IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Nare ervaringen in het uitgaansleven. Vorige pagina | Volgende pagina
Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 15-07-2003 1:35 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 15 juli 2003 1:30 schreef Blackjack het volgende:
Voor de rest dr nog wat aan overgehouden Carn?


Ja ... was mijn neuspiercing kwijt! En had anderhalve week last van mijn neus. Het bloedde niet, was niet gebroken en werd niet blauw ... dat scheelde. Alleen een heeeeeeeel klein beetje dik en lijnlijk. En ik had een paar blauwe plekken op borst en armen omdat ik die dude ZO hard vast hadt ... maar goed. A small price to pay to protect your friends



Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 15-07-2003 1:39 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Good on yer!

Zoals in: mazzel voor jou dat t niet erger was en dat van je vrienden enzo... ach je wéét wat ik bedoel. Stop questioning me!! AAAAAARGH!

[Dit bericht is gewijzigd door Blackjack op 15-07-2003 1:43]


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 15-07-2003 1:42 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 15 juli 2003 1:39 schreef Blackjack het volgende:
Good on yer!





telluriet
Usericon van telluriet
Posted 20-08-2003 22:32 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2003 23:08 schreef GoreGrind het volgende:
Geen problemen gehad in het uitgaansleven, wel es gehad dat ik hier een paar weken door een of andere black metal nazi werd opgebeld en bedreigd via de telefoon, dag na dag.. En dan ging ie door die telefoon ook nog met zo'n nep black metal stemmetje praten


Moest je toen eigelijk niet vreselijk hard lachen?

EDIT: hmm ik zie het al aan de smiles

[Dit bericht is gewijzigd door telluriet op 20-08-2003 22:36]


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 20-08-2003 22:33 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Nare ervaringen in het uitgaansleven? Breek me de bek niet open. Gelukkig meer heerschende ervaringen gehad.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-08-2003 22:36 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

gisteren eenn nare ervaring gehad, de kroeg was gewoon bijna leeg!! en dat om 1 uur 's avonds


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 20-08-2003 22:44 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 22:36 schreef ghoulliette het volgende:
gisteren eenn nare ervaring gehad, de kroeg was gewoon bijna leeg!! en dat om 1 uur 's avonds

Schandalig, zo midden in de week hé?


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 20-08-2003 22:56 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

Uitgaansleven, welk uitgaansleven?

Het enige waar we naar toe kunnen is dicht in de zomer. En dit jaar nog eens tot november ivm verbouwing

En nee ik ga niet elke zaterdag met de trein ergens anders heen zodat ik de laatste trein al terug moet pakken om nog thuis te komen


LAI LAI HEI


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 20-08-2003 23:01 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 20 augustus 2003 22:56 schreef Sarah het volgende:
Uitgaansleven, welk uitgaansleven?

Het enige waar we naar toe kunnen is dicht in de zomer. En dit jaar nog eens tot november ivm verbouwing

En nee ik ga niet elke zaterdag met de trein ergens anders heen zodat ik de laatste trein al terug moet pakken om nog thuis te komen
Das hier in Breda niet anders... Het uitgaansleven zuigt hier echt dikke paardestaven...



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-08-2003 23:09 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 22:44 schreef Gunman het volgende:
Schandalig, zo midden in de week hé?

Het is introductie week, en in een studentenstad is het altijd wel leuk stappen, nouja bijna altijd dan


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-08-2003 23:14 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Dordrecht en Breda, jeetje, wat verwacht je dan.

In Utrecht is tenminste altijd wat leuks te doen .

Oh, en ik heb nooit nare ervaringen in het uitgaansleven, maar ik gebruik dan ook speciale overjarige oude kaas-deo.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 20-08-2003 23:17 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Ik ben enkele weken geleden licht vertrappeld geweest in een overvol café, maar het blijft een leuke tent, tussen 4 en 6.
Wat mij opvalt is dat mannen tegenwoordig zo vaak strippen..

[Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 20-08-2003 23:17]


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 20-08-2003 23:46 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Een tijdje geleden wilden 2 homo's mij versieren en pijpen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 20-08-2003 23:49 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 23:46 schreef Misanthrope het volgende:
Een tijdje geleden wilden 2 homo's mij versieren en pijpen.
En? Was het lekker?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 20-08-2003 23:56 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 23:49 schreef Voice Of Doom het volgende:
En? Was het lekker?
Vond ik wel, jij ook?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 20-08-2003 23:58 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 22:56 schreef Sarah het volgende:
Uitgaansleven, welk uitgaansleven?

Het enige waar we naar toe kunnen is dicht in de zomer. En dit jaar nog eens tot november ivm verbouwing

En nee ik ga niet elke zaterdag met de trein ergens anders heen zodat ik de laatste trein al terug moet pakken om nog thuis te komen


Het Avontuur schijnt toch wel leuk te zijn? (ben er nog steeds niet geweest)


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 20-08-2003 23:59 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 20 augustus 2003 23:58 schreef Dunne_Hein het volgende:
Het Avontuur schijnt toch wel leuk te zijn? (ben er nog steeds niet geweest)
Avontuur draait best leuke muziek maar is wat aan de krappe kant (althans wat ik me er nog van weet te herinneren want ik zo zat als een aap toen we er aankwamen.. )



Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 20-08-2003 23:59 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 23:56 schreef Misanthrope het volgende:
Vond ik wel, jij ook?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 21-08-2003 0:00 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 23:59 schreef Voice Of Doom het volgende:

Hoe is het trouwens bij de kaakchirurg gegaan, heeft hij jouw mond weer recht kunnen zetten?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 21-08-2003 0:35 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 23:09 schreef ghoulliette het volgende:
Het is introductie week, en in een studentenstad is het altijd wel leuk stappen, nouja bijna altijd dan

Héhé, ik mocht tijdens de introductiewekenj die ik actief beleefd heb, al blij zijn als ik de avond haalde, laat staan dan nog doorgaan


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-08-2003 0:53 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 23:09 schreef ghoulliette het volgende:
Het is introductie week, en in een studentenstad is het altijd wel leuk stappen, nouja bijna altijd dan


Hehe...

Het is inderdaad ook in R'dam introductie week (Eureka). Morgen lekker met een stel ouwe lullen afgesproken om weer eens even de sociëteit te bezoeken. (en de verrichtingen van broerlief die in het bestuur zit aanschouwen)


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 21-08-2003 11:59 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 23:58 schreef Dunne_Hein het volgende:
Het Avontuur schijnt toch wel leuk te zijn? (ben er nog steeds niet geweest)



Nee vind ik zooo saai


LAI LAI HEI


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 31-08-2003 21:52 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Toen ik nog in het jeugdhuis zat,ben ik eens wekenlang gestalkt door iemand die ik totaal niet zag zitten,een 'vriend' van een ex-liefje van me dan nog wel. Gelukkig hebben ze 'm eruit getrapt en mocht hij het gaan uitleggen bij z'n psychiater en de politie...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 31-08-2003 21:57 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

Aan de bar in slaap vallen, voor de peukenautomaat op je bek pleuren, voor de kroeg op je bek pleuren, kotsen, bijna in elkaar geslagen worden in een snackbar, niet meer kunnen lezen omdat je zo dronken bent....ja, het was weer gezellig dit weekend


No meat is sweater


obscenum
Usericon van obscenum
Posted 31-08-2003 23:02 by obscenum Wijzig reactieProfiel van obscenumQuote dit berichthttp://www.myspace.com/fracturedinsanity

nare ervaringen zijn bij mij meestal zatte ervaringen o.a. op café tijdens 'cannibal corpse : hammer smashed face' (heel toepasselijke titel zelfs!) met headbangen de kop vollebak op de toog gebanged maar door men zattigheid er niet veel van aangetrokken...


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen