IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Bonded by Metal Tour! Vorige pagina | Volgende pagina
TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 11-10-2003 21:06 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 11-10-2003 23:39 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

hehheh, stephan gebedy was behoorlijk jaroers op mijn nuns have no fun shirt van mercyful fate. hij ging een recensie voor de aardschok schrijven. trouwens, goeie recensie, tn.

Oud Vuil.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 12-10-2003 1:16 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 11 oktober 2003 23:39 schreef webblaster wim het volgende:
hehheh, stephan gebedy was behoorlijk jaroers op mijn nuns have no fun shirt van mercyful fate. hij ging een recensie voor de aardschok schrijven. trouwens, goeie recensie, tn.
Ah ging Lambik die Aardschok review doen. Ik had het gisteren tijdens het stevig doorpilsen met diens collega Roman Hödl nog over dat Metal Mike er zelf niet was (die zou de review doen) en Silvy Roos had wel een camera bij maar "da was maor een goeiekoowp prulding.."

En ik ben de lul namens de Lords.. Horst zei 's middags af..

Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 12-10-2003 4:44 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2003 17:19 schreef Griffin het volgende:
GEWELDIG!
Agent Steel speelde ontzettend strak! Die gitarist is te bruut, die zanger ook goddamn! Kvond dat ze de tijd van God Dethroned ook wel vol mochten spelen want dat had ik na een nummer of 2 wel gezien, ik miste alleen Agents of Steel, die hadden ze toch echt wel moeten spelen
Nuclear Assault, ja simply perfect Sin! Wake Up! geweldig, paar rake vuisten in mn gezicht gehad maar kon de bruutheid niet drukken, daarnaast wilde ik zelf vooraan staan dusja, jammer van geen Hang the Pope
EXODUS! 3 woorden: ging te ver! was echt ontzettend bruut, setlist was excellent, de chaos was echt losgebarsten
en Metal Command was toch wel de highlight
veel ZM-ers gezien, weinig gesproken, leuk je 's gesproken te hebben Bonnie

ook leuk een keer met jou gebabbeld te hebben
Nogmaals, het was een geweldige avond!

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-10-2003 9:50 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik hou het kort want ik ben nog helemaal krakkemikkig maar het was in Antwerpen een groot hoogtepunt. Erg veel goede bands en vooral een erg goed, zuiver geluid. Ik was niet bekend met de muziek van Occult, maar die band is schitterend. Mortician was leuk voor een half uurtje. Daarna Grave die ik erg goed vond. Ik ken niet veel materiaal van de band maar het geluid was loepzuiver zodat de nummers goed te beluisteren waren. Lekker simpele old-skool deathmetal, precies zoals het hoort. Agent steel hadden ze raar genoeg naar voren geschoven. Wat een goed optereden!! Lekker veel oude nummers (Rager, Unstoppable force, Bleed for the godz en ook Agents of steel!!!) Een van de absolute hoogtepunten. God dethroned heb ik overgeslagen want die boeien mij niet. Kon ik mooi wat cd's gaan kopen (Omen, Exodus en Agent steel singles en Krux DVD). Daarna Nuclear assault. Ik vond band goed maar de set list was nagenoeg identiek aan 6 maanden geleden(ook Hang the pope). Wel speelden ze een nieuw nummer wat erg goed was.
Als laatste speelde Exodus die super waren. Nagenoeg alleen maar "Bonded by blood" materiaal, aangevuld met twee super nieuwe nummers. Ze mogen alleen van mij wel wat nummers gaanspelen va hun tweede en derde cd want die zijn net zo goed als "Bonded by blood"Maar dat zal hopelijk op een volgende tour wel plaatsvinden.
oja, enige minpunt vanhet exodus optreden was het niet spelen van een toegift. Datwas wel raar want de zaal ging massaal uit zijn dak.

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 12-10-2003 10:38 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Het was BRUUT in Antwerpen, super goed geluid, mega trakke bands (zelfs Nuclear Assault!!)

We kwamem binnen tijden Occult...aardig.

Mortician Nee daar hoef ik geen eens woorden vuil aan te maken, wat een baggerband!

Grave was VET...de meevaller van de avond..

AGENT STEEL!!!!@

AARGGHHHHH, veel beter dan ik ze ooit geZien heb (natuurlijk heb ik de Cyriis periode gemist!)...begon al goed met The Rager...toen Avenger (van de nieuwe plaat)..Bleed for the gods...Illuminati is machine..unstoppable force...fist of nations..masters of metal

Killer..geen wooerden voor super strak en megabruut..al vind uik de productie van de laalste plaat belabberd en steriel (met name de drumsound is bagger) live kwam het allemaal ergh goed uit de verf!

God Dethroned...niet mijn band!

Nuclear Assault...was verassend strak en ze hadden er duidelijk zin in, die nieuwe gitarist is goed en speelde zelfs de solo's van Bramamte bijna perfect na...
Er werd 1 nieuw nummer egspeeld dat erg leuk klonk, beetje mid tempo, ik hoop dat er ook weer wat snellere zaken op het niewue album komen!
verder werden alle highlights gespeeld, SIN, Betrayal, game Over, lesbians, hang the Pope, rise from the ashes etc etc.

ik heb ervan genoten, Glenn Evans is nog steeds de grootste houthakker op drums die er is, en bovendien een hele goede drummer!

EXODUS...nou daar werd ik nu echt omver van geblazen...was Agent Steel strak was dit waarschijnlijk de overtreffende trap!
Exodus stuurde elfs geroutineerde bands gewoon terug naar het oefenhok HAHAHAH, ongelofeljik!

Souza was geblesseerd aan zijn been en was daardoor niet zo bewegelijk..maar zijn presentatie maakte veel goed, die vent is een echte lunatic...veel mensen zullen me flamen, maar hij maakte de grond gelijk met de Baloff die ik zag in 1997!

jammer dat ze erg kort speelden had graag nog een een of ander nummeertje wllen horen, de twee nieuwe nummers die gespeeld werden behoren zeker tot de aggressiefste Exodus nummers ever!

Het beviel mij ZEER (Scar sprangled banner en war is my sheperd!) dee plaat gaat de grond aanvegen met alles wat de afgelopen jaren aan bullshit uitgekomen is...ik heb de tour EP gekocht met daarop een aantal niewe nummer is gewoon devastating!

Er werd ook ebnog een sneer uitgedeeld aan de "sellouts" metallica en veel nummers van Bonmded by Blood gespeeld!

van Pleasure sheb ik alleen till death do us part gehoord en van fabulous Disaster alleen Toxic Waltz....

Van mij hadden er nog 3 nummers van Fabulous en 2 van Impact gespeeld mogen worden maar ja!

Ook feeding time at the zoo van force of habit is een heerljik nummer maar van dienplaat spelen ze bjina nooit wat!

Het was met als ontegenzeggelijk hoogtepunt EXODUS!

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 12-10-2003 13:43 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 12 oktober 2003 1:16 schreef Judge M. het volgende:
Ah ging Lambik die Aardschok review doen. Ik had het gisteren tijdens het stevig doorpilsen met diens collega Roman Hödl nog over dat Metal Mike er zelf niet was (die zou de review doen) en Silvy Roos had wel een camera bij maar "da was maor een goeiekoowp prulding.."

dat was wel wat ik begrepen had.

[Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 12-10-2003 13:43]

Oud Vuil.

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 12-10-2003 13:50 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 12 oktober 2003 9:50 schreef attila_de_hun het volgende:
Als laatste speelde Exodus die super waren. Nagenoeg alleen maar "Bonded by blood" materiaal, aangevuld met twee super nieuwe nummers.
-kuch- Toxic Waltz -kuch-

Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 12-10-2003 14:48 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

wat wil je nou nog meer dan alleen Bonded by Blood materiaal?

quote:
Op 12 oktober 2003 10:38 schreef enforcer het volgende:

AGENT STEEL!!!!@
AARGGHHHHH, veel beter dan ik ze ooit geZien heb (natuurlijk heb ik de Cyriis periode gemist!)...begon al goed met The Rager...toen Avenger (van de nieuwe plaat)..Bleed for the gods...Illuminati is machine..unstoppable force...fist of nations..masters of metal

jullie hadden wel masters of metal! hoho

quote:
Op 12 oktober 2003 10:38 schreef enforcer het volgende:
Souza was geblesseerd aan zijn been en was daardoor niet zo bewegelijk..maar zijn presentatie maakte veel goed, die vent is een echte lunatic...veel mensen zullen me flamen, maar hij maakte de grond gelijk met de Baloff die ik zag in 1997!

haha ja meld er maar even bij, Baloff
maar jullie hadden iig wel Hand the Pope
ik begrijp nogsteeds niet waarom die werd overgeslagen, en Agents of Steel ook

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 12-10-2003 14:54 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

ze moesten nrs schrappen oid. tijd gebrek fzo
geweldig concert was het iig.

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 12-10-2003 16:13 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

k vond het ook super, had echt lang op agent steel zitten wachten, idd jammer dat ze geen masters of metal hebben gespeeld....
ook leuk om weer wat zmmers gezien en gesproken te hebben (arrebar,judge m., mbmarduk,bonnie,frietbal )

[Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 12-10-2003 16:14]

wait for me dragon, we'll meet in the sky

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 12-10-2003 16:26 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Was wel een toffe avond ja.
Exodus vond ik het vetste.
Alles wat daarna kwam heb ik maar half mee gekregen.
Was blij dat ik nog kon lopen.

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 12-10-2003 20:29 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 12 oktober 2003 14:48 schreef Griffin het volgende:
wat wil je nou nog meer dan alleen Bonded by Blood materiaal?

jullie hadden wel masters of metal! hoho

haha ja meld er maar even bij, Baloff
maar jullie hadden iig wel Hand the Pope
ik begrijp nogsteeds niet waarom die werd overgeslagen, en Agents of Steel ook

nuclear assault was door hun tijd heen wist de gitarist me later te vertellen.(nuclear assault dus)

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 12-10-2003 20:36 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

suckt ja
GD moest gewoon geskipt worden

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 12-10-2003 20:49 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

ze moeten snel weer naar nederland toekomen
wat vind iedereen hier trouwens van de nieuwe exodus single, ik vind em zwaar heerschen

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 13-10-2003 13:02 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Jaaaa het was BRUUT haha! Ik had de hele dag knetterende koppijn en het kon me geen fuck schelen! gewoon geheadbanged enzo...

Agent Steel: simply great... ben op een gegeven moment naar voren verhuisd, want de moshingpit was iets te extreem ... ben ik maar achter Devoraz gaan staan; dan word je alleen in je rug geduwd...

Iemand gezien dat de zanger van Agent Steel een true metalbroeder op het podium trok ??*grin* Dat was Devoraz... Geen idee waarom ie dat deed hoor... was wel grappig...

Bij God Dethroned ben ik gaan zitten... dat geloofde ik wel...

Nuclear Assault, ja leuk

Exodus... JAAA GEWELDIGGGGGG.... In 1989 bezocht ik mijn eerste concert; was in Nijmegen en daar speelden dus Exodus en Nuclear Assault... dus het was een soort van jeugdsentiment zelfs ook al ben ik nog altijd erg fan van ze. Draai de cd's ook geregeld... *zere nek*

Echt gaaf dus!

en 30 oktober ga ik nog een keer naar Agent Steel...

If you can't eat it or fuck it, then kill it...

attila_de_hun
Posted 13-10-2003 16:49 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2003 13:50 schreef IronGlory het volgende:
-kuch- Toxic Waltz -kuch-

kuch- nagenoeg- kuch

en weer veilig thuis gekomen? Desingel is trouwens erg bruut vind je ook niet??

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 13-10-2003 18:15 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Die single is de beste metal release van dit jaar PUNT!

wat is die vet zeg, ik kna niet wachten op de volledige CD!

In Antwerpen speelden ze TOXIK WALTZ wel, vond het wel jammer dat ze niet wat meer van Fabul;ous Disaster speelden...is voor mij een close call met bonded by blood!

In Hardenberg speelden ze zelfs nummers van Impact is Imminent ook een heel sterke plaat IMO!

had graag Lunatic Parade ofzo gehoord!

Mar dat neemt niet weg dat de nieuwe nummers zeker zo sterk zijn asl het oude materiaal en dat kun je niet van elke band zeggen!

het nieuwe nummer dat Nuclear Assault speelde klonk ook lekker!

attila_de_hun
Posted 13-10-2003 19:04 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2003 18:15 schreef enforcer het volgende:
Die single is de beste metal release van dit jaar PUNT!

wat is die vet zeg, ik kna niet wachten op de volledige CD!

In Antwerpen speelden ze TOXIK WALTZ wel, vond het wel jammer dat ze niet wat meer van Fabul;ous Disaster speelden...is voor mij een close call met bonded by blood!

In Hardenberg speelden ze zelfs nummers van Impact is Imminent ook een heel sterke plaat IMO!

had graag Lunatic Parade ofzo gehoord!

Mar dat neemt niet weg dat de nieuwe nummers zeker zo sterk zijn asl het oude materiaal en dat kun je niet van elke band zeggen!

het nieuwe nummer dat Nuclear Assault speelde klonk ook lekker!

Ik vond het ook jammer dat ze bijvoorbeeld niet "Parasite" of "Deranged" hebben gespeeld. Daarom vond ik het enige minpuntje dat ze die AC/DC-cover speelden (en dan nog niet een van AC/DC's beste nummers) Exodus heeft zeker 25-30 nummers die essentieel zijn om te spelen wat mij betreft dus een cover is volledig misplaatst. Erg vet was het spelen van "Metal command". Dat is zeer lange geleden dat ze die live in NL(België) hebben gespeeld, als ze dat al ooit een keer hebben gedaan.
I.I.I is de op een na zwakste van Exodus wat mij betreft (maar nog altijd beter als 95% van de overige bands). Een mindere variant van de eerste drie cd's. Maar er staan wel een paar erg vette nummers op zoals A.W.O.L., Impact is Imminent en Lunatic parade.
En die nieuwe gaat vet worden volgens mij. DEie nieuwe single is niet uit mijn cd-speler te krijgen,a lleen maar om die single van agent steel te spelen dan (Die overigens net zo hard regeerden volgens mij. "Bleed for the gods","agents of steel", "the rager" en "Mad locust rising" behoren tot de vetste nummers allertijden.

ps: had jij je dark angel shirt niet aan?

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 13-10-2003 19:23 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 13 oktober 2003 16:49 schreef attila_de_hun het volgende:
kuch- nagenoeg- kuch

en weer veilig thuis gekomen? Desingel is trouwens erg bruut vind je ook niet??
na de nodige files en zo ja hoor, nog lekker gezopen in ons cafe en nagekeuveld

EP is idd ranzig goed, zowel die van Exodus en Agent Steel (die live opnames klinken, mijn ziel, nog beter dan wat wij kregen nondegvd!)

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 13-10-2003 19:26 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 13 oktober 2003 19:04 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik vond het ook jammer dat ze bijvoorbeeld niet "Parasite" of "Deranged" hebben gespeeld. Daarom vond ik het enige minpuntje dat ze die AC/DC-cover speelden (en dan nog niet een van AC/DC's beste nummers) Exodus heeft zeker 25-30 nummers die essentieel zijn om te spelen wat mij betreft dus een cover is volledig misplaatst. Erg vet was het spelen van "Metal command". Dat is zeer lange geleden dat ze die live in NL(België) hebben gespeeld, als ze dat al ooit een keer hebben gedaan.
I.I.I is de op een na zwakste van Exodus wat mij betreft (maar nog altijd beter als 95% van de overige bands). Een mindere variant van de eerste drie cd's. Maar er staan wel een paar erg vette nummers op zoals A.W.O.L., Impact is Imminent en Lunatic parade.
En die nieuwe gaat vet worden volgens mij. DEie nieuwe single is niet uit mijn cd-speler te krijgen,a lleen maar om die single van agent steel te spelen dan (Die overigens net zo hard regeerden volgens mij. "Bleed for the gods","agents of steel", "the rager" en "Mad locust rising" behoren tot de vetste nummers allertijden.

de cover is cult, maar idd ze moeten meer leuks brengen van eigen platen he, een fabulous Disaster of Corruption lat je toch neit vallen, imo... Braindead en zo, zoals vroeger! De aac/dc opname op de EP klink eigenlijk wel superlomp, dat drumgeluid is zo mega, die snare is echt top! Jammer van de triggers en zo, maar toch!

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 13-10-2003 21:25 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 13 oktober 2003 19:04 schreef attila_de_hun het volgende:

Ja had het shirt wel aan maar had er wel een spijkerjasje zonder mouwen over aan HAHAHA, die had ik al heel lang niet meer aangehad met een AC/DC backplate!

Ik heb jou ook niet gezin heb nogwel op het Nasty Savage shirt gelet!

Ik vond het wel vet dat ze die AC/DC cover dedeen dat hoort wel een beetje bij Exodus, en bovendien deden ze het op zo'n vette manier!

Maar goed het is waar dat ze best wat langer hadden kunnen splen, ze hadden totr twaaf uur de tijd en om kwart voor twaalf was het al afgelopen dus ze hadden nog 3 nummers kunnen spelen!

Ik vind Impact persoonljik sterler dan Pleasures...maar minder dan fabulous disaster, misschien raar maar ik vind de drumsound op pleasures echt verschrikkelijk irritant, maar goed het is allemaal gezeik, EXODUS heerscht zelft Force of habit kan ik waarderen al is het wel absoluut de minste Exodus!

Ik ben bijzonder blij dat de band zich bezonnen heeft op de goede oude tijd en niet zich aan de commercie overgegeven heeft!

Agent Steel heerschte inderdaad ook enorm, al vind ik die nieuwe zanger nog steeds niet hetzelfde niveau als Cyriis, hij klinkt te wiebelig in de hoge stukken...

maar goed ja "the rager", "unstoppable force" en "bleed for teh godz" zjin nu eenmaal wereld nummers, en hij weet ze adequaat om te zetten...maar ikheb een betje hetzlfde als Ripper bij Priest het is het toch net niet!

Al is de laatste Agent Steel veel beter dan de laatste twee priest albums!

Ik vond ook dat Nuclear Assault ook heel vet was, en behoorljik strak, die Glenn Evans is echt een goede drummer, alleen die Connely maakt er een potje van op gitaar, maar die staat toch onwijs zacht, die nieuwe gitarist speelde priem en compieerde de solo's van Bramante bijna perfect!

John Connely is een clown en dat is goed zo, anders was er geen reet meer aan!

Al met al wat het DE metalavond van het jaar! al had ik liever de hoofdbands wat langer gezien en minder voorprogramma's!

dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 13-10-2003 21:30 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2003 16:13 schreef she_devil het volgende:
k vond het ook super, had echt lang op agent steel zitten wachten, idd jammer dat ze geen masters of metal hebben gespeeld....
ook leuk om weer wat zmmers gezien en gesproken te hebben (arrebar,judge m., mbmarduk,bonnie,frietbal )
Ik heb jou volgens mij ook gezien...
Had je een lange leren jas?

changed to 'ouwe'

Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 14-10-2003 12:00 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

Was inderdaad een zeer gaef feestje, nog dank aan Hans voor de slaapplek, ik heb ook Grave niet helemaal uitgezien en Mortician helemaal niet, maar Exodus was geweldig. God dDethroned speelde wat teveel nieuwe nummers naar mijn smaak, Agent Steel was ook cool maar ik stond wat ver naar achter, tsja, in ieder geval een zeer geslaagd avondje

For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 14-10-2003 17:07 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Joah, was gaaf.
Eindelijk eens Agent Steel live!
Verder niet echt veel mensen gesproken behalve het volk dat ik al kende, kwam er voor de muziek.

Life doesn't get much better than this!

Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com