IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Nare ervaringen in het uitgaansleven. Vorige pagina | Volgende pagina
4 stringed axe
...whetterkhupje...
Usericon van 4 stringed axe
Posted 01-09-2003 17:16 by 4 stringed axe Wijzig reactieProfiel van 4 stringed axeQuote dit bericht

Heb een keer paar kopstoten, van een neo nazi/gabber geval, gehad in een disco toenk daar zo zat als een aap rondzwaklte


Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in...


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 15-06-2006 17:56 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2003 21:51 schreef Dunne_Hein het volgende:
Brrrrr, bij mij kwamen ze vroeger in De Blokhut alleen maar bietsen. Kwamen er van die ranzige gasten naar mij toe met de vraag of ze een slokje van mn bier mogen


Had ik ook last van toen ik in Italiƫ was, maar toen we het eenmaal zat waren hebben we een glas volgepist waar later drie lui van dronken omdat ze dachten dat het bier was, kansloos.

Word zelf nooit lastiggevallen, nooit problemen mee gehad, ik heb niet echt een kop van 'ik wil geklapt worden' of 'ik zoek ruzie'.

Up, trouwens. :')


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 17-06-2006 19:15 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Heb ik dit voor niks omhooggeschopt? Ik wil verhalen lezen van bange skatejochies die bier over zich heen kregen en daarna niet meer naar de kroef durfden, van dronkemansacties en van vechtpartijen. Kom op!


madamvacka
Usericon van madamvacka
Posted 19-06-2006 12:19 by madamvacka Wijzig reactieProfiel van madamvackaQuote dit bericht

Keer samen met een vriend van me van toen op klaarlichte dag bij een treinstation door allemaal niggah's en twee kamp-meisjes bedreigd door een jongetje van 6 met een mes. en geslagen door de grote stoere jongens die er bij waren.
en ze moesten ook nog persee me pakje peuken hebben ofzo .


madamvacka
Usericon van madamvacka
Posted 19-06-2006 12:20 by madamvacka Wijzig reactieProfiel van madamvackaQuote dit bericht

Was toch wel even bang toen.

En het is toch geen rascisme om te zeggen dat het bijna altijd buitenlanders zijn?
Het is eerder rascisme van hun om altijd nederlanders te nemen.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 19-06-2006 12:21 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Is dat laatste waar?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-06-2006 12:27 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2006 12:19 schreef madamvacka het volgende:
Keer samen met een vriend van me van toen op klaarlichte dag bij een treinstation door allemaal niggah's en twee kamp-meisjes bedreigd door een jongetje van 6 met een mes. en geslagen door de grote stoere jongens die er bij waren.
en ze moesten ook nog persee me pakje peuken hebben ofzo .
Ligt het aan mij of loopt deze post niet echt lekker?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-06-2006 12:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Beide


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 19-06-2006 12:28 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Afgelopen zaterdag, bij festivalltje in Sliedrecht. Van die opgefokte metallui. Beetje ruzie met elkaar aan het schoppen.
Ben er even tussengesprongen. Maar later op de avond vonden er alweer een stel lui het nodig ruzie te schoppen.
Zoooo zielig....


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-06-2006 12:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Waarom er tussen springen? Betrek je alleen maar jezelf erbij ... laat ze maar knokken, worden ze eraf getieft, iedereen blij.


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 19-06-2006 12:32 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2006 12:29 schreef Jenje het volgende:
Waarom er tussen springen? Betrek je alleen maar jezelf erbij ... laat ze maar knokken, worden ze eraf getieft, iedereen blij.


Heb je goed, verschrikkelijk irritant van die wereldverbeteraars die vechtpartijtjes denken op te lossen. Laat die vechtersbazen elkaar maar volledig aan vellen rammen, of laat personeel het zootje maar uit elkaar halen.


Nog zo stoere internet warrior.


Daops
Usericon van Daops
Posted 19-06-2006 12:34 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2006 12:28 schreef zillah-morte het volgende:
Afgelopen zaterdag, bij festivalltje in Sliedrecht. Van die opgefokte metallui. Beetje ruzie met elkaar aan het schoppen.
Ben er even tussengesprongen. Maar later op de avond vonden er alweer een stel lui het nodig ruzie te schoppen.
Zoooo zielig....
Haha.. ongelofelijk! Wat is dat toch daar? Maak nooit wat mee, maar de drie keren dat ik in Sliedrecht moest spelen was het driemaal matten en gezeik. Iets met onderontwikkeling..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 19-06-2006 12:34 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 19 juni 2006 12:32 schreef zakkenvuller het volgende:
Heb je goed, verschrikkelijk irritant van die wereldverbeteraars die vechtpartijtjes denken op te lossen. Laat die vechtersbazen elkaar maar volledig aan vellen rammen, of laat personeel het zootje maar uit elkaar halen.

Niet half zo irritant als die lompe klootzakken die de sfeer bij voorbaat al willen verzieken, juist door knokpartijen te beginnen.


Bruce Banner


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 19-06-2006 12:37 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 1 september 2003 17:16 schreef 4 stringed axe het volgende:
Heb een keer paar kopstoten, van een neo nazi/gabber geval, gehad in een disco toenk daar zo zat als een aap rondzwaklte
kopstootjes word je wel lekker zat van idd

hm ben een keer met een pistool bedreigd
keer door zo'n grote patser met zn vuist in de aanslag bedreigd
keer door zo'n boer ad rand vd pit op de grond gesmeten en dat ie op me sprong om me op mn bek te slaan
en wel meer van die dingen
maar ging allemaal wel goed


[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 19-06-2006 12:37]


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 19-06-2006 12:38 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2006 12:34 schreef Lainedil het volgende:
Niet half zo irritant als die lompe klootzakken die de sfeer bij voorbaat al willen verzieken, juist door knokpartijen te beginnen.



Ik vind het allemaal best, als er geknokt wordt kijk ik wel lekker toe van een afstandje.


Nog zo stoere internet warrior.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 19-06-2006 12:40 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik heb hier werkelijk nog nooit iets vervelends meegemaakt. En dan allemaal roepen dat R'dam zo'n criminele en gevaarlijke stad is


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 19-06-2006 12:40 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 19 juni 2006 12:29 schreef Jenje het volgende:
Waarom er tussen springen? Betrek je alleen maar jezelf erbij ... laat ze maar knokken, worden ze eraf getieft, iedereen blij.

Nee een meisje slaan ze niet. Het was ook zo goed als, gelijk afgelopen. Heb wel vaker zo op die manier iets gestopt.


@Doaps, waren allemaal Rotterdammers, tenminste de ene groep. Ik geloof niet dat er wat gebeurt is, maar flink dreigen, 1 had een blauwe hand etc.
Zielig...


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


madamvacka
Usericon van madamvacka
Posted 19-06-2006 12:41 by madamvacka Wijzig reactieProfiel van madamvackaQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2006 12:27 schreef kwelgeest het volgende:
Ligt het aan mij of loopt deze post niet echt lekker?


Bizar verhaal eh?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-06-2006 12:41 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Gisteren nog een vechtpartijtje voor de kroeg waar ik inzat. En op de terugweg nog 'klappen' gehad van iemand. Altijd fijn.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 19-06-2006 12:41 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

@Zillah - Sliedrecht, dus dat was in de Elektra? Ik hoor alleen maar negatieve verhalen over die tent.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-06-2006 12:41 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2006 12:41 schreef madamvacka het volgende:
Bizar verhaal eh?
Vooral de manier waarop jij't brengt ja.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


madamvacka
Usericon van madamvacka
Posted 19-06-2006 12:42 by madamvacka Wijzig reactieProfiel van madamvackaQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2006 12:41 schreef kwelgeest het volgende:
Vooral de manier waarop jij't brengt ja.


Was het verhaal een beetje in het kort,
kan 'm ook uitgebreid gaan vertellen maar dan zijn we twee A4tjes verder maar dan is het wel wat duidelijker waarschijnlijk! (en geloofwaardiger:p)


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 19-06-2006 12:46 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 19 juni 2006 12:41 schreef Snaack het volgende:
@Zillah - Sliedrecht, dus dat was in de Elektra? Ik hoor alleen maar negatieve verhalen over die tent.

Ja tuinfeest buiten bij Elektra. Kunnen zij niets aan doen.
Die lui liepen zichzelf gewoon op te f... hehe


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 19-06-2006 12:48 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2006 12:41 schreef Snaack het volgende:
@Zillah - Sliedrecht, dus dat was in de Elektra? Ik hoor alleen maar negatieve verhalen over die tent.

georganiseerd door elektra, festivalletje was toch ergens daarbuiten


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 19-06-2006 12:48 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

ow oeps


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen