IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Nare ervaringen in het uitgaansleven. Vorige pagina | Volgende pagina
Daops
Usericon van Daops
Posted 19-06-2006 12:49 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

@Snaack: Die verhalen zijn waar mag je van me aannemen. Er zijn daar ook zeker lui met de beste bedoelingen, maar ik heb me tot driemaal toe verbaasd over de bovenmatige concentratie zwakzinnige mongolen daar.

@Zillah: dapper dat je er tussenin durft te springen, terwijl het onbekenden zijn


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 19-06-2006 12:53 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 19 juni 2006 12:49 schreef Daops het volgende:
@Snaack: Die verhalen zijn waar mag je van me aannemen. Er zijn daar ook zeker lui met de beste bedoelingen, maar ik heb me tot driemaal toe verbaasd over de bovenmatige concentratie zwakzinnige mongolen daar.

@Zillah: dapper dat je er tussenin durft te springen, terwijl het onbekenden zijn

Kan dom zijn, maar gelukkig nog nooit problemen mee gehad. Ik wordt boos, en doe dat dan gewoon..


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-06-2006 12:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Je vergeet er spontaan de spellingsregels van

Aan de ene kant moedig .. tot het een keer fout gaat ..


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 19-06-2006 12:59 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2006 12:41 schreef Snaack het volgende:
@Zillah - Sliedrecht, dus dat was in de Elektra? Ik hoor alleen maar negatieve verhalen over die tent.

Nou, ze hebben wél ijskoud H-J op tap voor een redelijke prijs. Tenminste, zo'n 3 jaar geleden nog wel.

Verder, in Sliedrecht/Elektra zijn er idd altijd weer opstootjes en ander rottigheid.

[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 19-06-2006 13:00]



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 19-06-2006 13:00 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Hehe, jaren tachtig en begin negentig in de tenten waar ik meestal rondhing was het elk weekend raak. Veel klappen gehad, minstens evenveel uitgedeeld. Slechts een paar keer echt op m'n flikker gehad. Één keer zo hard op m'n bek geslagen dat ik keihard met m'n achterhoofd tegen een muur aanknalde. 3 Uren van de wereld geweest. En één keer zo ongeveer 10 vuistslagen gehad, dusdanig hard dat ik echt wekenlang op lappen tandvlees kon kauwen. Paar keer een harde kopstoot mogen ontvangen. M'n broer ooit door drie man afgetuigd, week daarop wraakactie van onze kant. M'n broer eens door z'n eigen stomme schuld door de president van de "Black Sheep" in elkaar gemept. Die keer geen wraakactie, had ie maar z'n verstand moeten gebruiken. Politie heeft me één keer van een gast afgehaald die ruzie met me zocht. Goed ook, want die gast had me al effe lopen jennen en ik was flink op z'n gezicht bezig toen. Dat was ook één van de weinige keren dat ik blind van woede was. En zo kan ik nog wel effe doorgaan. Maar ik kan dit niet echt als nare ervaringen beschrijven, het hoorde er toen gewoon bij op één of andere manier. Was toen meestal ook nog eerlijk vechten, zonder messen en flauwekul. Tegenwoordig kijk ik wel effe uit voordat ik met m'n vuisten begin te zwaaien...

[Dit bericht is gewijzigd door varanus op 19-06-2006 13:00]


spelfout weggehaald...


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 19-06-2006 13:00 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2006 12:49 schreef Daops het volgende:
@Snaack: Die verhalen zijn waar mag je van me aannemen. Er zijn daar ook zeker lui met de beste bedoelingen, maar ik heb me tot driemaal toe verbaasd over de bovenmatige concentratie zwakzinnige mongolen daar.



Die toko staat op mijn blacklist.. Ik wil daar nevernooitniet optreden.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 19-06-2006 13:02 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2006 12:59 schreef Mikeee het volgende:
Nou, ze hebben wél ijskoud H-J op tap voor een redelijke prijs. Tenminste, zo'n 3 jaar geleden nog wel.


Dat heb ik thuis in de koelkast ook, en dan heb ik geen gezeik

quote:

Verder, in Sliedrecht/Elektra zijn er idd altijd weer opstootjes en ander rottigheid.

Gezellige tent.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-06-2006 13:02 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2006 13:00 schreef varanus het volgende:
door de president van de "Black Sheep" in elkaar gemept.
Die lui zitten ook met regelmaat in mijn stamkroeg. Komen bij mij verre van serieus over.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 19-06-2006 13:07 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2006 13:02 schreef kwelgeest het volgende:
Die lui zitten ook met regelmaat in mijn stamkroeg. Komen bij mij verre van serieus over.


Ja, hoor de laatste tijd ook weinig van die gasten meer. Ik weet dat ze een clubhuis langs de snelweg bij Heerenveen hebben en dat een aantal van hun in een dartteam zit, maar de beesten van toen zijn het niet meer nee hehehe...

Nee, dan the Nortcoast Rockers die destijds in Harlingen zaten. Die zijn zo'n beetje allemaal naar de Hell's Angels. Wel meegemaakt dat die in een kroeg ooit beide benen van iemand braken waar ik bij stond. Dat zorgde wel effe voor een kouwe rilling hehe...


spelfout weggehaald...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-06-2006 13:10 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2006 13:07 schreef varanus het volgende:
Ja, hoor de laatste tijd ook weinig van die gasten meer. Ik weet dat ze een clubhuis langs de snelweg bij Heerenveen hebben en dat een aantal van hun in een dartteam zit, maar de beesten van toen zijn het niet meer nee hehehe...


De afdeling Ede zit bij 'ons' in het cafe.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 19-06-2006 13:13 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2006 13:10 schreef kwelgeest het volgende:
De afdeling Ede zit bij 'ons' in het cafe.


Ach, ze hebben al meerdere afdelingen? Was toen nog niet zo dacht ik.


spelfout weggehaald...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-06-2006 13:15 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2006 13:13 schreef varanus het volgende:
Ach, ze hebben al meerdere afdelingen? Was toen nog niet zo dacht ik.
Ik heb me verder nooit in ze verdiept maar blijkbaar dus wel.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-06-2006 13:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Leuk man .. gezellig avondje de kroeg in ..



Daops
Usericon van Daops
Posted 19-06-2006 13:18 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Moet ineens aan Theo Maassen denken: "gemoedelijk op je bek geslagen worden"


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-06-2006 13:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mja, ik snap dat niet .. jaren bij Atak gebeund en daar was eigenlijk zelden maar iets ... net zo veel lol ...


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 19-06-2006 13:41 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

MMmm... kom ik van een andere planeet ofzo?? Ik heb zelf nooit wat gehad en ook nauwelijks wat gezien. Wel verhalen gehoord van incidenten die ik dan net niet gezien heb.



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-06-2006 13:42 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

De afgelopen weken is het in mijn, (in)directe, omgeving iedere week raak. Best raar na jaren niets.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 19-06-2006 13:45 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Ik heb ook nog weinig meegemaakt eigenlijk.

Ik zal wel een vredelievende hippie zijn.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 19-06-2006 13:45 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 19 juni 2006 12:57 schreef Jenje het volgende:
Je vergeet er spontaan de spellingsregels van

Aan de ene kant moedig .. tot het een keer fout gaat ..

Ach boeien Heb ik wel vaker last van. Zie ik soms niet, of kunnen ook foutjes zijn.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-06-2006 13:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2006 13:41 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
MMmm... kom ik van een andere planeet ofzo?? Ik heb zelf nooit wat gehad en ook nauwelijks wat gezien. Wel verhalen gehoord van incidenten die ik dan net niet gezien heb.
Me neither ... sommige mensen trekken het aan, anderen boezemmen gewoon angst in bij anderen en die hebben nooit ergens last van.


MWUAHAHAHAHA

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 19-06-2006 13:51]


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 19-06-2006 13:51 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

Zondag ochtend nog even gezien hoe een knul door een uitsmijter van een discotheek (verderop) in z'n ribben werd geslagen met -of- een knuppel, -of- zo'n zware zaklamp.

[Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 19-06-2006 13:51]


Disko Disko Partizani


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 19-06-2006 13:53 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

Ja dat is het!!!!

Mijn haar maakt mensen bang denk ik!!




Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-06-2006 13:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

In dat geval snap ik IJsregen ineens ..


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 19-06-2006 13:56 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

Ik heb zelf nergens last van hoor.


Disko Disko Partizani


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-06-2006 13:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

... goh ... wat haar .. euhm raar ..


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen