|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Good on yer! Zoals in: mazzel voor jou dat t niet erger was en dat van je vrienden enzo... ach je wéét wat ik bedoel. Stop questioning me!! AAAAAARGH! [Dit bericht is gewijzigd door Blackjack op 15-07-2003 1:43] Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
quote: |
|
quote: Moest je toen eigelijk niet vreselijk hard lachen? EDIT: hmm ik zie het al aan de smiles [Dit bericht is gewijzigd door telluriet op 20-08-2003 22:36] |
|
Nare ervaringen in het uitgaansleven? Breek me de bek niet open. Gelukkig meer heerschende ervaringen gehad. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
gisteren eenn nare ervaring gehad, de kroeg was gewoon bijna leeg!! en dat om 1 uur 's avonds |
|
quote: Schandalig, zo midden in de week hé? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Uitgaansleven, welk uitgaansleven? Het enige waar we naar toe kunnen is dicht in de zomer. En dit jaar nog eens tot november ivm verbouwing En nee ik ga niet elke zaterdag met de trein ergens anders heen zodat ik de laatste trein al terug moet pakken om nog thuis te komen LAI LAI HEI |
|
quote:Das hier in Breda niet anders... Het uitgaansleven zuigt hier echt dikke paardestaven... |
|
quote: Het is introductie week, en in een studentenstad is het altijd wel leuk stappen, nouja bijna altijd dan |
|
Dordrecht en Breda, jeetje, wat verwacht je dan. In Utrecht is tenminste altijd wat leuks te doen . Oh, en ik heb nooit nare ervaringen in het uitgaansleven, maar ik gebruik dan ook speciale overjarige oude kaas-deo. |
|
Ik ben enkele weken geleden licht vertrappeld geweest in een overvol café, maar het blijft een leuke tent, tussen 4 en 6. Wat mij opvalt is dat mannen tegenwoordig zo vaak strippen.. [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 20-08-2003 23:17] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Een tijdje geleden wilden 2 homo's mij versieren en pijpen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:En? Was het lekker? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:Vond ik wel, jij ook? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Het Avontuur schijnt toch wel leuk te zijn? (ben er nog steeds niet geweest) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:Avontuur draait best leuke muziek maar is wat aan de krappe kant (althans wat ik me er nog van weet te herinneren want ik zo zat als een aap toen we er aankwamen.. ) |
|
quote: I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:Hoe is het trouwens bij de kaakchirurg gegaan, heeft hij jouw mond weer recht kunnen zetten? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Héhé, ik mocht tijdens de introductiewekenj die ik actief beleefd heb, al blij zijn als ik de avond haalde, laat staan dan nog doorgaan I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Hehe... Het is inderdaad ook in R'dam introductie week (Eureka). Morgen lekker met een stel ouwe lullen afgesproken om weer eens even de sociëteit te bezoeken. (en de verrichtingen van broerlief die in het bestuur zit aanschouwen) KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Nee vind ik zooo saai LAI LAI HEI |
|
Toen ik nog in het jeugdhuis zat,ben ik eens wekenlang gestalkt door iemand die ik totaal niet zag zitten,een 'vriend' van een ex-liefje van me dan nog wel. Gelukkig hebben ze 'm eruit getrapt en mocht hij het gaan uitleggen bij z'n psychiater en de politie... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Aan de bar in slaap vallen, voor de peukenautomaat op je bek pleuren, voor de kroeg op je bek pleuren, kotsen, bijna in elkaar geslagen worden in een snackbar, niet meer kunnen lezen omdat je zo dronken bent....ja, het was weer gezellig dit weekend No meat is sweater |
|
nare ervaringen zijn bij mij meestal zatte ervaringen o.a. op café tijdens 'cannibal corpse : hammer smashed face' (heel toepasselijke titel zelfs!) met headbangen de kop vollebak op de toog gebanged maar door men zattigheid er niet veel van aangetrokken... |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |