![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote:Juist! Hippie! ![]() ![]() |
|
quote: Manowar is gaaf!! je moet het alleen met een grote schep zout nemen, in feite is het eigelijk een poserband maar dat maakt ze weer zo gaaf ![]() ![]() |
|
Niks mis met poserbands. en Manowar heeft bij tijd en wijle enkele goede nummers afgeleverd. maar die SNOR man !!! DIE SNOR ! ![]() |
|
Ja dat is nog eens wat anders dan die van hitler. ![]() |
|
Die snor heerscht juist. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: Inderdaad ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
hehe, een Status Quo snor ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Die foto ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Jij bent ook zo'n lekkere man hoor Mental ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote:net zo een ? je doet me te kort, en veel. ik ben veel lekkerder. mannelijker ook. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Mannelijker dan Manowar ![]() ![]() |
|
quote: Daar is je cupmaat toch te groot voor ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote:jawel hoor. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote:working on it ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Manboobs for the win!! Against God and Government ![]() |
|
Voor wie na het lezen van de DVD review hier online meer wilt weten over de nieuwe dubbel-dvd "The Day The Earth Shook - The Absolute Power "van Manowar is hier de E-card : http://www.manowar.com/theabsolutepower/ ![]() |
|
The Absolute Power schopt aars ![]() |
|
*schop (kan mij het ook schelen)* Na maar liefst 5 jaar is het dan zover. Het nieuwe album Gods Of War is uit. Liefhebbers van opera en klassieke muziek kunnen zich als een speer naar de winkel begeven. Metalfans komen er,met een viertal nummers die het net niet hebben,echter maar bekaaid vanaf. De Kings of metal( ![]() ![]() Wat vinden jullie ervan? (O ja,de eerste die over gaye pakjes begint is homofiel) ![]() |
|
Go Go Manowar Rangers signature ![]() |
|
misschien over 2 weken de eerste twee shows bijwonen in tsjechie ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote:Poeh, dat wordt dan lastig.. hoezo doen ze dit en gaan fans dat pikken? Ikzelf moet het album nog horen dus ik kan er verder weinig over zeggen. Kerrazy maar eens aanslingeren, ik vond de vorige plaat geweldig namelijk. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
ik ook geweldig gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay signature ![]() |
|
ja hypnos, dat weten we nu wel Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |