IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Nare ervaringen in het uitgaansleven. Vorige pagina | Volgende pagina
JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 15-03-2003 15:18 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 15 maart 2003 15:13 schreef Morgil het volgende:
ja ik ben daar ook weleens op aangesproken door marokkanen. Blijkbaar zit er in de marokkaanse vlag ook een pentagram ofzoiets?


Tada!



Don't blush when I rip you open


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 15-03-2003 15:20 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

in weert is het geregeld raak tussen verschillende groepen, vooral buitenlanders of van die ski hut boeren.. in het uitgaanscentrum, allemaal zatte sukkels...

ben op wacken een keer lastig gevallen door een zatte vent en die heb ik toen een rechtse verkocht...kreeg er ook nog applaus voor


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 15-03-2003 15:20 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Tsjonge, was wel moeilijk zoeken zeker


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 17-03-2003 1:03 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 15 maart 2003 15:13 schreef Morgil het volgende:
ja ik ben daar ook weleens op aangesproken door marokkanen. Blijkbaar zit er in de marokkaanse vlag ook een pentagram ofzoiets?




Als je die penta omdraait kan je dat idd als iets anti-marokkaans zien...
(zoekt zijn omgekeerde penta hanger weer op )


Zenial


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 17-03-2003 10:28 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2003 15:20 schreef she_devil het volgende:
ben op wacken een keer lastig gevallen door een zatte vent en die heb ik toen een rechtse verkocht...kreeg er ook nog applaus voor


Dat is ons gebeurd op graspop, meermaals zelfs. *_* Gelukkigerwijze hoef ik ze maar een keer aan te kijken en een snijende opmerking te maken en ze staan 5 meter verder. Mijn vriendin however had wat meer moeite met van zich afbijten. Dus ik bleef de hele tijd in de buurt van haar totdat die ladderzatte idioot mij met grote ogen aankeek en zei: "Ik weet wel voor wie ik bang moet zijn". Toen is ie gegaan en hebben we em niet meer gezien. Ach, af en toe is IK zijn best wel handig - merendeel van de tijd is het maar lastig.

/lacht zich nu nog dood.


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 17-03-2003 17:47 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 17 maart 2003 10:28 schreef Argentumfeles het volgende:
Dat is ons gebeurd op graspop, meermaals zelfs. *_* Gelukkigerwijze hoef ik ze maar een keer aan te kijken en een snijende opmerking te maken en ze staan 5 meter verder. Mijn vriendin however had wat meer moeite met van zich afbijten. Dus ik bleef de hele tijd in de buurt van haar totdat die ladderzatte idioot mij met grote ogen aankeek en zei: "Ik weet wel voor wie ik bang moet zijn". Toen is ie gegaan en hebben we em niet meer gezien. Ach, af en toe is IK zijn best wel handig - merendeel van de tijd is het maar lastig.

/lacht zich nu nog dood.


Het irritante van zatte kerels is dat ze vaak niet luisteren naar wat je zegt anders had ik em ook geen rechtse gegeven

afgelopen zaterdag had ik trouwes ook geluk...
ik was heel kwaad geworden op een vent die helemaal strak stond van de pillen omdat ie de hele tijd OP de meiden plee rond hing , effe later was ie weg, maar op een gegeven moment kwam hij ruzie met mij zoeken, gelukkig heb ik me der op een of andere manier uit kunnen lullen, want dat was best wel een linke


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Lies
Usericon van Lies
Posted 18-03-2003 20:22 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Ik ben eerlijk gezegd nog nooit beroofd (wel al in 't zak gezet natuurlijk) of bedreigd op straat. Ik had in het lager wel een heilige schrik van een jongen uit het franstalige deel van onze school, maar dat zal wel paranoia geweest zijn van mijn kant.

Ik heb me zelfs een tijd afgevraagd of de mensen mij überhaupt wel zagen op straat, maar daar is dan ook wel bewijs van geleverd.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-03-2003 20:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Laatst in Groningen na de film een dronken junk tactisch moeten overtuigen zijn hand van mijn vriendin haar arm af te halen ...


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 18-03-2003 21:10 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2003 15:18 schreef JaneDoe het volgende:
Tada!



F*#!! ik moet dringend zo'n omgekeerd ding hebben

Alsof ik dat DAAROM zou doen, nee: maar bij de fase waarin ik nu zit past een omgekeerd beter.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-03-2003 21:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2003 21:10 schreef Gunman het volgende:
F*#!! ik moet dringend zo'n omgekeerd ding hebben

Alsof ik dat DAAROM zou doen, nee: maar bij de fase waarin ik nu zit past een omgekeerd beter.


tadaa


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 18-03-2003 21:15 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2003 21:12 schreef Jenje het volgende:


tadaa

Stel je voor met zo'n shirt door hartje Brussel of Antwerpen, ...als je dood wilt


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-03-2003 21:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm .. heb je iig wel lef


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 18-03-2003 21:18 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 18 maart 2003 20:24 schreef Jenje het volgende:
Laatst in Groningen na de film een dronken junk tactisch moeten overtuigen zijn hand van mijn vriendin haar arm af te halen ...


Tanden uit zijn bek geslagen????



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-03-2003 21:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2003 21:18 schreef Azagthoth het volgende:
Tanden uit zijn bek geslagen????

Neen, zover ging het niet, na een luide brul mijnerzijds deinsde hij naar achteren.

Ik ben niet iemand die snel slaat, maar in dit geval zou het stap 2 zijn geweest.


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 18-03-2003 21:23 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

laatst wilde iemand mij met alle geweld een biertje aanbieden, daar ben ik dus echt niet van gedient.


stelletje holbewoners


No meat is sweater


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 18-03-2003 21:33 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Meestal kom ik er van af met een grap of strenge doch beleefde speech, maar als iemand me fysiek bedreigt, gebruik ik eigenlijk heel snel geweld zonder na te denken. Die adrenaline he..


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Lies
Usericon van Lies
Posted 18-03-2003 21:33 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2003 21:23 schreef Infaustus het volgende:
Laatst wilde iemand mij met alle geweld een biertje aanbieden, daar ben ik dus echt niet van gediend.


Mij wou iemand chips aanbieden. Wordt dat een rage misschien, je medemens tegen wil en dank van spijs en drank voorzien?

(o jee, twee keer gerijmd!)

[Dit bericht is gewijzigd door Lies op 18-03-2003 21:35]


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 18-03-2003 21:44 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2003 21:23 schreef Infaustus het volgende:
laatst wilde iemand mij met alle geweld een biertje aanbieden, daar ben ik dus echt niet van gedient.




Waarom heb ik dat nu nooit?

Eigenlijk nooit geweld meegemaakt in het uitgaansleven (buiten scheldpartijen en bedreigingen)


I can't shoot straight unless I've had a pint!


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 18-03-2003 21:47 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Hah, onlangs kwam een wildvreemde heel boos een pint voor m'n neus zetten. "Daar! Voor jou!", zei hij kwaad.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 18-03-2003 21:50 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2003 21:47 schreef mislyd het volgende:
Hah, onlangs kwam een wildvreemde heel boos een pint voor m'n neus zetten. "Daar! Voor jou!", zei hij kwaad.


Grappige actie!


I spy with my little and verrry evil eye.....


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 18-03-2003 21:51 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2003 21:47 schreef mislyd het volgende:
Hah, onlangs kwam een wildvreemde heel boos een pint voor m'n neus zetten. "Daar! Voor jou!", zei hij kwaad.


Brrrrr, bij mij kwamen ze vroeger in De Blokhut alleen maar bietsen. Kwamen er van die ranzige gasten naar mij toe met de vraag of ze een slokje van mn bier mogen


I can't shoot straight unless I've had a pint!


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 18-03-2003 21:53 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Er zit een gast in mijn klas, die heel stoer vertelde hoe ze een paar negers op de vlucht lieten slaan. Eentje kroop er onder een auto, een gast merkte het trok hem er onderuit en hij werd later afgevoerd door de politie.

En dan is hij er nog trots op ook. Dat soort mensen kan ik echt vermoorden.


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 18-03-2003 21:57 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2003 21:51 schreef Dunne_Hein het volgende:
Brrrrr, bij mij kwamen ze vroeger in De Blokhut alleen maar bietsen. Kwamen er van die ranzige gasten naar mij toe met de vraag of ze een slokje van mn bier mogen


whahahaha! Dat is ook een gave actie, naar een volledig onbekende gaan en vragen of je een slokje van zijn of haar bier mag....leuke openingszin trouwens...

Tsja, geweld in het uitgaansleven...veel van horen zeggen maar maar een paar keer echt bij geweest. Ik heb zelf meer last van opmerkingen die van die ranzige mannetjes soms naar je hoofd kunnen slingeren als meisje....brrr...irritant...vaak is dan de enige remedie even een vriend te vragen of ie net wil doen of ie je vriendje is...werkt altijd .


I spy with my little and verrry evil eye.....


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 18-03-2003 21:58 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 18 maart 2003 21:57 schreef WickedKimmie het volgende:
mag....leuke openingszin trouwens...




zeg kimmie, mag ik een slokje bier van je?


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 18-03-2003 22:01 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2003 21:58 schreef Claw het volgende:
zeg kimmie, mag ik een slokje bier van je?


oh, maak me gek

uhm....

NEEN!


I spy with my little and verrry evil eye.....


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen