IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Manowar Vorige pagina | Volgende pagina
BrederLord
Life is hard, and so am I
Usericon van BrederLord
Posted 23-04-2003 9:33 by BrederLord Wijzig reactieProfiel van BrederLordQuote dit berichthttp://users.pandora.be/brederlord/

quote:
Op 18 april 2003 14:59 schreef Phriar het volgende:
Manowar zijn arrogante eikels met een veeel te groot superioriteitscomplex (amerikanen he? ), maar toch hebben ze enorm vette muziek gemaakt.

Daarvoor: hulde aan Manowar!



superioriteitscomplex my ass, ziedis op hun site, en probeer eens te ontdekken van, wanneer dat zij al deze aarde onveilig maken,

misschien is het handig om eens te weten wat ge zegt, en misschien dan zou ik u gelijk kunnen geven,
manowar, is ni alleen de intrede tot power metal geweest, maar ze zijn een van de grondleggers van de heavy metal, alleen moet ik zeggen dat de metal van tegenwoordig aant verloederen is. De metal van vroeger is heel wat beter als die van tegenwoordig zenne, zie maar metallica nu, nu ziede die kerels in den top 50 op de plaats achter BRITNEY SPEARS staan, terwijl ze vroeger op de zwarte lijst stonden, maiden vind ik ook niet zo goed meer, en zelfs manowar is softer aant worden, en zoals trooper zei, imago doesn't count, anders kunt ge beter fan worden van die bleekscheet van een """"rapper"""" of die tr*t van een spears.



quote:
Op 22 april 2003 0:25 schreef MondoCane het volgende:
Other bands play, M A N O W A R kills

LOLOLOLOLOLOLOL badass


leert uw teksten eens, tis zonder SSSSSS
other bands play, manowar KILL
http://www.manowar.com/metallyric2.shtml


en om een algeme reply te geven, manowar is zoals elke andere groep, image heeft een zekere betekenis, anders zouden groepen/zangers zoals slipknot, maiden, korn, manson, ... en andere karnavalsgroepen( niet bedoeld als belediging, ben zelf fan van maiden ) weinig of geen fans, hebben.
maar als ge ne groep gaat beoordelen omdat hun koppen er gay uitziet, zie dan naar britney, dan kunt ge misschien nog wa trekken ook.

ik heb nen hekel aan kerels die zeggen dat ne groep slecht is of goed, ELKE groep heeft sucky liekes, en veel groepen hebben zelfs goei liekes, maar ne groep moogt ge ni te algemeen beoordelen, want ge krijgt altijd fans op uw dak.

mensen die hier iets aan te adden hebben of het niet eens zijn mogen dat altijd zeggen, maar hou er rekening mee, dat ik een MEGA fan ben van manowar.
to all the comercial wimps
to all metalheads


We Are BrederLord


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 23-04-2003 9:46 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Ah feit is dat MANOWAR wel voor een praktisch uitverkoxchte IJsselhal stond te apelen, dat flikken niet veel metalbands meer vandaag de dag.

Het is toch goed als een abnd wat exposure krijgt, ze hebben id een extreem imago, maar dat hebben al die black metal bands ook, dat zijn dan ook posers.

Ik bedoel kerken afbranden en satan vereren dat is pas echt zielig!

Ik was er zelf niet bij, en ben geen mega Manowar fan maar ze hebben zeker en aantal zeer vette platen gemaakt!

Ik ging ook over mijn nek van die belachelijke hell on earth part 1 video, maar de muziek blijft!



BrederLord
Life is hard, and so am I
Usericon van BrederLord
Posted 23-04-2003 10:39 by BrederLord Wijzig reactieProfiel van BrederLordQuote dit berichthttp://users.pandora.be/brederlord/

voor diegenen die van zichzelf denken dat ze echte manowar fans zijn, ik nodig jullie uit om jezelf mee op de wwww lijst te zetten, tussen alle echte fans.



We Are BrederLord


Shadow_buildeR
Behind The Mask
Usericon van Shadow_buildeR
Posted 24-04-2003 19:59 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

Jahaa, ik sta er ook bij ga maar kijken.

Hail & Kill


Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free


Nimmer nuchter
Usericon van Nimmer nuchter
Posted 14-05-2003 14:39 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2003 20:12 schreef Morbidaeth het volgende:
idd Manowar heerscht, soms komen ze misschien wat 'gay' over, maar tis maar een imago.. de muziek is geweldig en dat geldt ook zeker voor het concert dat ze gaven op 20 december in Zwolle


en gelijk heb je, Manowar schopt aarsch. live vooral,
godeverdomme wat schoppen die lui hard


4 stringed axe
...whetterkhupje...
Usericon van 4 stringed axe
Posted 14-05-2003 16:03 by 4 stringed axe Wijzig reactieProfiel van 4 stringed axeQuote dit bericht

Klopt ze schopten zeer harde aarschen was koning show....

alleen schopte morbideath nou maar eens wat in de pit


Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in...


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 17-05-2003 1:06 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Mijn beste concert tot nu toe. Daar moet ik wel bij zeggen dat ik nog niet erg veel concerten mee heb gemaakt.


HeiligStaal
Usericon van HeiligStaal
Posted 30-05-2004 21:16 by HeiligStaal Wijzig reactieProfiel van HeiligStaalQuote dit bericht

Echt mijn lievelingsband dit. Manowar kills!


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 30-05-2004 22:07 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

Wauw, Nederlanders zijn een stuk verdraagzamer dan sommige Vlaamse metalheads, lijkt het me.

Ik werd zo eens uit een community geband omdat ik mijn eerlijke mening over Manowar gaf, aangezien dat het topic was

Mijn mening zijnde: Manowar heeft een paar leuke nummers, maar hun bombastische muziek met keyboard deuntjes die soms erg gay zijn, hun latex-outfitjes en zonnebank-gebruinde biceps bloot, en hun attitude van "kill alle posers met een zwaard in de ene en een pint bier in de andere" werken wel vrij hard op mijn zenuwen.

Het wordt tijd dat ze eens aan hun pensioen gaan denken, vind ik.


"Obras son amores y no buenas razones"


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 30-05-2004 22:09 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

ik vind manowar GEWELDIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


de texten en shows zijn gewoon zo ontzettend fout dat het ontzettend ruig is !


wait for me dragon, we'll meet in the sky


HeiligStaal
Usericon van HeiligStaal
Posted 30-05-2004 22:09 by HeiligStaal Wijzig reactieProfiel van HeiligStaalQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2004 22:07 schreef Malekith het volgende:
Wauw, Nederlanders zijn een stuk verdraagzamer dan sommige Vlaamse metalheads, lijkt het me.

Ik werd zo eens uit een community geband omdat ik mijn eerlijke mening over Manowar gaf, aangezien dat het topic was

Mijn mening zijnde: Manowar heeft een paar leuke nummers, maar hun bombastische muziek met keyboard deuntjes die soms erg gay zijn, hun latex-outfitjes en zonnebank-gebruinde biceps bloot, en hun attitude van "kill alle posers met een zwaard in de ene en een pint bier in de andere" werken wel vrij hard op mijn zenuwen.

Het wordt tijd dat ze eens aan hun pensioen gaan denken, vind ik.


Hehe, Manowar is inderdaad wel een band met hele leuke en hele vervelende nummers. Dat over-the-top moet je gewoon liggen denk ik. Ik kan er goed naar luisteren. Niks mis met zwaarden en bier ook


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 30-05-2004 22:11 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik trek de muziek niet, maar het is natuurlijk geweldig dat je je geld kunt verdienen met zoiets terwijl ook nog eens de andere helft van de wereld zich een maagzweer aan je ergert.

Vrij briljant, daar heb ik wel bewondering voor, al zal ik ze zelf nooit gaan bekijken/beluisteren.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Nier
Usericon van Nier
Posted 31-05-2004 0:11 by Nier Wijzig reactieProfiel van NierQuote dit bericht

Manowar, toch wel één van mijn favoriete bands Ik hoop ze gauw live te zien

Wat imago betreft: boeiend dat ze er als m'golen uit zien, het gaat om de muziek en die is geweldig !

There’s magic in the metal ! There's magic in us all ! Heavy Metal !


etcetera


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 31-05-2004 0:16 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2004 22:11 schreef M. het volgende:
Vrij briljant, daar heb ik wel bewondering voor, al zal ik ze zelf nooit gaan bekijken/beluisteren.
Ik vraag me af in hoe verre je zo cliche en fout mogelijke metal maken briljant kan noemen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 31-05-2004 0:17 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Tja, Manowar heerscht natuurlijk nog steeds!


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 31-05-2004 8:33 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

het is geen Cliche metal...MANOWAR heeft een gehaal eigens stijl je herkent ze uit 100'den dat kun je van de meeste black en Death combo's niet zeggen!

Ze hebben die stijl trouwens ook uitgevonden hun eerste LP is al van 1982...nee cliche is het zeker niet!



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 31-05-2004 10:09 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2004 8:33 schreef enforcer het volgende:
het is geen Cliche metal...MANOWAR heeft een gehaal eigens stijl je herkent ze uit 100'den dat kun je van de meeste black en Death combo's niet zeggen!

Ze hebben die stijl trouwens ook uitgevonden hun eerste LP is al van 1982...nee cliche is het zeker niet!


idd. ken jij hun laatste cd?ik niet. hoe is die? ik vind de eerste vier van manowar in ieder geval verplichtekost. dus als die daar een beetje oplijkt ga ik hem wel aanschaffen.


Shadow_buildeR
Behind The Mask
Usericon van Shadow_buildeR
Posted 31-05-2004 12:13 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

Wauw, lekker oud topic

Het laatste album zou ik zelf niet kopen, sterker nog, ik heb alle albums behalve Warriors of the World.

De laatste maanden luister ik trouwens vrijwel niet meer naar Manowar, maar dat kan natuurlijk na een tijdje weer omslaan.


Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free


UberHeerscher
Usericon van UberHeerscher
Posted 31-05-2004 15:17 by UberHeerscher Wijzig reactieProfiel van UberHeerscherQuote dit berichthttp://www.jostiband.nl/

quote:
Op 31 mei 2004 8:33 schreef enforcer het volgende:
het is geen Cliche metal...MANOWAR heeft een gehaal eigens stijl je herkent ze uit 100'den dat kun je van de meeste black en Death combo's niet zeggen!

Ze hebben die stijl trouwens ook uitgevonden hun eerste LP is al van 1982...nee cliche is het zeker niet!


Je vergeet alleen dat Manowar ook een extreem imago gedreven band waarin ze elke kut metal cliche tot in den treure recyclen. Dit alles onder mom van 'humor'...grappig zijn ze in ieder geval niet.

Stelletje lamlullen die ook nog niet live kunnen spelen. Ik vond ze echt extreem hard zuigen toen ik ze live zag.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 31-05-2004 15:59 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2004 0:16 schreef kwelgeest het volgende:
Ik vraag me af in hoe verre je zo cliche en fout mogelijke metal maken briljant kan noemen.

Niet, daar doelde ik ook niet op. Maar als vriend en vijand zich telkens weer opwinden over Manowar dan doe je toch iets goed.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 31-05-2004 16:00 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Ah, nu snap ik waar M. voor staat...


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 31-05-2004 21:22 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2004 16:00 schreef Claw het volgende:
Ah, nu snap ik waar M. voor staat...


Voor "Maiden", toch?


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 01-06-2004 6:51 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 31 mei 2004 15:17 schreef UberHeerscher het volgende:
Je vergeet alleen dat Manowar ook een extreem imago gedreven band waarin ze elke kut metal cliche tot in den treure recyclen. Dit alles onder mom van 'humor'...grappig zijn ze in ieder geval niet.

Stelletje lamlullen die ook nog niet live kunnen spelen. Ik vond ze echt extreem hard zuigen toen ik ze live zag.


Je hebt er weinig verstand van hoor ik al....ik wil jou wel eens een Joey de Maio bass solo horen spelen.
Ook hun gitarist is behoorlijk virtuoos en van de zang moet je houden maar Eric Adams is technisch zeker een zeer begaafde zanger! zijn bereik is ongeevenaard in de metal.

En j aof je van het imago houdt of niet dat moet zelf weten ik vind het ook een beetje over de top maar ga ze nu niet over op afzeiken, want speltechnisch zijn ze echt super!



enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 01-06-2004 6:53 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 31 mei 2004 10:09 schreef attila_de_hun het volgende:
idd. ken jij hun laatste cd?ik niet. hoe is die? ik vind de eerste vier van manowar in ieder geval verplichtekost. dus als die daar een beetje oplijkt ga ik hem wel aanschaffen.


Die nieuwe CD is goed vel epischer dan de vorige werken, ik was er iig blij mee, ben de laatste tijd helemala niet meer zo ManowaR minded maar heb hem toch wel een heel aantal maal gedraaid, gewoon een lekkere CD, vette nummers ook een paar rustige nummers en zelfs een klassieke aria LOL wel op zijn Manowaresque natuurlijk!




attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-06-2004 8:14 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2004 6:53 schreef enforcer het volgende:
Die nieuwe CD is goed vel epischer dan de vorige werken, ik was er iig blij mee, ben de laatste tijd helemala niet meer zo ManowaR minded maar heb hem toch wel een heel aantal maal gedraaid, gewoon een lekkere CD, vette nummers ook een paar rustige nummers en zelfs een klassieke aria LOL wel op zijn Manowaresque natuurlijk!




nou, ik vond die bombastische nummers net altijd erg goed (bijv. battle hymns ) ik ben afgehaakt bij Manowar toen ze nummers als "all men play on ten" gingen spelen. Ik denk dus dat ik die laatste zeker eens ga luisteren.


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen