IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Nare ervaringen in het uitgaansleven. Vorige pagina | Volgende pagina
Imotep
metal drummer
Usericon van Imotep
Posted 24-05-2003 19:07 by Imotep Wijzig reactieProfiel van ImotepQuote dit berichthttp://listen.to/imothep

Ik heb nog nooit echt problemen gehad in het uitgaansleven en daarbuiten ook niet.

Wat ook meespeeld: ik zie er gewoon uit neutraal, valt dus ook niet echt op.

Als ik ooit nog problemen krijg zou ik liever weglopen/rennen dan dat ik het conflict zou opzoeken.

Ik heb wel overwogen om ooit op een vechtsport te gaan, lijkt me nu nog wel leuk. Maar voordat je het dan echt goed kan duurt ook weer zolang.

Problemen uit de weggaan helpt op dit gebied het beste


blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!!


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 24-05-2003 23:07 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Ik ga vanavond weer een nare ervaring opdoen:
dat een avondje goed stappen met Cummie meestal erg veel geld kost


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 24-05-2003 23:46 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 24 mei 2003 23:07 schreef Shredhead het volgende:
Ik ga vanavond weer een nare ervaring opdoen:
dat een avondje goed stappen met Cummie meestal erg veel geld kost



Ja..... en een hoop pleisters voor cummie z'n kopke... hehehe



filosofem
Usericon van filosofem
Posted 25-05-2003 3:05 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Weer helemaal geen nare ervaring. Zal wel aan me postuur liggen


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 25-05-2003 11:43 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik ben ook nooit echt heel erg lastig gevallen door mannen, welleens in mijn kont geknepen, maar meer niet. Ik zie er te lief uit denk ik


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 25-05-2003 11:47 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2003 11:43 schreef ghoulliette het volgende:
ik ben ook nooit echt heel erg lastig gevallen door mannen, welleens in mijn kont geknepen, maar meer niet. Ik zie er te lief uit denk ik


Nee, ik denk te lelijk


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 25-05-2003 11:54 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht



Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 25-05-2003 11:56 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2003 11:54 schreef ghoulliette het volgende:



Je kont gaat nog wel, maar de rest



























ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 25-05-2003 11:58 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

het is niet vaak dat je je gelijke tegenkomt


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 25-05-2003 12:00 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2003 11:58 schreef ghoulliette het volgende:
het is niet vaak dat je je gelijke tegenkomt



Dus je vindt mijn kont wel wat?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 25-05-2003 12:09 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht



Esgaltarma
Usericon van Esgaltarma
Posted 25-05-2003 13:59 by Esgaltarma Wijzig reactieProfiel van EsgaltarmaQuote dit bericht

een vriendin van mij en ik zijn een keer inelkaar geslagen in leeuwarde omdat we er anders uitzagen (wel vrij neutraal btw) deed best wel zeer


*without you the poetry within me is dead*


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 25-05-2003 14:01 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Nare ervaring is dat je geld op is met uitgaan... wat helaas tegenwoordig nogal makkelijk voor kan komen.


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 25-05-2003 14:03 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2003 13:59 schreef Esgaltarma het volgende:
een vriendin van mij en ik zijn een keer inelkaar geslagen in leeuwarde omdat we er anders uitzagen (wel vrij neutraal btw) deed best wel zeer


je vriendin ook? dat is wel erg

Oh wacht, je bent ook vrouwelijk. dan is het erg^2

[Dit bericht is gewijzigd door Dunne_Hein op 25-05-2003 15:00]


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 25-05-2003 14:05 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 25 mei 2003 14:01 schreef Triple-Dan het volgende:
Nare ervaring is dat je geld op is met uitgaan... wat helaas tegenwoordig nogal makkelijk voor kan komen.


whaha


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 25-05-2003 14:41 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 25 mei 2003 13:59 schreef Esgaltarma het volgende:
een vriendin van mij en ik zijn een keer inelkaar geslagen in leeuwarde omdat we er anders uitzagen (wel vrij neutraal btw) deed best wel zeer


he wat een toeval, ik woon in leeuwarden!


11.45: restate my assumptions


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-05-2003 14:54 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Ik moest gisteren door de regen naar de kroeg lopen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Nimmer nuchter
Usericon van Nimmer nuchter
Posted 29-05-2003 23:47 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2003 0:02 schreef Voice Of Doom het volgende:
Er is maar 1 remedie tegen deze klotelui : de kogel.


jij snapt dat, waarom kunnen die hufters zich niet gewoon gedragen


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 29-05-2003 23:50 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Zulke mensen zullener altijd blijven..


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


GoreGrind
I was born, to murder the world
Usericon van GoreGrind
Posted 11-06-2003 23:08 by GoreGrind Wijzig reactieProfiel van GoreGrindQuote dit berichthttp://www.DevouredFleshRegurgitation6.cjb.net

Geen problemen gehad in het uitgaansleven, wel es gehad dat ik hier een paar weken door een of andere black metal nazi werd opgebeld en bedreigd via de telefoon, dag na dag.. En dan ging ie door die telefoon ook nog met zo'n nep black metal stemmetje praten


Devoured Flesh Regurgitation demo 03' cd-r uit!! Mail me maar als je interesse hebt


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-06-2003 23:19 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

naar is dat niet de leuke jongen tegen je begint te praten maar de josti vrienden van die leuke jongen dat doen


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 11-06-2003 23:20 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2003 23:19 schreef ghoulliette het volgende:
naar is dat niet de leuke jongen tegen je begint te praten maar de josti vrienden van die leuke jongen dat doen

Het is een test....


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 12-06-2003 3:58 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 11 juni 2003 23:19 schreef ghoulliette het volgende:
naar is dat niet de leuke jongen tegen je begint te praten maar de josti vrienden van die leuke jongen dat doen


shit, begon Fedaykin tegen je te praten?


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 12-06-2003 4:25 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2003 14:41 schreef Styhn het volgende:
he wat een toeval, ik woon in leeuwarden!


Boefje, de volgende weer wel niet-ZM'ers uitzoeken hoor.


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 12-06-2003 12:44 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

overlaatst was er int school een optreden van 'de nihilisten' (hiphop) en 'morda' (metalcore)

Ik ben al jaren fan van morda, maar die show was enkel voor leerlingen van die school bestemd.

Ik had die dag ook nog verdediging van mijn eindwerk, maar khad vroeg gedaan dus ben ik naar die school gereden over de poort geklomen, langs de leeraren geglipt en me gemengd tussen et volk. De eerst band heb ik gemist, maar twas maar morda dak wilde zien,en ze waren juist begonnen. Direct een enorme pit en vole ambiance. Er was veel volk vzn buiten tschool meegekomen langs de achterduur met morda, of gewoon op tijd door de poort.

Nu ja een van die gasten had al een tijdje ruzie met iemand die daar op school zat. Morda begon aan hun intro en die gast kreeg al slagen. (heb ik later gehoord)

Op een moment deed een neger me opzettelijk struikelen (khebn er geen probleem van gemaakt) maar 5 minuten later kwamen ze met 5 man op me af en begonnen daar eerst een vriend van me af te motten (ook later gehoord) en dan kwam diezelfde neger met zijn volle vuist op men gezicht af, gelukkig heb ik ze allemaal kunnen ontwijken, zelfs een gast die achter me stond metr zen brommerhelm wild slaan maar over zijn eigen voeten struikelde.

Nu ja, er kwam snel een leraar tussen en die kmocht mee naar zijn buroo, maar toenie doorhad dak er nie opt school zat vloog ik buiten.

Gelukkig werd dit optreden gefilmd en staat alles mooi in beeld



Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen