|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
khad het wel veel eerder uitverkocht verwacht "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik ga mn kaartje verkope iemand intresse? ik ga het denk ik niet redden +vrienden zonder kaartje AARGHHH |
|
zonde hierdoor mis je een van de gaafste concerten van dit jaar "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Ik wil je maat wel zijn voor 1 nacht? changed to 'ouwe' |
|
ik is present gezellig even socializen met andere kattukkers Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën! |
|
quote:Ik vindt het lief aangboden maar ik logeer momenteel ook met morrigan samen bij kennis en omdat er meer feesten zijn waar ik me geld aan wil uitgeven moest ik een besluit maken wie o wie wees snel want anders is ie weg AARGHHH |
|
quote: ja das waar pier ging ook "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Ik heb nog 1 kaartje nodig..is ie er nog? Dan heb ik interesse! |
|
quote: jups hijs er nog en ben toevallig donderdagavond in tilburg bieren AARGHHH |
|
quote: Oh mooi! Probleem is dat ik zo moet gaan werken tot 1700 uur en dus ff niks kan afspreken nou Zou je anders je telnr willen mailen naar psychobully@hotmail.com of een mailtje sturen en dat ik jou mijn telnr geef? |
|
het aftellen is bijna ten einde "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
HAHAH je hebt er echt zin he! Ik ook zaterdag helemaal los AAARGGHHHHH! |
|
natuurlijk dit wordt een van de gaafste concerten van dit jaar. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Exoduuuuus Attack! |
|
Nuclear assault!!!!!!! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
K ga eigenlijk vooral voor Mortician Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën! |
|
quote: Dat mag. Simpele ziel Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
ben zeer benieuwd naar agent steel rest ook maar die heb ik al eens gezien Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Is dat echt definitief uitverkocht in Eindhoven? nee he? add krijg ik ngo wel een kaartje of twee niet? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Dit topic in de gaten houden of buiten gaan staan of andere NL metalfora gaan afstruinen. |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
hey daniel morgen kwart over 3 op het station van utrecht toch "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |