|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik stond eens samen met nog één iemand buiten voor de oude Frontline in Gent. Optreden binnen was nog bezig. Passeert er zoals gewoonlijk een maroef in dikke Mercedes met 150 db allah-muziek, en begint ie te lachen met wij tweeën. Op dat moment is het optreden gedaan, en komt iedereen naar buiten. Staat die maroef nog steeds te lachen, tot hij ziet dat hij voor het rood licht staat... Strompelt er daar een 40-jarige kalende metaller naar z'n wagen, en kegelt zonder pardon zijn (leeg) bierflesje door de vooruit van zijn wagen. Je kan me de bout hachelen! |
|
LOl wat is een maroef ? |
|
quote: ik gok: makkak |
|
quote: Vlaams voor Marrokaan enz. Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: |
|
Waarom sta ij eigenlijk buiten als het optreden nog bezig was ? Was de muziek te luid ? |
|
quote:Ah thanx ... Grappige actie |
|
quote: Ik mocht niet binnen met m'n blik bier van de nachtwinkel... dus moest dat eerst uit. Je kan me de bout hachelen! |
|
ik snap hem niet? Ik had gister (weer) een grappige ervaring toen ik in de BurgerKing stond. Eén of andere vage junkzwerver haalde een beker met nog wat ijs erin uit de vuilnisbak en wilde dat op gaan drinken --> BurgerKing medewerker flikerde drinken weg en probeer randfiguur de zaak uit te werken. Gevolg --> zwerverjunk gaat vloeken, tieren, omstanders deden een stapje terug (MIETJES) en, jawel, de dappere kerel trekt de la van de vuilnisbak open en kiept de vuilniszak leeg. Stoer Hierna nam hij dapper de benen, alleen kom je niet ver als er een chagrijnige bitchslappin' SnaacK in de buurt is Ik ging achter die n3rd aan en vond dat hij zijn zooi op moest ruimen (D'OH!) maar de BurgerKing mijnheer was zo'n miet dat hij het wel best vond en de junkzwerver heeft "laten gaan". Ik had hem als dweil moeten gebruiken verdomme! |
|
quote: Schoppen dat soort lui. Die metalgast dus. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Kies maar uit : Gedumpt worden waar iedereen bijstaat Een strontzatte deb achter je aan krijgen Onder de voet gelopen worden in de pit In de cd-bak gesmeten worden Een ex ontmoeten met een wijf dat veel knapper is dat jij Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Ik heb het hier misschien al gepost, maar sommige mensen hebben de neiging op mij te willen slaan |
|
quote: Dat gebeurt dus constant. Meestal nog strontzatte deb op leeftijd ook. Bende vetzakken! [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Je bedoeld als je vooraan staat bij een concert. Bazzio Attacks!!! |
|
Nee hoor, er hoeft niet eens een concert te zijn... |
|
Da's niet bijster lief dan. Is terugmeppen een optie, of zijn het grote, sterke mensen? [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Grote sterke venten dan nog |
|
|
|
quote: idd leg eens uit. Bazzio Attacks!!! |
|
Bah, die haat ik. Maar ik moet zeggen dat ik op Groezrock die kale, in leer gestoken motard toch lekker een koekje van eigen deeg gegeven! Is het uiteindelijk zelf afgedropen, haha. Wat jouw probleem natuurlijk niet oplost. T-shirt met "Don't hit me, I'm nice"? Bodyguard? Dobberman? [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Welja, ik durf nogal bot avances afweren |
|
quote: aha, dan ben je wel erg bot. Bazzio Attacks!!! |
|
Legio nare ervaringen. Zo wilde ik laatst een studente bruut verkrachten, maar werd ik gehinderd door een telefoontje van mijn vrouw. Die verdomde GSM's ook. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
quote: en toen je wakker werd lag je op je hond te rijden? Bazzio Attacks!!! |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |