IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Nare ervaringen in het uitgaansleven. Vorige pagina | Volgende pagina
Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 19-06-2006 14:16 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2006 13:53 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Mijn haar maakt mensen bang denk ik!!



Dat zal het bij mij dan ook wel zijn.
Al stopte dat een verlopen rimpel doos niet om met een peuk heerlijk mijn arm te raken binnen de eerste 5 minuten in de boot hill....
Altijd fijn om de avond mee van start te gaan.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 19-06-2006 14:17 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2006 13:07 schreef varanus het volgende:
Nee, dan the Nortcoast Rockers die destijds in Harlingen zaten. Die zijn zo'n beetje allemaal naar de Hell's Angels. Wel meegemaakt dat die in een kroeg ooit beide benen van iemand braken waar ik bij stond. Dat zorgde wel effe voor een kouwe rilling hehe...


Zijn dat niet die gasten die eerst mot met de angels hadden omdat ze er niet bij wilden?


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 19-06-2006 14:34 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2006 14:17 schreef Argus het volgende:
Zijn dat niet die gasten die eerst mot met de angels hadden omdat ze er niet bij wilden?


Nee, die zaten in Sneek. Leverde nog een leuk brandje op toen hehe...


spelfout weggehaald...


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 19-06-2006 14:35 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2006 12:32 schreef zakkenvuller het volgende:
Heb je goed, verschrikkelijk irritant van die wereldverbeteraars die vechtpartijtjes denken op te lossen. Laat die vechtersbazen elkaar maar volledig aan vellen rammen, of laat personeel het zootje maar uit elkaar halen.
Wat is dat nou weer voor onzin, wanneer 2 groepen mensen bewust met elkaar ruzie gaan zoeken dan rotten ze maar gewoon op maar wanneer iemand ruzie heeft om niks die daarn niet om gevraagd heeft dan kan je best wel even helpen.


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 19-06-2006 14:41 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2006 14:35 schreef Creepmime het volgende:
Wat is dat nou weer voor onzin, wanneer 2 groepen mensen bewust met elkaar ruzie gaan zoeken dan rotten ze maar gewoon op maar wanneer iemand ruzie heeft om niks die daarn niet om gevraagd heeft dan kan je best wel even helpen.


Dat hangt van de situatie af, ik heb weinig zin om "getjoelkerd" te worden...


spelfout weggehaald...


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 19-06-2006 14:42 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

Ik zit altijd in Amersfoort, beetje vrienden worden met de confederates, nooit meer ergens last van. Verder altijd mot met allochtonen, nerwijl ik nooit begin. Ik snap er niks van.


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


Daops
Usericon van Daops
Posted 19-06-2006 15:02 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2006 13:49 schreef Jenje het volgende:
Me neither ... sommige mensen trekken het aan, anderen boezemmen gewoon angst in bij anderen en die hebben nooit ergens last van.


MWUAHAHAHAHA
Tja, sommigen schijnen het aan te trekken of laten zich makkelijk provoceren. Kunnen bijv. niet doorlopen wanneer iemand met zn zatte kop ze beledigd. Valt me wel op dat deze figuren niet tot het intelligentste deel van de bevolking horen vaak..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-06-2006 15:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nee, want dan ben je stoer als je er meteen op los ramt.

Maar moet zeggen dat me dat eigenlijk ook nooit gebeurd ....


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 19-06-2006 15:04 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2006 14:16 schreef Argus het volgende:
Dat zal het bij mij dan ook wel zijn.
Al stopte dat een verlopen rimpel doos niet om met een peuk heerlijk mijn arm te raken binnen de eerste 5 minuten in de boot hill....
Altijd fijn om de avond mee van start te gaan.

Heh, introduceer haar aan de Boot Kill dan



Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 19-06-2006 16:02 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2006 15:04 schreef Mikeee het volgende:
Heh, introduceer haar aan de Boot Kill dan


Neu... ik heb alleen smerig gekeken.
Dat is wel straf genoeg. Ik snap alleen niet dat mensen met die *^&*^* peuken niet gewoon uit kunnen kijken.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 19-06-2006 23:46 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2006 15:02 schreef Daops het volgende:
Tja, sommigen schijnen het aan te trekken of laten zich makkelijk provoceren. Kunnen bijv. niet doorlopen wanneer iemand met zn zatte kop ze beledigd. Valt me wel op dat deze figuren niet tot het intelligentste deel van de bevolking horen vaak..


Grappig, nu ik jou zie posten moet ik opeens denken aan 't concert van Up the Irons in de Lantaarn. Ik werd daar op een heel vervelende manier lastig gevallen door een kerel die ik al eens eerder had ontmoet. Ik had behoorlijk wat gedronken en hij was veel sterker dan ik, dus ik kon weinig doen behalve hulp inroepen van een vriend/mede-zm'er. Welke daarop de vingers/hand van meneer bijna heeft gebroken .


..."Hate can only create more hate"...


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 19-06-2006 23:50 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2006 12:41 schreef kwelgeest het volgende:
Gisteren nog een vechtpartijtje voor de kroeg waar ik inzat. En op de terugweg nog 'klappen' gehad van iemand. Altijd fijn.


Haha, Vik, waarom kreeg je klappen? Van wat voor type? Had je je Skrewdriver shirtje weer aan?


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 19-06-2006 23:52 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2006 14:35 schreef Creepmime het volgende:
Wat is dat nou weer voor onzin, wanneer 2 groepen mensen bewust met elkaar ruzie gaan zoeken dan rotten ze maar gewoon op maar wanneer iemand ruzie heeft om niks die daarn niet om gevraagd heeft dan kan je best wel even helpen.


Twee groepen is uiteraard een ander verhaal, ik bedoelde meer een conflict tussen twee personen. Ik heb overigens bij een metalconcert nog nooit een confrontatie tussen twee groepen meegemaakt.


Nog zo stoere internet warrior.


Daops
Usericon van Daops
Posted 20-06-2006 14:33 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2006 23:46 schreef Immortella het volgende:
Grappig, nu ik jou zie posten moet ik opeens denken aan 't concert van Up the Irons in de Lantaarn. Ik werd daar op een heel vervelende manier lastig gevallen door een kerel die ik al eens eerder had ontmoet. Ik had behoorlijk wat gedronken en hij was veel sterker dan ik, dus ik kon weinig doen behalve hulp inroepen van een vriend/mede-zm'er. Welke daarop de vingers/hand van meneer bijna heeft gebroken .
Hehe, eigen schuld dan. Kan me nog wel herinneren dat toen wij stonden te praten, een gast zich ook nogal opdrong. Of was dat 'gewoon' een van je vele bewonderaars?


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 20-06-2006 14:37 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2006 12:38 schreef zakkenvuller het volgende:
Ik vind het allemaal best, als er geknokt wordt kijk ik wel lekker toe van een afstandje.


Tot ze zich daaraan gaan irriteren en jou erin betrekken, hehe.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 20-06-2006 15:34 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2006 14:33 schreef Daops het volgende:
Hehe, eigen schuld dan. Kan me nog wel herinneren dat toen wij stonden te praten, een gast zich ook nogal opdrong. Of was dat 'gewoon' een van je vele bewonderaars?


Haha.. Nee, dat was precies degene waar ik 't over heb. Eén of ander jaloers/gestoord figuur dat blijkbaar vond dat ik z'n bezit was omdat ik één keer eerder met hem had staan praten.

Later, toen ik ff alleen stond dacht hij dat hij z'n gang kon gaan. Niet dus!

Was op dat moment best beangstigend.


..."Hate can only create more hate"...


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 20-06-2006 15:37 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 20 juni 2006 15:34 schreef Immortella het volgende:
Haha.. Nee, dat was precies degene waar ik 't over heb. Eén of ander jaloers/gestoord figuur dat blijkbaar vond dat ik z'n bezit was omdat ik één keer eerder met hem had staan praten.

Later, toen ik ff alleen stond dacht hij dat hij z'n gang kon gaan. Niet dus!

Was op dat moment best beangstigend.


Dat is klote!!
Ik ken dat, zo'n gast die je 1 of 2x hebt gesproken en dat hij dan denkt dat je hem bent.. en als hij je dan niet kan krijgen dan maar GHB in je bier doet.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 20-06-2006 15:40 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Er kan geen straf langzaam en pijnlijk genoeg zijn voor dat soort kansloze figuren...


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-06-2006 15:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Iets met staalborstel, testikels en azijn


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 20-06-2006 15:43 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Inderdaad.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Daops
Usericon van Daops
Posted 20-06-2006 15:53 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2006 15:34 schreef Immortella het volgende:
Haha.. Nee, dat was precies degene waar ik 't over heb. Eén of ander jaloers/gestoord figuur dat blijkbaar vond dat ik z'n bezit was omdat ik één keer eerder met hem had staan praten.

Later, toen ik ff alleen stond dacht hij dat hij z'n gang kon gaan. Niet dus!

Was op dat moment best beangstigend.

Damn, dacht toen inderdaad dat het een jaloerse vriend van je was of zo. Hij keek me niet zo lief aan toen nee.. haha. Had het maar gezegd, kan zulke lui echt niet uitstaan.

off-topic: Alles verder goed met je?


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 20-06-2006 16:25 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2006 15:53 schreef Daops het volgende:
Damn, dacht toen inderdaad dat het een jaloerse vriend van je was of zo. Hij keek me niet zo lief aan toen nee.. haha. Had het maar gezegd, kan zulke lui echt niet uitstaan.

off-topic: Alles verder goed met je?


Tsja, toen gedroeg hij zich alleen nog maar wat jaloers/opdringerig. Ik dacht dat 't vanzelf wel op zou houden, had 'm daarvoor al verteld namelijk dat 'ie op moest rotten. Maar goed, 't is goed afgelopen .

ook off-topic: Ja, alles helemaal in orde hier! Met jou ook? Binnenkort nog 's weer hier in de buurt met één van de bands?


..."Hate can only create more hate"...


Daops
Usericon van Daops
Posted 20-06-2006 16:56 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2006 16:25 schreef Immortella het volgende:
ook off-topic: Ja, alles helemaal in orde hier! Met jou ook? Binnenkort nog 's weer hier in de buurt met één van de bands?
Ja hoor. Zit momenteel nog maar in 1 band, maar als we weer eens in het oosten spelen laat ik het weten.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 20-06-2006 17:17 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2006 16:56 schreef Daops het volgende:
Ja hoor. Zit momenteel nog maar in 1 band, maar als we weer eens in het oosten spelen laat ik het weten.




En ja, volgens mij wist ik ook wel dat je niet meer actief was in Up the Irons.


..."Hate can only create more hate"...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-06-2006 23:18 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2006 23:50 schreef nuclearwarfare het volgende:
Haha, Vik, waarom kreeg je klappen? Van wat voor type? Had je je Skrewdriver shirtje weer aan?
Ik ga 't je niet geheel aan je neus hangen maar verder dan een paar 'blauwe' stipjes om m'n linker biceps is het niet gekomen. Den kracht.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen