|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Fighting The world was een tegenvaller ja, maar Kings Of Metal is een van hun beste albums. |
|
ongelofelijk wat een ouwehoeren hier. Ben nieuw hier en ik lees geen goede berichten. Ook niet van de Manowar voorstanders. Strakke pakjes en leer horen bij de powermetal, zoals ze vroeger ook liepen. Zie menig fantasyfilm. Verder hebben ze zat goede lp's gehad. Thriump of steel zit retegoed in elkaar. Met één van de snelste drummers uit het genre. Louder than Hell is merendeel superstrak gespeeld. Eric heeft de meeste longinhoud van allemaal en de meest hoge, brute, agressieve stem uit het genre. Jaloerse gasten,eat your heart out! Manowar RULES!! Death to false metal. live hard ride fast, death to false metal |
|
quote:Ben ik even blij dat ik slechts dat album heb, kan ik tenminste mijn mening staven als ik zeg dat ze zuigen, al valt dat album van tijd tot tijd nog mee dus. Vast omdat 't "hun beste" is. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Wie heeft het hier over jaloers vriend, ze zijn gewoon zo gay als de aarsch van Jodi Bernal. |
|
Tjah, als jij die reet uitgewoond hebt is er weinig heterosexueels meer aan inderdaad. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
...En dus nog steeds onweerlegbaar gay. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Manowar is gemaakt van staal, niet klei! |
|
Ongelofelijk dat een liefhebber van my dying bride durft te beweren dat Manowar gay is. Wat een lachertje zeg, die mensen hier. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote:Waar leg jij de link tussen beiden dan? "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Kings Of Metal, Into Glory Ride, Hail to England. allemaal heerschende albums Debuutalbum en Sign Of The Hammer ook meerendeels o.k. te noemen. Latere albums incidenteel leuke nummers maar de hoogtepunten uit de tijd van Ross The Boss nimmer meer geëvenaard. Vooral hun laatste album is een draak zeg. 3/4 gevuld met balads en op 't hardste nummer 'House of Death' is de main riff gejat van / gebasseerd op 'Eye of the The Tiger' Nee, de inspiratie is er al jaren uit. maar desalniettemin. Hun eighties werk heerscht bruut! |
|
Wat mij betreft is The Triumph Of Steel hun beste album. Vanaf Louder Than Hell wordt het inderdaad minder. En ik verwacht ook niet al te veel van het nieuwe album eerlijk gezegd. Na titels als Kings of metal en gewoon King kun je toch niet meer aankomen met King of kings. Ik vrees dat de koek nu echt op is. |
|
|
|
Ben vroeger altijd 'fan' geweest van Manowar, zelfs nog lid geweest van de Dutch defenders of steel, maar op een gegeven moment kreeg ik wel een beetje genoeg van al dat nep poser gedoe waar ze zelf helemaal in geloven....De muziek blijft wel nog altijd te gek, vooral het oude werk natuurlijk! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Muzikale heerschband, alleen het imago is NET iets over the top. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
IETS????????? Fucking ranzige relteven, DAT zijn het! |
|
En terecht, ze zijn vét gaaf! Dat ze dat zelf ook weten boeit niet. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 15-08-2005 23:50] |
|
|
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 15-08-2005 23:55] |
|
quote: *gromt en hapt naar Zillah* http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Ik ben niet bang. Ik vind het echt een .... niet leuke band. En dan ben ik nog aardig. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Manowar is sexy,.... maar niet zo sexy als ik |
|
quote: On topic graag. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Ja ben ik hoor. ik had namelijk wat te zeggen over Manowar. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |