IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Nare ervaringen in het uitgaansleven. Vorige pagina | Volgende pagina
IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 12-06-2003 12:47 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

en jij deed........ nix terug?


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 12-06-2003 13:14 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 12 juni 2003 12:44 schreef the wounded immortal het volgende:
Nu ja, er kwam snel een leraar tussen en die kmocht mee naar zijn buroo, maar toenie doorhad dak er nie opt school zat vloog ik buiten.


let eens op je taalgebruik man ...


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 12-06-2003 13:53 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 12 juni 2003 12:44 schreef the wounded immortal het volgende:
Nu ja, er kwam snel een leraar tussen en die kmocht mee naar zijn buroo, maar toenie doorhad dak er nie opt school zat vloog ik buiten.

Ik vraag me af of je ooit wel op school hebt gezeten!

LEER TYPEN!!!


Zenial


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-06-2003 13:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

in belgië denk ik


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 12-06-2003 14:00 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 12 juni 2003 12:44 schreef the wounded immortal het volgende:
overlaatst was er int school een optreden van 'de nihilisten' (hiphop) en 'morda' (metalcore)

Ik ben al jaren fan van morda, maar die show was enkel voor leerlingen van die school bestemd.

Ik had die dag ook nog verdediging van mijn eindwerk, maar khad vroeg gedaan dus ben ik naar die school gereden over de poort geklomen, langs de leeraren geglipt en me gemengd tussen et volk. De eerst band heb ik gemist, maar twas maar morda dak wilde zien,en ze waren juist begonnen. Direct een enorme pit en vole ambiance. Er was veel volk vzn buiten tschool meegekomen langs de achterduur met morda, of gewoon op tijd door de poort.

Nu ja een van die gasten had al een tijdje ruzie met iemand die daar op school zat. Morda begon aan hun intro en die gast kreeg al slagen. (heb ik later gehoord)

Op een moment deed een neger me opzettelijk struikelen (khebn er geen probleem van gemaakt) maar 5 minuten later kwamen ze met 5 man op me af en begonnen daar eerst een vriend van me af te motten (ook later gehoord) en dan kwam diezelfde neger met zijn volle vuist op men gezicht af, gelukkig heb ik ze allemaal kunnen ontwijken, zelfs een gast die achter me stond metr zen brommerhelm wild slaan maar over zijn eigen voeten struikelde.

Nu ja, er kwam snel een leraar tussen en die kmocht mee naar zijn buroo, maar toenie doorhad dak er nie opt school zat vloog ik buiten.

Gelukkig werd dit optreden gefilmd en staat alles mooi in beeld


Het wordt weer tijd dat je terug naar Zgool gaat.



watery black
Usericon van watery black
Posted 12-06-2003 16:14 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

naarste ervaring? hmmm... ik doe alleen maar leuke dingen. brand stichten enzo... hahaha...
erhm.... struikdiven in een doornstruik dan maar?


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 12-06-2003 16:21 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Puber?


Touché, pussycat!


campske666
Usericon van campske666
Posted 12-06-2003 16:29 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Ben ooit aangevallen geweest door 4 kerels met ski-maskers, base-ball knuppels en één of ander lang-geweer-vormige vuurstok toen we naar onze fietsen liepen te zoeken. M'n twee kameraden en ik zijn er redelijk volledig uitgekomen (op een paar blauwe plekken en schrammen na).
Wat een laffe honden.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 12-06-2003 16:32 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 25 mei 2003 14:41 schreef Styhn het volgende:
he wat een toeval, ik woon in leeuwarden!

we hebben een dader


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


watery black
Usericon van watery black
Posted 12-06-2003 16:33 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2003 16:21 schreef Sporty Voleg het volgende:
Puber?


neuh...

eerder bezopen...


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-06-2003 16:34 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2003 16:33 schreef watery black het volgende:
neuh...

eerder bezopen...

zelfde


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 12-06-2003 16:35 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2003 16:34 schreef ghoulliette het volgende:
zelfde


*Kuch* moet je even horen wie het zegt.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-06-2003 16:36 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik ben gewoon nog puber, ik geef het toe


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 12-06-2003 16:38 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2003 16:36 schreef ghoulliette het volgende:
ik ben gewoon nog puber, ik geef het toe


Je moet je eens naar je leeftijd gedragen! (wat je leeftijd ook moge zijn) *beschuldigend vingertje*


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Klei
Goddammit!
Usericon van Klei
Posted 12-06-2003 16:39 by Klei Wijzig reactieProfiel van KleiQuote dit bericht

Elk weekend als de kroeg weer dicht gaan


Hoe vol je leven ook is.. Voor bier is altijd plaats!


watery black
Usericon van watery black
Posted 12-06-2003 16:39 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

ach ja ik kan er ook nix aan doen.

mijn vrienden zeggen altijd dat het door vroeger komt...
ken je het verhaal van obelix en de pot toverdrank?
het wordt gezegd dat ik als baby in een pot apfelkorn gevallen ben....


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 12-06-2003 16:40 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2003 16:39 schreef watery black het volgende:
ach ja ik kan er ook nix aan doen.

mijn vrienden zeggen altijd dat het door vroeger komt...
ken je het verhaal van obelix en de pot toverdrank?
het wordt gezegd dat ik als baby in een pot apfelkorn gevallen ben....


Maar was je dan niet VERZOPEN in plaats van BEZOPEN?


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-06-2003 16:40 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2003 16:39 schreef watery black het volgende:
ach ja ik kan er ook nix aan doen.

mijn vrienden zeggen altijd dat het door vroeger komt...
ken je het verhaal van obelix en de pot toverdrank?
het wordt gezegd dat ik als baby in een pot apfelkorn gevallen ben....

duidelijk puber humor


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 12-06-2003 16:41 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 12 juni 2003 16:39 schreef watery black het volgende:
het wordt gezegd dat ik als baby in een pot apfelkorn gevallen ben....
Nu ben je enorm rond, constant bezopen en mag je geen druppel apfelkorn meer?


I'm not being rude. You're just insignificant.


watery black
Usericon van watery black
Posted 12-06-2003 16:41 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2003 16:40 schreef No Nonsense het volgende:
Maar was je dan niet VERZOPEN in plaats van BEZOPEN?


ach das ook bijna hetzelfde


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 12-06-2003 16:41 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2003 16:40 schreef ghoulliette het volgende:
duidelijk puber humor


*kuch*


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


watery black
Usericon van watery black
Posted 12-06-2003 16:42 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2003 16:41 schreef helmet het volgende:
Nu ben je enorm rond, constant bezopen en mag je geen druppel apfelkorn meer?


Nou... bijna

lol


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 12-06-2003 17:39 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Een kostbaar cola vieuxtje gehaald (bijna 4 euro) waarnaar een pit begon... Dag CV Verder heb ik nooit een nare ervaring gehad...

[Dit bericht is gewijzigd door Visor op 12-06-2003 17:40]


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 12-06-2003 19:02 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

ik ben een keer door m'n hoofd geschoten toen ik naar huis fietste. Ik heb het overleefd, alleen ik heb nu een i.q van 20.


No meat is sweater


Imotep
metal drummer
Usericon van Imotep
Posted 12-06-2003 21:32 by Imotep Wijzig reactieProfiel van ImotepQuote dit berichthttp://listen.to/imothep



blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!!


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen