IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Manowar Vorige pagina | Volgende pagina
SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 30-08-2008 9:25 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 22 juni 2008 8:27 schreef Mr. Cuntreaper het volgende:
Heiden: "Ik ben stoer want ik heb gezegd dat Manowar gay is, dat jullie het allemaal even weten jongens!"


Hoe erg het ook is en al trek ik mijn neus mijlenver op voor die nageboorte van een Heiden maar hier moet ik hem wel gelijk in geven.


Een kleine snol zit zo vol.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 30-08-2008 9:28 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2008 7:54 schreef Ralph Plug het volgende:
Blij dat er tenminste nog iemand is met smaak op dit forum.


En daarom gaan wij volgende week aan de Guinness! Omdat wij smaak hebben...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 30-08-2008 9:33 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 30 augustus 2008 9:28 schreef Staalman het volgende:
En daarom gaan wij volgende week aan de Guinness! Omdat wij smaak hebben...


Guiness is dan wel weer okay. Maar sorry van mijn vorige vraag, ik vroeg het me oprecht af. Ieder zijn ding denk ik dan maar.



SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 30-08-2008 9:35 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 30 augustus 2008 9:28 schreef Staalman het volgende:
En daarom gaan wij volgende week aan de Guinness! Omdat wij smaak hebben...


Paardenpis. En Britten kunnen ook niet koken.


Een kleine snol zit zo vol.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 30-08-2008 9:37 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2008 9:33 schreef blonde rockgod het volgende:
Guiness is dan wel weer okay. Maar sorry van mijn vorige vraag, ik vroeg het me oprecht af. Ieder zijn ding denk ik dan maar.


Geloof het of niet, maar er zijn echt mensen die de muziek van Manowar waarderen. Van mij hoeven die berenvellen ook niet en dat "true-metal" gewauwel van DiMaio mag hij in de kast zetten bij zijn bassolo's... Maar muzikaal is het voor mij een geniale band, met geniale nummers en een geniale zanger!

Verder hou ik nog steeds van je...

[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 30-08-2008 9:37]


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 30-08-2008 9:40 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2008 9:35 schreef SkinPeeleR het volgende:
Paardenpis. En Britten kunnen ook niet koken.


Jij onverlaat, jij schuinsmarcheerder, jij minkukel,
jij heikneuter, jij doerak, jij stoethaspel, jij galgebroed!!



"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 30-08-2008 9:40 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 30 augustus 2008 9:35 schreef SkinPeeleR het volgende:
Paardenpis. En Britten kunnen ook niet koken.


Ieren dan?

@ Staalman, ik weet dat er meerdere mensen zijn die Manowar te gek vinden, vandaar ook een heel festival om die band heen.



KenVDP
Usericon van KenVDP
Posted 30-08-2008 14:48 by KenVDP Wijzig reactieProfiel van KenVDPQuote dit bericht

i hear the sound in a metal way
i feel the power rolling off the stage
cause the only thing that really sets me free
heavy metal loud as it can be



zegt genoeg denk ik


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 30-08-2008 14:50 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Dat ze aardig belemmerd cq. bekrompen zijn in de dingen die men behagen kan?

Manowar is op zich best gaaf hoor, maar de uitspraken en ideeën van dhr. DeMaio slaan werkelijk NERGENS meer op.


Bruce Banner


KenVDP
Usericon van KenVDP
Posted 30-08-2008 14:56 by KenVDP Wijzig reactieProfiel van KenVDPQuote dit bericht

Och dat is net de charme

Zingen over Metal, glorie op het slagveld...

Ik zie het een beetje als AC/DC, zij alleen over seks en rock'n roll

Ik reken mijzelf nog tot een min of meer intelligent wezen. Dat vervalt op de dag dat ik uitspraken van metalbands voor realiteit/richtlijn/geen-nonsens ga aannemen. Hier zeveren over de uitspraken van Manowar, maar bv. die Burzum/Mayhem moord, het platbranden van kerken, of het aanzetten tot zelfmoord van Shining...




[Dit bericht is gewijzigd door KenVDP op 30-08-2008 14:57]


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 30-08-2008 15:10 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Ik doel niet op de teksten van Manowar, maar op de uitspraken buiten het slagveld om, over het sterven voor metal, en "je mag me van het podium knallen voor de metal, Götz, wanneer je me niet gelooft!", kort nadat Dimebag vermoord werd. (smakeloos en volkomen achterlijk), en het eeuwige gebral over hun zooi, waarop niets volgt.

Die gozer heeft blijkbaar alle grip op en contact met de werkelijkheid verloren.

[Edit: oh, en ik vind Burzum en het platbranden van kerken ook gay. + dat je een slappe lul bent wanneer je jezelf tot het plegen van zelfmoord laat aanzetten. ]

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 30-08-2008 15:11]


Bruce Banner


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 30-08-2008 15:18 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Al dat gelul zal mij me reet roesten, het gaat mij om de muziek.... En daar is bij heel veel nummers niets mis mee.

Er zijn wel meer die onzin brallen, op een podium, in de kroeg en ook hier op het forum. Dat weerhoud mij er ook niet van om naar de kroeg te gaan en hier op dit forum te posten.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


KenVDP
Usericon van KenVDP
Posted 30-08-2008 15:19 by KenVDP Wijzig reactieProfiel van KenVDPQuote dit bericht

Ja, ik begrijp wat je bedoelt hoor.

Maar het punt dat ik wil maken is zo'n beetje. Veel kans is het deels een marketingpraat. Indien je een image hebt, en er komt geld bij kijken moet je altijd alles met een korreltje zout nemen.

Ik heb zoiets van, who cares wat die mannen zeggen/hoe die mannen willen overkomen. Zolang ze goede muziek maken is er niks aan de hand want dat is het enigste wat me interesseert.

Over DiMaio, je hebt zeker wel gelijk want het Manowar-materiaal van de laatste tijd is nu niet echt geweldig EN DAN nog je muil te veel afspelen is inderdaad irritant.

Neemt niet weg dat ze verschrikkelijk goeie songs hebben en als ze die willen spelen op een festival dan zijn ze daar zeer welkom, wie luistert naar wat die DiMaio kerel te zeggen heeft vlak voor of na ze beginnen te knallen

Edit : Staalman was me in kortere versie voor

[Dit bericht is gewijzigd door KenVDP op 30-08-2008 15:20]


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 30-08-2008 15:23 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Aye. De ouwere zooi is gewoon geniaal. Dat staat gewoon keihard vast.



Bruce Banner


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 30-08-2008 15:27 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Op de laatse platen staan ook een aantal beste krakers, helaas teveel afgewisseld met beduidend mindere nummers... Maar de betere nummers zijn wel gelijk waanzinnig. Maar ja, Eric Adams laat gewoon alles goed klinken.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


KenVDP
Usericon van KenVDP
Posted 30-08-2008 16:06 by KenVDP Wijzig reactieProfiel van KenVDPQuote dit bericht

Moet de latere platen dan nog eens beluisteren

Sfeer vind ik het belangrijkste op een cd. Als daar dan een paar goei nummers tussen een hoop bucht staat gaan die meestal aan mij voorbij.

Warriors of the World United vindek nog een prachtig nummer. Zo'n feel good, manowar fans vs the world nummer.

Gods of War heb ik eerlijk gezegd na 1 luisterbeurt geen kans meer gegeven.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 30-08-2008 16:08 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2008 16:06 schreef KenVDP het volgende:
Moet de latere platen dan nog eens beluisteren

Sfeer vind ik het belangrijkste op een cd. Als daar dan een paar goei nummers tussen een hoop bucht staat gaan die meestal aan mij voorbij.

Warriors of the World United vindek nog een prachtig nummer. Zo'n feel good, manowar fans vs the world nummer.

Gods of War heb ik eerlijk gezegd na 1 luisterbeurt geen kans meer gegeven.


Veel teveel gelul, ik heb hem daarom ook zonder gelul op mijn iPod gezet... En dan is het opeens de beste plaat van Manowar sinds heel lange tijd.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 30-08-2008 16:48 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2008 15:10 schreef Lainedil het volgende:
Ik doel niet op de teksten van Manowar, maar op de uitspraken buiten het slagveld om, over het sterven voor metal (...)


"It is with pride and great honour that we present to you our new and improved online headquarters. Troubled times are behind us, and we are ready to storm the battlefield once again. What better way to do so than supported by a new banner waving strong and fierce in the north winds, we ask you."

www.elexorien.com

:')

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 30-08-2008 16:49]


KenVDP
Usericon van KenVDP
Posted 30-08-2008 16:53 by KenVDP Wijzig reactieProfiel van KenVDPQuote dit bericht



tja, Heavy/Power Metal heeft toch altijd wel zo'n beetje een nerdy gevoel over zich gehad

Man heb ik daar veel naar geluisterd in mijn jonger jaren


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 30-08-2008 17:01 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Hahahaha, ik ben ook een Brother of Metal, maar Lainedil moet gewoon niet zeuren aangezien hij zelf een grotere Frodo is dan heel Manowar bij elkaar.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 30-08-2008 17:54 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 30 augustus 2008 16:48 schreef Schaep het volgende:
"It is with pride and great honour that we present to you our new and improved online headquarters. Troubled times are behind us, and we are ready to storm the battlefield once again. What better way to do so than supported by a new banner waving strong and fierce in the north winds, we ask you."

www.elexorien.com

:')


Dat bedoel ik niet, Holhoornige Herkauwer. Ik bedoel de shit eromheen. Niet de lyrics en de aankondigingen. Die zijn epic as fuck, en dat moet ook zo blijven.

Wat ik bedoel zijn de uitingen die meneer in interviews doet.

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 30-08-2008 17:55]


Bruce Banner


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 30-08-2008 17:58 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Jaloers dat jouw akkoorden niet zo ruig zijn dat ze energiecentrales platleggen?


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 30-08-2008 18:48 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 30 augustus 2008 17:58 schreef Schaep het volgende:
Jaloers dat jouw akkoorden niet zo ruig zijn dat ze energiecentrales platleggen?




Bruce Banner


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 30-08-2008 23:14 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2008 9:25 schreef SkinPeeleR het volgende:
Hoe erg het ook is en al trek ik mijn neus mijlenver op voor die nageboorte van een Skinpeeler maar hier moet ik hem wel gelijk in geven.
Manowar zuigt aan piemels en vinden het nog fijn ook.


Fuck the world and fuck you


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-08-2008 23:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen