IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Manowar Vorige pagina | Volgende pagina
Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 31-05-2019 0:52 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht



Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 29-05-2020 22:45 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht



ex-filosofem
Usericon van ex-filosofem
Posted 29-05-2020 22:52 by ex-filosofem Wijzig reactieProfiel van ex-filosofemQuote dit bericht

epileptische aanval


Music for pleasure It's not music no more Music to dance to Music to move This is music to march to


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-06-2020 20:03 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

8 april in Ahoy dus. Kaartjes hiervoor kosten schijnbaar iets van 80-90 euro.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 02-06-2020 20:05]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 02-06-2020 22:53 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2020 20:03 schreef Mutilator het volgende:
Kaartjes hiervoor kosten schijnbaar iets van 80-90 euro.


Een duchtig ontmoedigingsbeleid!



Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 03-06-2020 0:36 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2020 20:03 schreef Mutilator het volgende:
8 april in Ahoy dus. Kaartjes hiervoor kosten schijnbaar iets van 80-90 euro.


Ja, las het al een paar dagen eerder in de Deaf Forever.
Opzienbarend om Manowar nog in Nederland te laten optreden en ook nog eens in de Ahoy Rotterdam.
Manowar loopt al jaren niet meer in Nederland, het barst van de negatieve kritiek iedere keer van de Nederlanders gericht aan Manowar als deze band om de 1 of andere reden weer eens in de publiciteit komt.
En dan ook nog een optreden in een megazaal als Ahoy, ik ben benieuwd of ze die vol krijgen.
Manowar moet gewoon lekker in de Duitse zalen blijven spelen en een paar Oost Europese zalen.
Het publiek kan ze daar zonder al die onnozele opmerkingen iedere keer wel nog waarderen.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 03-06-2020 8:17 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

De zaal lijkt wat optimistisch ja.
Maar de ticketprijzen vallen voor Manowar begrippen wel mee volgens mij.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Dweller
Deus Nova
Usericon van Dweller
Posted 03-06-2020 9:59 by Dweller Wijzig reactieProfiel van DwellerQuote dit berichthttp://www.kong.nl

quote:
Op 3 juni 2020 0:36 schreef Sadistic Sinner het volgende:

En dan ook nog een optreden in een megazaal als Ahoy, ik ben benieuwd of ze die vol krijgen.

Als iedereen netjes anderhalve meter afstand houdt moet dat wel lukken.


Vox Clamatis in Deserto


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 03-06-2020 10:39 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

In de Ziggo Dome was dat niet nodig geweest, aldus Muts Halsema.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Metal-D
Usericon van Metal-D
Posted 03-06-2020 11:54 by Metal-D (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Metal-DQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2020 0:36 schreef Sadistic Sinner het volgende:
Het publiek kan ze daar zonder al die onnozele opmerkingen iedere keer wel nog waarderen.


Ik schat in dat Joey daar ook gewoon zijn onnozelheden spuit...


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 03-06-2020 13:45 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Wat moet ik me daarbij voorstellen, die leuzen/uitspraken?


Schweinhein
Usericon van Schweinhein
Posted 03-06-2020 18:43 by Schweinhein Wijzig reactieProfiel van SchweinheinQuote dit bericht

Ik zou het graag willen missen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-06-2020 23:38 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Even voor de duidelijkheid:

Ze spelen dus niet in de grote arena van Ahoy maar op de RTM stage met 7800 plaatsen die later dit jaar geopend wordt.

Ook daar heb ik overigens mijn twijfels of ze dat in NL uitverkopen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 05-06-2020 17:42 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2020 23:38 schreef XXL het volgende:
Even voor de duidelijkheid:

Ze spelen dus niet in de grote arena van Ahoy maar op de RTM stage met 7800 plaatsen die later dit jaar geopend wordt.

Ook daar heb ik overigens mijn twijfels of ze dat in NL uitverkopen.


Dat lijkt mij inderdaad ook nog te groot voor de huidige status die Manowar nog heeft in Nederland.
De laatste concerten van Manowar in Nederland zijn alweer van 8 april 2011 & 19 oktober 2012 beide in de Rodahal in Kerkrade.
Ik was bij beide concerten bezoeker en de Rodahal was nagenoeg helemaal vol, 3000 bezoekers.
Het loopt nog wel in het zuiden van het land i.v.m. ook veel bezoekers uit Belgiƫ en Duitsland.
Rotterdam is westelijk Nederland en dat werkt daar niet zo.


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 27-07-2020 7:27 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht



Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 24-06-2022 23:32 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht



Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 24-06-2022 23:47 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht



"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 08-07-2022 23:51 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht



"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 09-07-2022 10:42 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2022 23:51 schreef Dypfrys het volgende:
https://m.youtube.com/watch?v=A2V71DvM_9k


Jezus, wat slecht. 5 "nummers" waarvan 3 intro's.
Gesproken tekst is in het Grieks wat alleen leuk is als je Grieks kan.
Het nummertje Where Eagles Fly is een korte kutballad met een hoog musical gehalte. Joop van den Ende zal het prachtig vinden.
Houden we het laatste nummer 'Immortal' over. Een typische Manowar meezinger waar de de die hards wel een harde plasser van krijgen maar eigenlijk gewoon een zwak nummer is.
Die drumcomputer (een traag boem tak, boem tak) klnkt ook totaal nergens naar.

Ik zet Into Glory Ride zo maar weer eens op. Of hun Battle Hymns.


[Dit bericht is gewijzigd door Bub op 09-07-2022 12:35]


bub


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 09-07-2022 10:56 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Jammer dat je gelijk hebt.


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 09-07-2022 10:59 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl



Kudo's voor de omschrijving.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 04-08-2022 23:33 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 04-08-2022 23:42 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

@ND, dit is wel een leuke band voor jou.


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 18-08-2022 23:20 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht



"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 21-03-2024 9:48 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Manowar

Haha welke flapdrol heeft deze Wikipedia als groep 8 werkstuk in elkaar geflanst dan


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen