IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Nare ervaringen in het uitgaansleven. Vorige pagina | Volgende pagina
Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 18-03-2003 22:19 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2003 21:57 schreef WickedKimmie het volgende:
whahahaha! Dat is ook een gave actie, naar een volledig onbekende gaan en vragen of je een slokje van zijn of haar bier mag....leuke openingszin trouwens...



Tja, al waren het nu mooie vrouwen geweest... maar dit waren ranzige gasten


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 18-03-2003 22:22 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2003 21:57 schreef WickedKimmie het volgende:
....brrr...irritant...vaak is dan de enige remedie even een vriend te vragen of ie net wil doen of ie je vriendje is...werkt altijd .

Is vaak leuk voor die vriend als t overtuigend moet. Maarre, helpt dat nog?

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 18-03-2003 22:22]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 18-03-2003 22:23 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

Ik heb er vrijdag nog eentje volhard in de milt geramd enkele keer, terwijl ie met zn hoofd lekker onder mn oksel zat gekneld


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 18-03-2003 22:28 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2003 22:23 schreef IronGlory het volgende:
Ik heb er vrijdag nog eentje volhard in de milt geramd enkele keer, terwijl ie met zn hoofd lekker onder mn oksel zat gekneld


Tja, moet ie ook zn hoofd daar maar niet steken


I can't shoot straight unless I've had a pint!


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 18-03-2003 22:32 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

zo was het net ik had maar mijn klauw dicht te klappen en hupsakee



Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 18-03-2003 22:32 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 18 maart 2003 22:22 schreef Gunman het volgende:
Is vaak leuk voor die vriend als t overtuigend moet. Maarre, helpt dat nog?


inderdaad ook een goeie versier truuk

"doe even of je mijn vriend bent"


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 18-03-2003 22:34 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 18 maart 2003 21:51 schreef Dunne_Hein het volgende:
Brrrrr, bij mij kwamen ze vroeger in De Blokhut alleen maar bietsen. Kwamen er van die ranzige gasten naar mij toe met de vraag of ze een slokje van mn bier mogen


op wacken komen altijd van die ranzige ouwe gasten met baarden en bierpensen vragen of je een slokje wil uit hun stierenhoorn met bier


wait for me dragon, we'll meet in the sky


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 18-03-2003 22:34 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2003 22:32 schreef Claw het volgende:
inderdaad ook een goeie versier truuk

"doe even of je mijn vriend bent"


das misschien nog wel een beter openingszin


I spy with my little and verrry evil eye.....


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 18-03-2003 22:35 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 18 maart 2003 22:34 schreef she_devil het volgende:
op wacken komen altijd van die ranzige ouwe gasten met baarden en bierpensen vragen of je een slokje wil uit hun stierenhoorn met bier
tuurlijk wou ik dat!!


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 18-03-2003 22:37 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2003 22:34 schreef she_devil het volgende:
op wacken komen altijd van die ranzige ouwe gasten met baarden en bierpensen vragen of je een slokje wil uit hun stierenhoorn met bier


Idd, iedereen wilde z'n honingwijn delen. Reken maar van yes dat ik daar op in ging. Hmmmmm.... honingwijn.....


I can't shoot straight unless I've had a pint!


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 18-03-2003 22:38 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

MET

ontelbare bekers heb ik geleegd, net fruitsap


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 18-03-2003 22:44 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 18 maart 2003 22:37 schreef Dunne_Hein het volgende:
Idd, iedereen wilde z'n honingwijn delen. Reken maar van yes dat ik daar op in ging. Hmmmmm.... honingwijn.....

niet als daar zo'n ranzige vettige baardhaar in drijft


wait for me dragon, we'll meet in the sky


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 18-03-2003 22:47 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

jewjeeel die haal je er zo uit


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 18-03-2003 22:48 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

De enige uitgaansplaats waar ik op mijn gezicht ben geslagen is vorige week afgebrand.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 18-03-2003 22:54 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2003 22:44 schreef she_devil het volgende:
niet als daar zo'n ranzige vettige baardhaar in drijft


Moah, bij mij waren het geen vreemden, dat scheelt


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 18-03-2003 23:04 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Toen ik vroeger (17-19 jarige leeftijd) nog eens uitging in mijn eigen "stadje", was een fuif geen goede fuif als er niet geknokt werd


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 18-03-2003 23:12 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2003 22:48 schreef Misanthrope het volgende:
De enige uitgaansplaats waar ik op mijn gezicht ben geslagen is vorige week afgebrand.

machtige vrienden heb jij



In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 19-03-2003 13:53 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2003 0:21 schreef stoomfiets het volgende:
al mijn maatjes had ik 10 secnde dervoor naar binne gestuurd met de opdracht bier te gaan drinken...

en ik stond daar te bellen... door dat bier word je sloom, damn.
dus je hebt het gehad met de boothill omdat je erbuiten bent beroofd??

Ik heb trouwens nauwelijks last gehad in het uitgaansleven, ik weet me wel aardig te redden.


MuayThaigerrr!!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-03-2003 14:29 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2003 13:53 schreef Angela Mortis het volgende:
dus je hebt het gehad met de boothill omdat je erbuiten bent beroofd??

Ik heb trouwens nauwelijks last gehad in het uitgaansleven, ik weet me wel aardig te redden.
Dat komt omdat jij een vrouw bent, vrouwen zijn minder vaak het slachtoffer van geweld in het uitgaansleven. Agressieve mannen zoeken andere mannen om mee te gaan vechten, geen vrouwen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Falkh
Usericon van Falkh
Posted 19-03-2003 15:09 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

Nog nooit echt klappen gehad, wel een keer iemand tegen de vlakte getikt. Zo'n zatte dikke boerenpummel vond het leuk om mijn frikandel op de grond te gooien, en mij aan te duwen. Ik was al een beetje pissed off, dus naar twee knallen op z'n kop lag ie dan ook op de grond.

Wordt laatste tijd veel bedreigd, want er heerst hier een neger tereur sinds een paar maanden. Meisjes worden lastig gevallen. zowel verbaal als met de handjes, jongens worden uitgescholden en bedreigd.
Dat zal wel escaleren binnenkort.


Immortal Pride


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 19-03-2003 16:05 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2003 14:29 schreef Misanthrope het volgende:
Dat komt omdat jij een vrouw bent, vrouwen zijn minder vaak het slachtoffer van geweld in het uitgaansleven. Agressieve mannen zoeken andere mannen om mee te gaan vechten, geen vrouwen.

dat valt denk ik wel mee, voor roof overval zijn naar mijn idee vrouwen weer meer het slachtoffer.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Falkh
Usericon van Falkh
Posted 19-03-2003 16:52 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2003 16:05 schreef FireFox het volgende:
dat valt denk ik wel mee, voor roof overval zijn naar mijn idee vrouwen weer meer het slachtoffer.


Wat Roofovervallen betreft ban je als vrouw vaker het haasje, maar wat knokpartijen betreft, ben je als kerel eerder de lul.


Immortal Pride


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 19-03-2003 17:39 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2003 15:09 schreef Falkh het volgende:
Dat zal wel escaleren binnenkort.

Krieg?

Ironglory wat had die gast bij jou gedaan. Je bierglas omgeduwd?


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 19-03-2003 17:42 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 19 maart 2003 17:39 schreef wladimir het volgende:
Krieg?

Ironglory wat had die gast bij jou gedaan. Je bierglas omgeduwd?
ah nix, wat staan zagen tegen een maat, en toen vroeg ik als ik zo mocht tegen de achetrkant van zn oren tikken, maar ik mocht niet of hij ging slaan... ja ik kon het niet laten he vloog hij naar mij toe dat was een vergissing in feite


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 19-03-2003 18:06 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

kheb zelf nog nooit wat meegemaakt, geen geweld in ieder geval.
Maar ik weet wel dat naast de kroeg (Melkwoud in Haarlem) waar ik vaak heen ga, er een sportcafe zat, die er blijkbaar op kickten de gasten van 't Melkwoud op te wachten en erop los te meppen. Gelukkig zit die sportkroeg er nu niet meer.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen