|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
quote:heersch |
|
ik heb lichtelijk het vermoeden dat enkele Manowar-liefhebbers (of noemen jullie jezelf dapper fan?) geïrriteerd beginnen te raken.. Het was maar om te lachen hoor Vuurvosje |
|
quote: sja naja als jij je maar gelukkig voelt.... Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Kom op Grumpy, dit soort geintjes HOREN gewoon bij Manowar |
|
hehe Manowar heerscht maar daar verschillen de meningen nogal over |
|
Manowar is gewoon de beste heavy metal band ooit. laten we het daar maar bij houden. |
|
quote: *kuch*MAIDEN*kuch* en Manowar is niet slecht, ze zien er alleen erg euh...tsja....GAY uit. |
|
*zucht* Oud Vuil. |
|
Ik vind de oudere platen van MANOWAR heel goed te pruimen, de nieuweste is ook niet slecht maar eind jaren 80 hebben ze een paar mindere albums uitgebracht en louder than hell vond ik ook niet echt geweldig! Die video van ze is om et kotsen! wat een poserij! Die live DVD die pas uit is was al een stuk beter te verteren! |
|
ik LUISTER naar manowar, ik KIJK er niet naar. therfore kan het me geen kont schelen of ze er gay uitzien of niet. problem solved... HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
quote: Amen! |
|
quote:leuke icon, heb je die van nemesis al eens gezien? [Dit bericht is gewijzigd door Arachnia op 18-04-2003 20:03] HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
[off-topic]waarschijnlijk niet maar die heeft een detail van dezelfde tekening[/off-topic] HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
nope nog niet hehe (ben er pas sinds vandaag dusja ) |
|
wel trui HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
keb 'm gezien, bruut ja hehe |
|
EDIT: we got the point Snaack. [Dit bericht is gemodereerd door Claw op 18-04-2003 22:08] |
|
quote: VET!! Ik ben lekkor gemodereerd omdat ik *houdt zich in* een bepaald onschuldig plaatje van Neerland's 2 leukste kindervrienden had gepost Verder zal ik dit topic mijden, mijn mening over de band is duidelijk. |
|
MANOWAR! Laten we niet vergeten dat ze de Power Metal op gang brachten, en hun sound is toch wel appart/uniek unlike other power bands I'd say (die meer homo klinken toch, zoals vele fantasy-metalbands die hunzelve ook Power noemen, bah). Na ze nu vijf keer te hebben gezien mogen ze toch wel eens hun 'Show' veranderen...komt telkens op hetzelfde neer al jaren aan een stuk....iemand vraagt zijn partner ten huwelijk, bikes komen op het podium, basgitaarsnaren worden uitgetrokken, blikje wordt volledig leeggedronken, .... begint tegen te steken hun show. Maar ik heb gehoord dat er verandering in komt...eindelijk, MANOWAR still rules. After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
quote: je vergeet de professionele en niet'-professionele naakte vrouwen op het podium .... ondanks dat zijn ze RUIG wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Je hebt ZUIG verkeerd gespeld, 'devil |
|
manowar heeft zo hier en daar een leuk nummer..alleen moet je die gasten er niet bij zien HEERSCHT |
|
quote:dus gewoon niet kijken, is er geen probleem meer... HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |