IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Nare ervaringen in het uitgaansleven. Vorige pagina | Volgende pagina
FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 25-03-2003 16:16 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2003 16:14 schreef No Nonsense het volgende:
Ze hebben me wel eens met paar man van m'n fiets getrokken en in elkaar getimmert.
Ik werd de volgende morgen wakker met twee gekneusde ribben, kapotte lip en een blauw oog.

Dit was één van de weinige keren dat ik alleen fietste, normaal gesproken wanneer ik ga stappen zijn ik en m'n vrienden met een man of 8 tot 12, en daar lopen paar indrukwekkende karikaturen tussen dus meestal zijn er geen problemen.

het moraal van dit verhaal : fiets nooit alleen


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


ZeroTheHero
death metal is gay en overrated
Usericon van ZeroTheHero
Posted 25-03-2003 16:16 by ZeroTheHero Wijzig reactieProfiel van ZeroTheHeroQuote dit bericht



zomaar zonder reden?


Ik distancieer me volledig van ZM


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 25-03-2003 16:20 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2003 16:16 schreef ZeroTheHero het volgende:

zomaar zonder reden?


yup.
D'r zat zo'n ventje liep iets te roepen over 4 jaar terug op school zat je me uit telachen en blablabla.
Ik kon er weinig zinnigs uit opmaken.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 25-03-2003 16:20 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2003 16:16 schreef FireFox het volgende:
het moraal van dit verhaal : fiets nooit alleen


Nee inderdaad.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 03-04-2003 14:30 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 25 maart 2003 16:20 schreef No Nonsense het volgende:
Nee inderdaad.

hmmms bij mij gebeurde laatst zooi toen ik door den haag fietste, ik reed samen met 2 anderen. terwijl als ik in mijn eentje fiets er nooit wat is


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 03-04-2003 15:23 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Laatst zijn er bij ons een individu of acht het gebouw binnengegaan die vervolgens op een binnenplaats de dringende behoefte hadden een stoeptegel door een raam te kinkelen. Lig je lekker op bed; rinkel! Waarschijnlijk weer volk op weg uit kakdorp naar de stad, dat hier ook z'n vertier moet komen halen, ofzo.

En verder (niet zozeer uitgaan, maar goed):

Er woonde hier een tijdje zo'n probleemgezin met zmlk-koters in de straat. Die waren hier geplaatst door de een of andere hulpverleningsinstantie, ofzo (Flodder in Groningen, zeg maar). Die kinderen deden heel erg hard hun best doodslag op hun strafblad te krijgen. Zo hebben ze eens een grote afvalcontainer in de hens gestoken die pal naast woonhuizen stond). Ook vonden e het leuk zware metalen (ha, woordgrapje)voorwerpen uit het raam te werpen rakelings langs het hoofd van mijn vriendin. Ze was slechts op weg naar de AH, maar dat was dan ook haar enige zonde. Bijna geen vriendin meer.


Touché, pussycat!


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 03-04-2003 15:55 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

grrrr wat een kutkinderen. ik heb een tijdje(4/5 jaar) op zmok en lom(iets minder erg zeggen ze)scholen gezeten. en een paar van die koters waarbij ik in de klas zat zijn nu die gasten die et leuk vinden om ruzie te zoeken en het uitgaansleven voor anderen te verpesten


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 24-05-2003 3:49 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

Helaas meer dan genoeg vervelende ervaringen in het uitgaansleven... vervelende mannen die hun handjes niet thuis kunnen houden en nog boos worden ook als ik ze een klap verkoop (ooit 1 keer mee in een hele linke situatie terecht gekomen, gelukkig waren er genoeg mensen om me heen die me beschermden, maar dacht toch echt niet dat ik me door een vreemde vent zo maar tussen mijn benen laat pakken!), 2 keer een paar flinke klappen gekregen van (dezelfde) jongen na een woordenwisseling en ik let tegenwoordig ook erg goed op mijn drankje.. Ik was op zo'n vage dansavond in 013 en ben na 2 wijntjes totaal over de flos gegaan, flauwvallen, blackouts, ijlen... Hoorde van mijn huisarts later dat ik op dat moment een acute maagonsteking had gekregen die door 2 dingen veroorzaakt kon zijn: of een allergische reactie op de wijn bij 013 (volgens 013 hadden ze nog nooit klachten ontvangen over deze wijn maar tegenwoordig hebben ze een wel een andere witte wijn daar) of iemand heeft dus wat in mijn wijn gegooid... Ik zal het nooit zeker weten maar ik heb er wel een zwakke maag aan over gehouden... Nou genoeg kommer en kwel, uitgaan is meestal erg leuk!

[Dit bericht is gewijzigd door Midnight op 24-05-2003 3:51]


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 24-05-2003 14:58 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Een vriend van mij is een keer knock-out geslagen door 13 man toen hij straalbezopen buiten een luchtje is gaan scheppen. Ik zei er wat van en ving toen nog 2 klappen op mijn smoel...(2 weken last van gehad ). En sindsdien moet zowat elke metalhead in houten op zijn tellen passen omdat wij gewoon in de minderheid zijn...


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 24-05-2003 15:40 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Ik heb wel het gebruikelijke meegemaakt: handtastelijkheid. Daar kan ik zo misselijk van worden en 'de dader' kan ook echt een klap op zijn smoelwerkje/(vaak vatsige) buik verwachten. Niemand zit zonder dat ik het wil aan mij stelletje eikels! En dat alleenmaar omdat je een meisje bent he...vaak is de reactie na 'het slaan' erg verbaasd ("huh, ze doet iets terug?!").

GROM!

Ow, dit bedoel ik dus met de 'huh,huh, TIETUUHHH' mentaliteit van de gemiddelde uitgaande man.

Toch kan het ook wel een voordeel zijn om een vrouw te zijn...je wordt niet zo snel in elkaar gemept. Echt vreselijk dat je daar tegenwoordig gewoon bang voor moet zijn als je uitgaat! Nog enger vind ik messen...dan ben je helemaal zo weerloos en 1 keer goed uithalen kan fataal zijn...BAH!

[Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 24-05-2003 15:42]


I spy with my little and verrry evil eye.....


antaeus
Usericon van antaeus
Posted 24-05-2003 16:11 by antaeus Wijzig reactieProfiel van antaeusQuote dit bericht

werd ooit overvallen met een gun door 2 antilianen.ze wilden 5 piek voor een joint.
ze hebben het uiteindelijk niet gehad en werden de zelfde dag nog gearesteerd


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 24-05-2003 16:19 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2003 16:11 schreef antaeus het volgende:
werd ooit overvallen met een gun door 2 antilianen.ze wilden 5 piek voor een joint.
ze hebben het uiteindelijk niet gehad en werden de zelfde dag nog gearesteerd


Ik heb ook een loop op mijn voorhoofd gehad, werd beroofd van mijn laatste 10 guldens die ik appart had gehouden voor de nachtbus.

Dammmmmmm wat ben ik toen lang het centrum niet meer in geweest.

Aangifte doen ???

Eh,... ja nou meneer de agent het waren 2 neger mannen, en het was donker. Ze droegen allebij zwaret kleding en 1 van hunnie een mooie chroom kleurige pistool met zo'n lazer richter er op.


Wiegen Meister !


antaeus
Usericon van antaeus
Posted 24-05-2003 16:26 by antaeus Wijzig reactieProfiel van antaeusQuote dit bericht

Moest daar na ook echt fucking lang alle details op het politie bureau vertelen.
en mocht door zo,n raam kijken of ze het waren.Maar wat wel gaaf was ik zat bij hun ouders in de wacht kamer en hun wisten niet dat ik aangifte gedaan had.En tijdens mn wacht tijd hoorde ik de vaders precies de straffen voor die jongens bedenken en ja,
in die landen slaan ze nou eenmaal


robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 24-05-2003 17:39 by robbemans Wijzig reactieProfiel van robbemansQuote dit berichthttp://www.snakes-reptiles.com

samen met mijn broer door groepje disco gangers helemaal naar de klote geslagen toen we buiten de kroeg zaten te dollen,was op vakantie in limburg mijn broer heeft 1 week in het ziekenhuis gelegen.
klote zooi alleen maar omdat we metalhead woren


Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 24-05-2003 17:41 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

lol, dat laatste zinnetje, geloof je het zelf? Zal vast wel wat vocaal geweld tegenaan zijn gekomen voordat je uberhaupt zo dik inelkaar geramd wordt


"This one is older than shit, heavier than time!"


schaap
Evil Blaat
Usericon van schaap
Posted 24-05-2003 17:44 by schaap Wijzig reactieProfiel van schaapQuote dit bericht

dat gebeurt serieus wel, vaak zien ze gewoon zo'n "junkie" of "skater" of "rocker" en denken ze die is lomp want hij is anders, en dan maakt het niet uit wat je zegt, het eindigt vaak hetzelfde.
en de moraal van dit verhaal:
DRAAG ALTIJD KISTEN


HET IS ZO FIJN OM EEN SCHAAPJE TE ZIJN ! BLAAT MEKKER BLAAT !


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 24-05-2003 17:47 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2003 17:44 schreef schaap het volgende:
dat gebeurt serieus wel, vaak zien ze gewoon zo'n "junkie" of "skater" of "rocker" en denken ze die is lomp want hij is anders, en dan maakt het niet uit wat je zegt, het eindigt vaak hetzelfde.
en de moraal van dit verhaal:
DRAAG ALTIJD KISTEN


hmm ja het is idd altijd mogelijk, lopen altijd wel wat josti's rond die zo nodig ff iemand kapot moeten trappen. Sukkels


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 24-05-2003 17:49 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2003 17:44 schreef schaap het volgende:

DRAAG ALTIJD KISTEN


Correctie: draag altijd wapens. Ik zoek nooit ruzie, probeer het zo veel mogelijk uit de weg te gaan. Maar als ze het echt willen kunnen ze het krijgen. Ik laat mij echt niet door een of andere mongool op mn bek slaan.


I can't shoot straight unless I've had a pint!


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 24-05-2003 17:49 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2003 19:30 schreef Follow the Rapist het volgende:
Ik heb wel eens een keer meegemaakt dat ik in een keer in een snackbar met een vriend van mij was en dat er een paar turken op ons af kwam die ons wouden slaan, omdat ze er niet tegen konden dat er een paar pentagrammen op de shirts stond

Volgensmij staat het pentagram op een vlag van Marokko of een ander land.
Het waren geen Turken (halve maan).
Komt in idd geval in hun cultuur ook voor.


robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 24-05-2003 17:51 by robbemans Wijzig reactieProfiel van robbemansQuote dit berichthttp://www.snakes-reptiles.com

nou sry hoor maar mijn broer keek alleen ff op toen ze voorbij kwamen,toen kwamen ze terug met de boodschap zit je nou te kijken man (mep)(schop) we zaten lekker rustig op een bankje man is gewoon pure bull dat je zomaar in elkaar geramt word


Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 24-05-2003 17:53 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2003 17:49 schreef Dunne_Hein het volgende:
Correctie: draag altijd wapens. Ik zoek nooit ruzie, probeer het zo veel mogelijk uit de weg te gaan. Maar als ze het echt willen kunnen ze het krijgen. Ik laat mij echt niet door een of andere mongool op mn bek slaan.


Wapens brengen juist alleen maar meer problemen, zelfs dat je er iemand mee vermoord zonder dat dat de bedoeling was. Ik draag nooit wapens en dat zal ook zo blijven ook


"This one is older than shit, heavier than time!"


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 24-05-2003 17:54 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Je beste wapen is het lichaam zelf


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 24-05-2003 17:55 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2003 17:53 schreef 0Tolerence het volgende:
Wapens brengen juist alleen maar meer problemen, zelfs dat je er iemand mee vermoord zonder dat dat de bedoeling was. Ik draag nooit wapens en dat zal ook zo blijven ook


Je hebt wel een beetje gelijk. Vroeger droeg ik een mes, wat een keer bijna flink uit de klauwen is gelopen. Sindsdien heb ik een ploertendoder, daarmee sla je iemand echt niet dood


I can't shoot straight unless I've had a pint!


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 24-05-2003 17:56 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2003 17:55 schreef Dunne_Hein het volgende:
Je hebt wel een beetje gelijk. Vroeger droeg ik een mes, wat een keer bijna flink uit de klauwen is gelopen. Sindsdien heb ik een ploertendoder, daarmee sla je iemand echt niet dood

Wat is een ploertendoder?


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 24-05-2003 17:58 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

een uitschuifbaar slagwapen


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen