IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Bonded by Metal Tour! Vorige pagina | Volgende pagina
Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 28-06-2003 12:15 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

ja ich bin dabei!

Kragh'Zyl
Usericon van Kragh'Zyl
Posted 28-06-2003 12:39 by Kragh'Zyl Wijzig reactieProfiel van Kragh'ZylQuote dit bericht

ik gelukkig ook.

Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste.

Orion
Usericon van Orion
Posted 05-07-2003 19:01 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ik ook

HET IS BIJNA UITVERKOCHT
dus voor de mensen die nog willen zo snel mogelijk een kaartje kopen zou ik zeggen.

bron:ticket service

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 05-07-2003 21:01 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

kaarten voor 10 oktober zijn besteld en betaald, dus: !

wij zitten hier:

- Rij Stoel 0
- Rij Stoel 0

[Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 05-07-2003 21:02]

Oud Vuil.

Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 06-07-2003 13:01 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Ouch... bijna uitverkocht?

kut... snel kaartje halen ergens.

En natuurlijk net als je geen geld meer hebt

"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 06-07-2003 17:23 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Ik heb iig kaartjes gereserveerd voor het hof ter loo optreden, moet effe kijken of ik ook in Eindhoven ga!

Shit wat een vette bill!

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 06-07-2003 22:08 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Waaat, bijna uitverkocht? Morgen langs de VVV!

Orion
Usericon van Orion
Posted 06-07-2003 22:10 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

zou ik zeker doen,ik was eigenlijk van plan een kaartje te kopen voor je ivm met je post dat je in aug pas weer geld had

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 06-07-2003 22:17 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Hehe, thanks .

Ja, sommige dingen krijgen opeens wel een zekere prioriteit... Mijn huisgenoot mag de rollen behang dus voor gaan schieten oid... Ik kom er wel uit.

Orion
Usericon van Orion
Posted 06-07-2003 22:18 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

(offtopic)had u trouwens msn?

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 06-07-2003 22:20 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

[offtopic] Jep, zie e-mail adres in profiel.

Orion
Usericon van Orion
Posted 06-07-2003 22:22 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

[offtopic} hij lult over .net paspoort @ mij eens email zie profiel

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 06-07-2003 23:41 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2003 19:01 schreef Orion het volgende:
ik ook

HET IS BIJNA UITVERKOCHT
dus voor de mensen die nog willen zo snel mogelijk een kaartje kopen zou ik zeggen.

bron:ticket service

hoho
dat moet ik dan maar HEEL snel doen
als ik dit mis sterf ik

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 06-07-2003 23:42 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Wat kost het eigenlijk?

I can't shoot straight unless I've had a pint!

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 06-07-2003 23:48 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

25 euro exlusief service troep

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 06-07-2003 23:54 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

€30 dus.... weer een rib uit mn lijf. Hopelijk is het niet rap uitverkocht want ik heb nu totaal geen geld meer

I can't shoot straight unless I've had a pint!

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 07-07-2003 0:03 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2003 23:54 schreef Dunne_Hein het volgende:
€30 dus.... weer een rib uit mn lijf. Hopelijk is het niet rap uitverkocht want ik heb nu totaal geen geld meer

Ja idem, maar ik ga toch morgen even een kaartje regelen, dit wil ik niet missen!

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 07-07-2003 11:50 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

idem

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 07-07-2003 12:32 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

ja concerten zijn belachelijk duur geworden dankzij ons aller EURO!
en de nieuwe belasting wetgeving, maar ja ik ben bang dat we het of moeten accepteren of massaal concerten die belachelijk geprijsd zijn mijden, maar ja ik wil dit niet missen!

En trouwens wat dacht je dat de rene Froger en Ander Hazes liefhebbers voor een concert neer moeten tellen daar zijn dit soort metalconcertjes nog heilig bij.
de merchandise prijzen rijzen ook de pan uit!

Maar ja doe er eens wat aan!

Concerten als bijvoorbeeld over kill voor 10 EURO zijn een aangename uitzondering,maar geloof me dat zijn buitenkansjes, 30 EURO wordt de norm!

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 07-07-2003 12:40 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

neee
maargoed dit is onmisbaar Exodus gvd

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 07-07-2003 13:07 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Zojuist kaarten veilig gesteld .

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 07-07-2003 13:50 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

weet je misshcien hoeveel kaarten er nog ongeveer zijn?

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 07-07-2003 15:22 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

zo ik heb er ook 1 gehaald, niet treuzelen gewoon halen die hap!

Orion
Usericon van Orion
Posted 07-07-2003 16:09 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

desnoods kijkt u uw moeder die u al 10 jaar niet meer heeft opgezocht even lief aan

Doomhead
Usericon van Doomhead
Posted 09-07-2003 12:08 by Doomhead Wijzig reactieProfiel van DoomheadQuote dit bericht

ik ben er 11 oktober ook bij heb al een kaartje gereseveerd

Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com