|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoeft niet meer, want we gaan naar Eindhoven! |
|
Vraag je eerst af WAAROM je nee zou zeggen, muziekvriend! |
|
ej Vork maar ik zal wel braaf komen hoor en wat voorzichtiger zijn met mn armband the next time hehe AARGHHH |
|
hehe dat is je geraden! ja anders weer rode strepen op den arm hehe |
|
quote:aaahwww erop moet ik dat dan meer snel goed maken ::squeeck:: AARGHHH |
|
quote: Antwerpen lijkt mij ook wel leuk I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Doe je goed kerel! Samen de kortharige posers uithangen Life doesn't get much better than this! |
|
quote: haha klopt zijn we tenminste een keer niet alleen trendy |
|
quote: Ik denk dat ik het nu snap.... Stukje tekst van de site: quote: M.a.w. het lijjkt alsof NA de 1e headliner Exodus(toch??) er een "DM-afterparty" plaatsvindt met Occult, Behemoth en Mortician. Wel vet overigens dat de Effenaar dan zo laat blijft draaien. Da's nl. iets wat ze voor metal iig nog nooit hebben gedaan. Meestal word je binnen 30min. eruit gepleurd zodat de techno-assholes en -leeghoofden erin mogen. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 13-08-2003 2:47] |
|
klopt! da's idd mooi zal laat, beschonken en heerschend worden kan niet anders met die line up! |
|
holifuck wat een bekenden wordt gezellig en behemoth speelt hopelijk goed olé |
|
Arrebar Griffin Sar'Goth the Warlock testement H-K Orion TNightmare Jebes webblaster wim Heiden AmmAr_GGedoN Dunne_Hein Mariekwel ANTWERPEN Enforcer I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Arrebar Griffin Sar'Goth the Warlock testement H-K Orion TNightmare Jebes webblaster wim Heiden AmmAr_GGedoN Dunne_Hein Mariekwel MBMarduk ANTWERPEN Enforcer |
|
Is het nou uitverkocht of niet? Ik heb namelijk nog geen kaartje, maar wil er wel één. Ik kan pas zaterdag naar het postkantoor en ik ben best wel een lui persoon die niet graag voor niets naar het postkantoor gaat, dus jah... |
|
quote: Ik heb ze ook pas vandaag gehaald I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Beters, dan heb ik misschien zaterdag wel geluk |
|
je kan ook online reserveren als je zeker wilt zijn. www.ticketservice.nl I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Hier ga ik bij zijn . |
|
quote: Maar ik ben nog nooit in de Effenaar geweest en Hate Eternal speelt de dag erna in Baroeg |
|
Enforcer gaat alleen? |
|
heheh tof ik ken iedereen van die lijst van gezicht op 2 na, word zeker gezellig daaro http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: dan gaan wij daar een eind aan maken zodat het nog op een na is "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Die gaat daar heen met zn vriendin en blijft daar overnachten. Had ik ook wel gewild maar dat is mij te duur. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Arrebar Griffin Sar'Goth the Warlock testement H-K Orion TNightmare Jebes webblaster wim Heiden AmmAr_GGedoN Dunne_Hein Mariekwel Vork ANTWERPEN Enforcer |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |