![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Right back at ya! ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
quote:Die van ...here's the room of those who care... ken je? ![]() |
|
Manowar klinkt als een ontiegelijke homoband ![]() ![]() heb ze 2 keer gezien en heb er volgens mij gehoorbeschadiging aan overgehouden maar ja je moest wat als je Sabbat (UK) wou zien ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: All men play on ten, never gonna turn down again! ![]() ![]() |
|
![]() dit is een man o war ook gekend als portugees oorlogsschip, uiterst giftig ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Spuitpoep op 02-06-2004 18:04] :p ![]() |
|
manowar heerscht ![]() [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 01-11-2004 18:24] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
Zo is het wel. ![]() |
|
poh die laatste heerst echt enorm hard! ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Ik vind Manowar alleen tof op de oudere albums. Nu kunnen we Manowar gelukkig vervangen door de geweldige band WOTAN. "Jullie stemmen Pechtold!!" ![]() |
|
Vervangen?! ![]() Nooit en te nimmer Manowar vervangen! ![]() I am the 1%. ![]() |
|
Manowar blijft super goed Albums(oude) vervelen nooit of te nimmer! A sudden crack, as I crush your skull ![]() |
|
quote:de nieuwe is mijn persoonlijke favoriet hoor, alle nummers zijn sterk en dat is op die ouwe mijns inziens niet van hetzelfde contstante niveau... op dat kneuterige dixieland-nummer na dan ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
als je t toch over paaarden hebt... spirit horse of the cherokee, is dat dezelfde spirit als die van die disney film? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
Nee, en die Disney film is niet van Disney maar van Dreamworks. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Aaaarco op 06-06-2005 23:29] In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
Manowar vervangen ???? Wotan is goed maar niks vervangt MANOWAR ![]() ![]() |
|
quote:groot gelijk! ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
kijk daar kan je mee praten ![]() ![]() |
|
onze kleine erik begint smaak te krijgen ? ![]() ![]() |
|
Tjah, als 'chillen' je hobby is en sepultura een favoriete band dan wel ja. Sorry, maar "INTO GLORY RIDE" en "BATTLE HYMNS" zijn toch echt van een hoger niveau dan "WARRIORS OF THE WORLD" (die titel is trouwens gejat van Angus, hehe). "Jullie stemmen Pechtold!!" ![]() |
|
tja ik bedoel wie luisterd er naar hardcore als er ook echte muziek is ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
hardcore?? wat heeft dat er nou weer mee te maken? "Jullie stemmen Pechtold!!" ![]() |
|
quote: Zo. Ga dat hier nou nog eens verkondigen? ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |