IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Acceptatie van metalheads onder elkaar Volgende pagina
grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 13-03-2003 22:11 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Wat vinden jullie van de acceptatie onder metalheads onder elkaar?
Het was vroeger taboe als je naast bij wijze van spreken Disgorge(usa) van Barry White hield.
Ik merk zelf dat er een breder specrum is onstaan onder metalheads in het accepteren op verschillende gronden.
Wat vinden jullie ervan?


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 13-03-2003 22:12 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

volgens mij is hier al een topic over....


oke ontopic:

ja wordt goed geaccepteerd (meestal dan)

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 13-03-2003 22:12]


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 13-03-2003 22:12 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

over het algemeen gaat het wel goed behalve de blackmetallieden die wat meer in hun eigen wereldje lijken te leven maar daarbinnen is het weer zoals op wacken

en zolang alles is zoals op wacken ist goed

uhmz dat ging meer over sfeer en verhoudingen geloof ik

maar jah lijkt breder te worden waarom, geen idee... maar bevalt wel

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 13-03-2003 22:15]


Je moeder.


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 13-03-2003 22:14 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

Ik vind dat je je niet moet fixeren op 1 msoort muziek. Er is zoveel goede muziek dus dan zou je jezelf te kort doen. Ik waardeer een persoon juist meer als degene een brede muziekale horizon heeft.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 13-03-2003 22:17 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Oh jee.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 13-03-2003 22:19 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

jij wordt vast niet snel geaccepteerd hehe


Je moeder.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 13-03-2003 22:19 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Ik accepteer niemand!!!!! Alleen medemetalheads die ook van bridgen houden.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 13-03-2003 22:22 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Vindt niet dat de acceptatie onder metalheads veel anders is dan elders.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 13-03-2003 22:23 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Ik denk ook niet dat die acceptatie onder metalheads groter of kleiner is dan normaal.


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 13-03-2003 22:28 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2003 22:14 schreef gummibeer het volgende:
Ik vind dat je je niet moet fixeren op 1 msoort muziek. Er is zoveel goede muziek dus dan zou je jezelf te kort doen. Ik waardeer een persoon juist meer als degene een brede muziekale horizon heeft.





helemaal mee eens


And my marlboro light


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 13-03-2003 22:29 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2003 22:19 schreef karnivoor het volgende:
jij wordt vast niet snel geaccepteerd hehe

En terecht.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 13-03-2003 22:29 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2003 22:28 schreef kleine Micha Banaan het volgende:


helemaal mee eens


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 13-03-2003 22:32 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ik wil eigenlijk helemaal niet geaccepteerd worden door andere metalheads...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 13-03-2003 22:33 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2003 22:32 schreef Voice Of Doom het volgende:
Ik wil eigenlijk helemaal niet geaccepteerd worden door andere metalheads...
Dat komt goed uit want dat doen we ook niet.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 13-03-2003 22:37 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Dat komt idd goed uit. Nu dicht?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 13-03-2003 22:38 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2003 22:19 schreef Misanthrope het volgende:
Ik accepteer niemand!!!!! Alleen medemetalheads die ook van bridgen houden.


mijn grootste hobby...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-03-2003 22:38 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Ik accepteer alles, behalve kale mensen die naar metal luisteren. Die zijn niet Trui.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 13-03-2003 22:40 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2003 22:38 schreef Greycloak het volgende:
Ik accepteer alles, behalve kale mensen die naar metal luisteren. Die zijn niet Trui.

Dat zeg ik!
Ik ben T-shirt.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Cruel Dark Beast
-Morbid Nightmare-
Usericon van Cruel Dark Beast
Posted 13-03-2003 23:17 by Cruel Dark Beast Wijzig reactieProfiel van Cruel Dark BeastQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2003 22:38 schreef Greycloak het volgende:
Ik accepteer alles, behalve kale mensen die naar metal luisteren. Die zijn niet Trui.


Rot toch op man!!


you say you're men, we know you're cowards


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 13-03-2003 23:18 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2003 23:17 schreef Cruel Dark Beast het volgende:
Rot toch op man!!

Zag ik daar een .
LOL


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Cruel Dark Beast
-Morbid Nightmare-
Usericon van Cruel Dark Beast
Posted 13-03-2003 23:26 by Cruel Dark Beast Wijzig reactieProfiel van Cruel Dark BeastQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2003 23:18 schreef Voice Of Doom het volgende:
Zag ik daar een .
LOL


Oke man! Nee, ik ben niet kaal, maar heb ook geen lang haar, slechts stekels . Maar dat deert niet... als je maar een metalhead bent, toch?


you say you're men, we know you're cowards


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 14-03-2003 8:49 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Doen wat jezelf wilt.


EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 14-03-2003 10:44 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

Metal zit niet OP je kop, dat zit er IN. Dat gezeik over lang haar altijd.....


BLASTBEATS FOREVER


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 14-03-2003 11:00 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Hehe... Ik heb vaak gezien dat als twee metalheads elkaar zien lopen, terwijl ze elkaar niet kennen, dat hun gedrag dan een beetje lijkt op twee honden die elkaar tegenkomen. Ze merken elkaar meteen op, kijken een beetje nieuwsgierig, proberen vaak te zien wat voor bandshirt de ander aan heeft. Hahaha ze gaan nog net niet aan elkaars kont ruiken maar soms scheelt het niet veel


Zenial


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 14-03-2003 11:01 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2003 11:00 schreef Zenial het volgende:
Hehe... Ik heb vaak gezien dat als twee metalheads elkaar zien lopen, terwijl ze elkaar niet kennen, dat hun gedrag dan een beetje lijkt op twee honden die elkaar tegenkomen. Ze merken elkaar meteen op, kijken een beetje nieuwsgierig, proberen vaak te zien wat voor bandshirt de ander aan heeft. Hahaha ze gaan nog net niet aan elkaars kont ruiken maar soms scheelt het niet veel


'k herken het ook nog ik doe het ook

[Dit bericht is gewijzigd door DaVinz op 14-03-2003 11:01]


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 14-03-2003 11:31 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2003 11:00 schreef Zenial het volgende:
Hehe... Ik heb vaak gezien dat als twee metalheads elkaar zien lopen, terwijl ze elkaar niet kennen, dat hun gedrag dan een beetje lijkt op twee honden die elkaar tegenkomen. Ze merken elkaar meteen op, kijken een beetje nieuwsgierig, proberen vaak te zien wat voor bandshirt de ander aan heeft. Hahaha ze gaan nog net niet aan elkaars kont ruiken maar soms scheelt het niet veel


Waha, lol. Het is idd wel zo ja - behalve als er veel bij elkaar zijn dan. Is me eens op het station gebeurd wat je nu verteld.


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen