het al, we moeten elkaar maar volgieten goelian haha Life doesn't get much better than this! |
|
morgen ik zal wel een mercyful fate shirt aan hebben, geef mij maar niet teveel bier, ik ga nl erg dronken worden. (meestal zo op een concert) Oud Vuil. |
|
Hehe, dronken oude lullen heerschen! Al het bier wat je niet op kan mag je aan mij geven trouwens. Ik, Wil Schuurman |
|
quote:jaha, ik ga geen twee uur karren en gokken dat er iem met tix te koop staat ginder alhoewel... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:en dat weer nadat die gast met het danny lilker kapsel en het nuclear assault shirt is volgegoten "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
nog 24 uur! ik zal er uit zien als een 16 jarige puber met een at the gates shirt aan.. tocix waltz ! Ik distancieer me volledig van ZM |
|
Heu, morgen alweer! Wordt een zatte bedoeling ^26 Ik ben te herkennen aan een grijs Bewitched hempie! (en waarschijnlijk een bierhelm!) Tot morgen lui! changed to 'ouwe' |
|
HEHEHEEEERSCHEND wordt dat!!! |
|
NP: Nuclear Assault - Assault & Battery Murder in the front row....... |
|
ik zal er uitzien als een 34-jarige hard-rocker. dat doe ik normaal namelijk ook. Oud Vuil. |
|
Hehe Gaef! Een gitarist van Agent Steel schijnt ziek te zijn... die gast van God Dethroned valt in Ik, Wil Schuurman |
|
quote: da's toch wel een beetje minder. Oud Vuil. |
|
klopt erg vervelend maarja dan maar meer drinken Ik, Wil Schuurman |
|
Hehe, slappe smoes changed to 'ouwe' |
|
smoes, hij zal toch niet de hele toer ziek zijn. dat zal werken worden voor die gozer van god dethroned. zijn niet de makkelijkste partijen. Oud Vuil. |
|
Ik ben erg benieuwd hoe mijn Lords of Metal collega Ralph het er vanaf gaat brengen als bassist bij Callenish Circle.. |
|
morgen dan uiteindelijk! nuclear assault backpatch that would be me http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Haha, en in gezelschap van zat tuig hanzel! Zin aan, 14 uur nog !! Life doesn't get much better than this! |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |