IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Manowar Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-10-2006 14:05 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Het is gewoon een glam image zonder make up; type: boerelulluh; Zuipuh en -dan niet meer kunnen- neukuh! niveau.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 11-10-2006 14:11]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-10-2006 14:08 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2006 13:52 schreef Jenje het volgende:
Nee die mensen bestaan niet

Einde discussie.
ja hoor jongen, einde discussie.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-10-2006 14:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2006 14:08 schreef attila_de_hun het volgende:
ja hoor jongen, einde discussie.
Juist! Hippie!


radia
Usericon van radia
Posted 12-10-2006 16:34 by radia Wijzig reactieProfiel van radiaQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2006 23:54 schreef HgarrothwulfF het volgende:


niet bepaald het toppunt van heterosexualiteit, wel?

Pucca heerscht, geen gezeik met funny love hehe


Manowar is gaaf!! je moet het alleen met een grote schep zout nemen, in feite is het eigelijk een poserband maar dat maakt ze weer zo gaaf


stalinorgel
Usericon van stalinorgel
Posted 12-10-2006 16:38 by stalinorgel Wijzig reactieProfiel van stalinorgelQuote dit bericht

Niks mis met poserbands. en Manowar heeft bij tijd en wijle enkele goede nummers afgeleverd.
maar die SNOR man !!!
DIE SNOR !


radia
Usericon van radia
Posted 12-10-2006 16:42 by radia Wijzig reactieProfiel van radiaQuote dit bericht

Ja dat is nog eens wat anders dan die van hitler.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 12-10-2006 16:43 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Die snor heerscht juist.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 12-10-2006 18:22 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2006 16:34 schreef radia het volgende:
Manowar is gaaf!! je moet het alleen met een grote schep zout nemen, in feite is het eigelijk een poserband maar dat maakt ze weer zo gaaf


Inderdaad


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 12-10-2006 18:23 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

hehe, een Status Quo snor


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 12-10-2006 18:23 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Die foto de tering.


Fuck the world and fuck you


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 12-10-2006 18:27 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Jij bent ook zo'n lekkere man hoor Mental


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 12-10-2006 18:29 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2006 18:27 schreef Argus het volgende:
Jij bent ook zo'n lekkere man hoor Mental
net zo een ? je doet me te kort, en veel. ik ben veel lekkerder. mannelijker ook.


Fuck the world and fuck you


radia
Usericon van radia
Posted 12-10-2006 18:30 by radia Wijzig reactieProfiel van radiaQuote dit bericht

Mannelijker dan Manowar Dat bestaat niet!


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 12-10-2006 18:30 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2006 18:29 schreef mental het volgende:
mannelijker ook.


Daar is je cupmaat toch te groot voor


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 12-10-2006 18:31 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2006 18:30 schreef radia het volgende:
Mannelijker dan Manowar Dat bestaat niet!
jawel hoor.


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 12-10-2006 18:32 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2006 18:30 schreef Argus het volgende:
Daar is je cupmaat toch te groot voor
working on it


Fuck the world and fuck you


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 13-10-2006 16:36 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Manboobs for the win!!


Against God and Government


Manowarfan
Usericon van Manowarfan
Posted 29-11-2006 18:45 by Manowarfan Wijzig reactieProfiel van ManowarfanQuote dit berichthttp://www.manowar.nl

Voor wie na het lezen van de DVD review hier online meer wilt weten over de nieuwe dubbel-dvd "The Day The Earth Shook - The Absolute Power "van Manowar is hier de E-card : http://www.manowar.com/theabsolutepower/


Pure Ivo
Usericon van Pure Ivo
Posted 07-12-2006 22:30 by Pure Ivo Wijzig reactieProfiel van Pure IvoQuote dit bericht

The Absolute Power schopt aars


de laar
Usericon van de laar
Posted 24-02-2007 18:34 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

*schop (kan mij het ook schelen)*

Na maar liefst 5 jaar is het dan zover. Het nieuwe album Gods Of War is uit.
Liefhebbers van opera en klassieke muziek kunnen zich als een speer naar de winkel begeven.
Metalfans komen er,met een viertal nummers die het net niet hebben,echter maar bekaaid vanaf.

De Kings of metal( ) presteren het om van de vijf kwartier speeltijd er slechts twee (een half uur dus) te vullen met gitaren en andere elementen die men met metal zou kunnen associeƫren.Voor de rest hoor je violen,cello's en andere zoetsappige frivoliteiten waarvan ik mij niet kan voorstellen dat fans,hoe fanatiek dan ook,er enthousiast van worden.

Wat vinden jullie ervan?

(O ja,de eerste die over gaye pakjes begint is homofiel)


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-02-2007 18:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Go Go Manowar Rangers


signature


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 24-02-2007 18:36 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

misschien over 2 weken de eerste twee shows bijwonen in tsjechie


wait for me dragon, we'll meet in the sky


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-02-2007 18:46 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2007 18:34 schreef de laar het volgende:
*schop (kan mij het ook schelen)*

Na maar liefst 5 jaar is het dan zover. Het nieuwe album Gods Of War is uit.
Liefhebbers van opera en klassieke muziek kunnen zich als een speer naar de winkel begeven.
Metalfans komen er,met een viertal nummers die het net niet hebben,echter maar bekaaid vanaf.

De Kings of metal( ) presteren het om van de vijf kwartier speeltijd er slechts twee (een half uur dus) te vullen met gitaren en andere elementen die men met metal zou kunnen associeƫren.Voor de rest hoor je violen,cello's en andere zoetsappige frivoliteiten waarvan ik mij niet kan voorstellen dat fans,hoe fanatiek dan ook,er enthousiast van worden.

Wat vinden jullie ervan?



Poeh, dat wordt dan lastig.. hoezo doen ze dit en gaan fans dat pikken? Ikzelf moet het album nog horen dus ik kan er verder weinig over zeggen.

Kerrazy maar eens aanslingeren, ik vond de vorige plaat geweldig namelijk.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-02-2007 18:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik ook

geweldig gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay


signature


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-02-2007 18:48 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ja hypnos, dat weten we nu wel


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen