|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Muahhaha!! KRUIP AFSTAND voor Mikeyboy!! Als de Effenaar de leidende rol als metalzaal van de 013 overneemt zal ik geen traantje laten, I swear! |
|
quote: AARGHHH |
|
Wie heeft m'n naam eraf gegooid? |
|
quote: Arrebar Griffin Sar'Goth the Warlock testement H-K Orion TNightmare Jebes webblaster wim Heiden AmmAr_GGedoN Dunne_Hein Mariekwel MBMarduk Vork BellaDamaNocturna (als ik een kaart kan krijgen) ANTWERPEN Enforcer kweet het niet maar tis alweer goed je staat er weer bij AARGHHH |
|
quote: Komen we wel allemaal bij jou crashen hoor I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Goeiesmorgus Dunne_Hein! Tjonge, er gaat een hele bende naar de Effenaar! |
|
Volgends de laatste berichten staan Carnal Forge en Behemoth niet meer op de billing van het festival. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote: Ach ach, wat een ramp. Hier crashen is geen probleem. |
|
Geen Behemoth.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Arrebar Griffin Sar'Goth the Warlock testement Hypocrisy Female aka Ielsch H-K Orion TNightmare Jebes webblaster wim Heiden AmmAr_GGedoN Dunne_Hein Mariekwel MBMarduk Vork BellaDamaNocturna (als ik een kaart kan krijgen) ANTWERPEN Enforcer olé |
|
als er nu 2 vrije plaatsen staan hoop ik dat ze the ravenous erop zetten van danny lilker "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
10 oktober in eindhoven? damn, dat wordt krap. Ik ga 11/10 naar After forever in hardenberg, en 12/10 naar kamelot in Haarlem... beetje druk/weinig slaap enzo Bruce Banner |
|
quote: heb net de ticketservice gebelt en er zijn nog kaarten |
|
quote: nou anders ga je niet naar after forever en wel naar bonded by metal "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: nee dat gaat helaasch niet, Lalaith heeft de kaarten al, en ik heb in juni ofzo al beloofd dat ik mee zou gaan. even kijken of mijn vriendin me nog een dagje kan missen Bruce Banner |
|
quote: Ze kan toch gewoon meegaan? |
|
Gheheheh...giester mun koartje gehaeld!! |
|
quote: als de belangrijkste 3 er maar staan, exodus, agent steel en nuclear assault. de rest is voor de "leuk". ik en eega hoeven geen hotelletje te boeken, theo (houwitser) en vriendin( is de bob ) en bas (pleurisy) gaan ook en wij rijden lekker mee. beter! oeh, wat heb ik er een zin in!!! Oud Vuil. |
|
quote: "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
10 oktober wordt geweldig Devoured Flesh Regurgitation demo 03' cd-r uit!! Mail me maar als je interesse hebt |
|
Laatste nieuws : GOD DETHRONED vervangt BEHEMOTH. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote: Mooi, ik zie liever God Dethroned dan Behemoth I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: *****CHANGE OF PLANS***** Kamelot is gecancelled!! BBM kan dusch wel doorgaan voor Lord Lain Bruce Banner |
|
quote: Me too |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |