|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
moet je ff op ticketservice of op de site van effenaar zien Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
als het niet uitverkocht is (lijkt me eigenlijk sterk) zou ik HEEL snel zijn! |
|
AAN DE MODS: Enforcer zei het al in de eerste post maar toch bij deze de vraag om de topic titel aan te passen en de datum weg te halen. Dit om verwarring te voorkomen. De BBM tour is dus ook op vrijdag 10 october in De Effenaar. Bands nu: Exodus Nuclear Assault Agent Steel Carnal Forge Callenish Circle Grave Mortician Behemoth Occult Aftershow (vanaf 00.45 uur) met de Dynamo Roadshow |
|
quote: E-mail de Effenaar: http://www.effenaar.nl/ |
|
Bruut veel zin in zeg. Masters of metal! Life doesn't get much better than this! |
|
Bands nu: Exodus Nuclear Assault Agent Steel Carnal Forge Callenish Circle Grave Mortician Behemoth en die afterparty om 00.45 al? en het begint om 6 uur hoelang speelt elke band dan? en er is toch maar 1 podium? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Weet ik niet. Kijk anders op site zelf. //edit. Ik denk uit ervaring dat de eerste paar bands maar 30min. krijgen en de rest 45min., hooguit dat de laatste een uur krijgt. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 04-08-2003 21:56] |
|
quote: Euhm...thanx Maar ik bedoelde "OOK" in de Effenaar en niet "ALLEEN" in de Effenaar. Op 11 october in de Biebob. Vandaar dat ik vroeg om gewoon de data in de titel weg te laten. |
|
Pardon, zat niet op te letten ontopic: Ik ga niet |
|
sind wanneer ben jij mod? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Hoe langer Agent STeel speelt, des te beter Life doesn't get much better than this! |
|
jaaaa ben benieuwd wat ze van het nieuwe album spelen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: jah, nu je het zegt. da's eigenlijk wel balen, de hele avond proberen niet te veel te zuipen, anders mis je de bands waar je eigenlijk de kaartjes voor gekocht hebt. Oud Vuil. |
|
quote:ontopic jij "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Agents of steeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel |
|
wie weet of het al uitverkocht is "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Op ticketservice.nl is het volgens mij nog gewoon mogelijk om kaarten te reserveren, maar ik ga voor de zekerheid maandag maar even bellen naar de Effenaar. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
ach ik heb mijn kaartje al, maar kben gewoon nieuwschierig "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
ik heb ook kaartjes, ben ook wel benieuwd. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 10-08-2003 0:44] Oud Vuil. |
|
Grave Mortician Behemoth dat is de afterparty geloof ik maargoed, ben uiteraard present! |
|
ik MOET ook komen AARGHHH |
|
heu vork |
|
ha grif! |
|
Weet iemand hoe laat de treinen weer rijden in de (zondag )ochtend vanaf Antwerpen richting Nederland? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |