![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
nee, echt , super gaaaaaaaaaaaaaaaaaay signature ![]() |
|
ik bedoel dus echt Gay hé, à la Freddie Mercury happy en toch powerfull signature ![]() |
|
Zegt de homo met de meeste posts in dit topic.... ![]() |
|
go go,ranger. ![]() |
|
King of Kings is wel een fijn nummer ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
zelf vind ik Manowar heel sterk met hun epische songs. E.Adams is en blijft wel een der allerbeste Heavy Metal zangers aller tijden. Helaas hebben ze ook iets te veel van die poser-songs gericht op zatte Duitsers zullen we maar zeggen. De nieuwe plaat vind ikzelf heel sterk !! Je moet de plaat in z'n geheel bekijken en dan hebben die symfonische stukken net een meerwaarde. Buiten het nummer "Die for Metal" (slechtste Manowar-nr aller tijden)dat als bonus-track gecatalogeerd mag worden, is de plaat zeker aan te raden !! ![]() |
|
De echte GAY in de Metal Scene is Rob Halford, het image is Manowar,s verkooptechniek vanaf 1982 wat toen actueel was door de films als Conan the Barbarian en Red Sonya. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() signature ![]() |
|
quote: Hij zegt dan ook niet voor niets 'toen'; beter lezen hoor.. Het image van Manowar is aardig over nagedacht: zo is het Conanfiguur op de platenhoezen altijd met een donker, onherkenbaar gezicht afgebeeld, zodat iedereen er zich mee kan identificeren; dat staat denk ik wel haaks op de gemiddelde bierbuikige fan, maar goed.. Men mag alleen zelf nog wat meer trainen en de blonde gitarist mag zijn kapsel wel eens aanpassen. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 25-02-2007 15:39] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: lol, das van ergens een paar eeuw rond de de geboorte van ons Jezuske!!! Bracht Manowar toen al platen uit? signature ![]() |
|
Het gaat over de film van Conan the Barbarian, niet over het kereltje zelf. Nog zo stoere internet warrior. ![]() |
|
quote: Dude ipv in herhaling te vallen doe je er beter aan een constructieve post te schrijven anders het posten simpelweg ff te laten. ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ![]() signature ![]() |
|
Heb de nieuwe nu een paar keer geluisterd. Ik vind 'em wat mak. Iets te veel toeters en bellen; iets te weinig vette metal-songs! ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Ik heb ook nog eens geluisterd en tot nog toe vind ik maar twee nummers echt de moeite waard,namelijk Sons of Odin en Loki God of Fire. ![]() |
|
Heel sterk geluid, de bombastische stukken klinken ook écht bombastisch. Titelsong is subliem !! Voor mij persoonlijk toch wel 'n sterk Manowar-album. ![]() |
|
Fuck "Gods of War" is gewoonweg een meesterlijke ManOwaR plaat! Okay, iets teveel gelul tussendoor, maar de nummers staan verder als een huis, maar nou is ManOwaR met epische nummers ook op zijn best! Laat de volgende delen maar komen! Geen DVD's dus, geen vijf jaar wachten etc etc. Gewoon over anderhalf jaar het volgende deel. Hail And Kill!!! [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 08-03-2007 20:14] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Gods of War is een erg sterk album. Mocht wel wat meer up tempo nummers en iets minder gelul. Louder than Hell blijft de beste plaat van Manowar vind ik ![]() |
|
quote: Hahaha, Hail To England is het geweldigste album van ze!!! Lekker puh ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
niet waar ![]() ![]() |
|
Hail To England -->> Louder Than Hell Louder is niet slecht, maar als je die met het oude werk vergelijkt is het echt een heel stuk minder! En van het oude werk is Hail To England nou eenmaal het best, alleen jammer dat Battle Hymn niet op die plaat staat... want dan was het helemaal af!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Battle Hymns is beter dan Hail to England ![]() |
|
Wat zeg ik nou? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Leuke band dit, lekkere muziek. Die gasten weten wel grote shows op te zetten, al dan niet met hele vikkingschepen. Verder halen ze wel vette acties voor hun fans uit. Verder een band met een enorme ego en schurft aan van alles en nog, vreselijk overdone, maar gezien de bepaalde negatieve reacties op dit forum kennelijk toch subtiel genoeg. Ik vind het prachtig. Show. En die gaye pakjes: zie de geschiedenis van jullie scene! Zonder gaye leren pakjes ben je niet tr00. ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |