|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
@Snaack: Die verhalen zijn waar mag je van me aannemen. Er zijn daar ook zeker lui met de beste bedoelingen, maar ik heb me tot driemaal toe verbaasd over de bovenmatige concentratie zwakzinnige mongolen daar. @Zillah: dapper dat je er tussenin durft te springen, terwijl het onbekenden zijn www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Je vergeet er spontaan de spellingsregels van Aan de ene kant moedig .. tot het een keer fout gaat .. |
|
quote: Nou, ze hebben wél ijskoud H-J op tap voor een redelijke prijs. Tenminste, zo'n 3 jaar geleden nog wel. Verder, in Sliedrecht/Elektra zijn er idd altijd weer opstootjes en ander rottigheid. [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 19-06-2006 13:00] |
|
Hehe, jaren tachtig en begin negentig in de tenten waar ik meestal rondhing was het elk weekend raak. Veel klappen gehad, minstens evenveel uitgedeeld. Slechts een paar keer echt op m'n flikker gehad. Één keer zo hard op m'n bek geslagen dat ik keihard met m'n achterhoofd tegen een muur aanknalde. 3 Uren van de wereld geweest. En één keer zo ongeveer 10 vuistslagen gehad, dusdanig hard dat ik echt wekenlang op lappen tandvlees kon kauwen. Paar keer een harde kopstoot mogen ontvangen. M'n broer ooit door drie man afgetuigd, week daarop wraakactie van onze kant. M'n broer eens door z'n eigen stomme schuld door de president van de "Black Sheep" in elkaar gemept. Die keer geen wraakactie, had ie maar z'n verstand moeten gebruiken. Politie heeft me één keer van een gast afgehaald die ruzie met me zocht. Goed ook, want die gast had me al effe lopen jennen en ik was flink op z'n gezicht bezig toen. Dat was ook één van de weinige keren dat ik blind van woede was. En zo kan ik nog wel effe doorgaan. Maar ik kan dit niet echt als nare ervaringen beschrijven, het hoorde er toen gewoon bij op één of andere manier. Was toen meestal ook nog eerlijk vechten, zonder messen en flauwekul. Tegenwoordig kijk ik wel effe uit voordat ik met m'n vuisten begin te zwaaien... [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 19-06-2006 13:00] spelfout weggehaald... |
|
quote: Die toko staat op mijn blacklist.. Ik wil daar nevernooitniet optreden. |
|
quote: Dat heb ik thuis in de koelkast ook, en dan heb ik geen gezeik quote: Gezellige tent. |
|
quote:Die lui zitten ook met regelmaat in mijn stamkroeg. Komen bij mij verre van serieus over. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ja, hoor de laatste tijd ook weinig van die gasten meer. Ik weet dat ze een clubhuis langs de snelweg bij Heerenveen hebben en dat een aantal van hun in een dartteam zit, maar de beesten van toen zijn het niet meer nee hehehe... Nee, dan the Nortcoast Rockers die destijds in Harlingen zaten. Die zijn zo'n beetje allemaal naar de Hell's Angels. Wel meegemaakt dat die in een kroeg ooit beide benen van iemand braken waar ik bij stond. Dat zorgde wel effe voor een kouwe rilling hehe... spelfout weggehaald... |
|
quote:De afdeling Ede zit bij 'ons' in het cafe. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ach, ze hebben al meerdere afdelingen? Was toen nog niet zo dacht ik. spelfout weggehaald... |
|
quote:Ik heb me verder nooit in ze verdiept maar blijkbaar dus wel. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Leuk man .. gezellig avondje de kroeg in .. |
|
Moet ineens aan Theo Maassen denken: "gemoedelijk op je bek geslagen worden" www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Mja, ik snap dat niet .. jaren bij Atak gebeund en daar was eigenlijk zelden maar iets ... net zo veel lol ... |
|
MMmm... kom ik van een andere planeet ofzo?? Ik heb zelf nooit wat gehad en ook nauwelijks wat gezien. Wel verhalen gehoord van incidenten die ik dan net niet gezien heb. |
|
De afgelopen weken is het in mijn, (in)directe, omgeving iedere week raak. Best raar na jaren niets. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik heb ook nog weinig meegemaakt eigenlijk. Ik zal wel een vredelievende hippie zijn. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Ach boeien Heb ik wel vaker last van. Zie ik soms niet, of kunnen ook foutjes zijn. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Me neither ... sommige mensen trekken het aan, anderen boezemmen gewoon angst in bij anderen en die hebben nooit ergens last van. MWUAHAHAHAHA [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 19-06-2006 13:51] |
|
Zondag ochtend nog even gezien hoe een knul door een uitsmijter van een discotheek (verderop) in z'n ribben werd geslagen met -of- een knuppel, -of- zo'n zware zaklamp. [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 19-06-2006 13:51] Disko Disko Partizani |
|
Ja dat is het!!!! Mijn haar maakt mensen bang denk ik!! |
|
In dat geval snap ik IJsregen ineens .. |
|
Ik heb zelf nergens last van hoor. Disko Disko Partizani |
|
... goh ... wat haar .. euhm raar .. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |