|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: drumt Pete Gill er toevallig in? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: ik ook ja! |
|
quote: Ja uhmmz Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Aha, meer mensen met een afwijking I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: kan nooit zal wel de vriend van de vriend van de vriend van de --.. you get the point |
|
he maar Griffin, hoe kom je er bij dat Axl zal zingen? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
kennis had die kerel opgebelt, en scheen dat te hebben gehoord ik twijfel eraan zij zelf ook |
|
quote: Klinkt ook zeeer onwaarschijnlijk (maar blij hopen) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
mijn kaartjes zijn gisteren via de post binnen gekomen. met de credit-card gedaan enzo. geweldig, echt makkelijk! Oud Vuil. |
|
It's the Unstoppableeee Fooooorce! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
nee natuurlijk zingt Axl niet bij die fake saxon HAHAHAHA, dat zou wat wezen, heb trouwens een hekel aan die man! Zeker toen G 'n R zo populair was had ik er een bkloedhekel aan HAHAH, nu kan ik sommige nummers wel waarderen maar mijn favo band zal het nooit worden! Maar ik garandeer je dat hij niet zingt bij die Saxon cloon! Er is tropuwens een hele goede G 'n R cover band Crawlin' back, kijk maar eens in de Aardschok komsnert agenda, ik heb ze gezien is echt vet! |
|
welke ZM-ers gaan naar BBM? lijstje dna maar? Griffin Sar'Goth the Warlock testement H-K Orion Eindhoven neem ik aan? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
tjeuh eerste 3 daar in de buurt iig |
|
BBM lijstje: Griffin Sar'Goth the Warlock testement H-K Orion TNightmare |
|
BBM lijstje: Griffin Sar'Goth the Warlock testement H-K Orion TNightmare Jebes Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
ANTWERPEN 1. Enforcer |
|
EINDHOVEN Griffin Sar'Goth the Warlock testement H-K Orion TNightmare Jebes ANTWERPEN Enforcer Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
EINDHOVEN Griffin Sar'Goth the Warlock testement H-K Orion TNightmare Jebes webblaster wim ANTWERPEN Enforcer Oud Vuil. |
|
EINDHOVEN Griffin Sar'Goth the Warlock testement H-K Orion TNightmare Jebes webblaster wim Heiden ANTWERPEN Enforcer Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Arrebar Griffin Sar'Goth the Warlock testement H-K Orion TNightmare Jebes webblaster wim Heiden ANTWERPEN Enforcer "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Zie je wel! Nou zet je jezelf WEL bovenaan het lijstje! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:zo heb ik het gevoel dat er teminste nog een iemand hier aan alfabetische volgorde doet "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Is het nou uitverkocht ofzo?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Nou?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |