|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zal morgen in Belgie mijn DARK ANGEL "LA Caffeine Machine" shirt aantrekken. |
|
helaas vanavond niet in Eindhoven, maar Belgie is ook altijd gezellig. |
|
En het heerschte als de sodemieter! Aangenaam kennis te maken MBMarduk en she_devil |
|
Damn de kater kom altijd later blurghhhhhh moet zo gaan werken Maar het was gaaf gister! Vooral tijdens Exodus vooraan |
|
Bij Exodus stond ik ook vooraan. Ik hoor nog steeds bijna niks met mijn linkeroor... |
|
Errug gezellig gisteren, Agent Steel en Exodus waren echt geweldig, alleen wel kut dat ze Agents of Steel niet speelden... |
|
godverdegodver, agent steel speelde maar 35 minuten en toen was ik nog onderweg, dus... gemist. was wel supergezellie, maar erg druk, volgens mij heb ik alleen mbmarduk snel gesproken, maar toen was het al laat en weet ik er weinig meer van. Oud Vuil. |
|
Ik kon vanwege m'n neus het me niet veroorloven om mezelf in de pit te begeven maar desondanks wat het een geslaagd avondje. Exodus vond ik heel erg gaaf , maar ligt het aan mij of stond het geluid bizar hard? Verder wat met Arrebar gelult, ik heb de eer gehad om Orion de hand te mogen schudden en verder volgens mij veel lui van ZM gezien, maar niet echt op afgestapt. Ik had m'n sociale vaardigheden thuis gelaten en ik was veels te geboeid door de muziek Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
heeft iemand heiden gezien, die zou er volgens mij ook zijn? Oud Vuil. |
|
Agent Steel was helemaal geweldig!(ondanks enkele missertjes van hall, het niet spelen van agents of steel en het slechte geluid aan het begin) Nu is de nek weer totaal aan barrels, een goed teken dus 30 oktober weer. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: 30 oktober is op een donderdag, toch? Oud Vuil. |
|
Gisteren was geweldig. Dankzij mijn mega-held Koen (Murdering Monk). Hij heeft gisteren nog een kaartje kunnen scoren. Agent Steel heb ik helaas niet kunnen zien. HEAVY METAL !!! |
|
quote: Yupz. Dag erna staan ze trouwens ook in de Baroeg. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: In de Baroeg is het optreden van Agent Steel(31 okt.) afgelast |
|
blij, verder gelezen en weer . Oud Vuil. |
|
quote: Ow, jammer, naja dan dus zeker naar Arnhem. Even reserveren maar vast. Life doesn't get much better than this! |
|
Ja, was wel een lekkere avond metal! |
|
GEWELDIG! Agent Steel speelde ontzettend strak! Die gitarist is te bruut, die zanger ook goddamn! Kvond dat ze de tijd van God Dethroned ook wel vol mochten spelen want dat had ik na een nummer of 2 wel gezien, ik miste alleen Agents of Steel, die hadden ze toch echt wel moeten spelen Nuclear Assault, ja simply perfect Sin! Wake Up! geweldig, paar rake vuisten in mn gezicht gehad maar kon de bruutheid niet drukken, daarnaast wilde ik zelf vooraan staan dusja, jammer van geen Hang the Pope EXODUS! 3 woorden: ging te ver! was echt ontzettend bruut, setlist was excellent, de chaos was echt losgebarsten en Metal Command was toch wel de highlight veel ZM-ers gezien, weinig gesproken, leuk je 's gesproken te hebben Bonnie [Dit bericht is gewijzigd door Griffin op 11-10-2003 17:20] |
|
quote:Was idd Koen: Bedankt voor het kaartje!!!!! Alleen jammer dat we Agent Steel gemist hebben... |
|
ben ik duidelijk niet de enige. Oud Vuil. |
|
En waarom heeft niemand het hier over het heersende optreden van Occult op de afterparty?!!!! Samen met Exodus de toppers. En btw die inval/nieuwe bassist van Callenish Circle......wat een pipo!! Ik hoop niet dat ie blijft joh. |
|
quote:KLOPT! Occult was erg gaaf! Grave trouwens ook zeg.. Helaas kon ik het niet helemaal afzien omdat we om duistere redenen het pand moesten verlaten (Hans................... ) Verders een erg geslaagd feestje, zatheid & metal! Dodelijke combinatie Owja, wat heeft Exodus toch een vreselijk energieke uitstraling (N.A. natuurlijk ook!), geweldig! [Dit bericht is gewijzigd door dzouwe op 11-10-2003 18:09] changed to 'ouwe' |
|
iemand Mortician nog gezien? |
|
2 nummers, maar ik geloof niet dat de andere nummers zoveel anders zijn "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |