IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Manowar Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 10-10-2006 17:33 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ik zie er zo al 2


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-10-2006 18:29 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2006 17:32 schreef metalforce het volgende:
goeie band manowar geen verkeert woordt voor over


toch wel een klein beetje grappig dan dat het woord "verkeerd" fout is geschreven.

maar goed, manowar heeft idd enkele zeer goede cd's uitgebracht.


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 10-10-2006 23:34 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

ban deze metalforce alstublieft, mijn ogen kunnen zulke verkrachting niet aan is er geen inburgeringscursus alvorens je aangemeld kan worden bij zwaremetalen?

ManOwaR is best gaaf overigens, nummers als Dark Avenger, Hail and Kill, The Demon's Whip en (natuurlijk ) Manowar zijn zeer goed te beluisteren. De rest is over het algemeen wat minder in mijn ogen, maar dat mag de pret niet drukken aangezien ManOwaR bij mij niet meer verder komt dan muzak tijdens een boekje o.i.d.

[Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 10-10-2006 23:35]


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 10-10-2006 23:40 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Barbaar...


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 10-10-2006 23:43 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

welk deel? dat ik a) Wilders als moderator wil hebben , of b) ManOwaR te gay voor woorden is en dat ik me schaam voor mijn uitlatingen over het feit dat menig cd van voorgaande band mijn cd-speler desecrate?


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 10-10-2006 23:48 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Ik kan geen keuze maken ivm je avatar en diverse andere teksten


Mensen die Manowar gay vinden zijn gewoon zelf niet al te zeker van hun sexualiteit


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 10-10-2006 23:54 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl



niet bepaald het toppunt van heterosexualiteit, wel?

Pucca heerscht, geen gezeik met funny love hehe

[Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 10-10-2006 23:55]


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-10-2006 7:26 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/



Je moeder.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-10-2006 9:01 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

hahaha, op youtube staat de "gloves of metal" clip van manowar. ik vind hun (oude) muziek erg goed (en hun impact op bijv. de ontwikkeling in de metal is danig onderschat) maar die clip was volgens mij "vroeger" al te triest voor woorden.


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 11-10-2006 9:18 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2006 23:54 schreef HgarrothwulfF het volgende:


niet bepaald het toppunt van heterosexualiteit, wel?



Juist wel! Wat een mannelijkheid hahaha!


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 11-10-2006 9:26 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Manowar...........1 keer live gezien in de jaren 90 in de IJsselhallen. Kwamen ze 3 keer op, omdat het stroom steeds uitviel. Volgens de band kwam dat omdat ze de "hardste" band waren die er bestond. Daarin moet ik ze ongelijk geven, want dat is Motörhead (eigen ervaring).

Het werd een beetje absurdistisch toen een duitse motorgang mensen inelkaar begon te slaan. Niemand deed wat terug, maar toen ze bij ons vriendenclubje langs kwamen hebben wij ze helemaal verrot geslagen/getrapt. Gelukkig kwam de politie te laat en waren wij al weg.
Het was de eerste en enige keer dat ik zoiets meemaakte tijdens een consert. Gelukkig maar.......



Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 11-10-2006 9:35 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

Maar goed, sinds wanneer beoordelen wij muziek op het imago van de band?



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-10-2006 9:38 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2006 9:35 schreef Skyggesang het volgende:
Maar goed, sinds wanneer beoordelen wij muziek op het imago van de band?


volgens mij wordt dat al gedaan sinds de eerste band actief werd. ik herinnner me nog de posers vs thrashers strijd die in het openbaar werd gevoerd (maar stiekum vinden veel thrashers ook poserbands goed en vice versa)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-10-2006 9:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2006 9:35 schreef Skyggesang het volgende:
Maar goed, sinds wanneer beoordelen wij muziek op het imago van de band?
Vanaf de alelreerste metalband ..

Metal is 60% imago .. waarom denk je dat bands als Pantera, Manowar, Slipknot, Metallica, Iron Maiden zo groot zijn geworden ..


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-10-2006 10:06 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2006 9:44 schreef Jenje het volgende:
Vanaf de alelreerste metalband ..

Metal is 60% imago .. waarom denk je dat bands als Pantera, Manowar, Slipknot, Metallica, Iron Maiden zo groot zijn geworden ..

ha, ik was je voor en mijn antwoord is zelfs meer algemeen. het beoordelen op imago is namelijk zelfs actief buiten de metal en ook al voordat de metal zich ontwikkelde.


acid
Usericon van acid
Posted 11-10-2006 11:19 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2006 9:26 schreef blonde rockgod het volgende:
maar toen ze bij ons vriendenclubje langs kwamen hebben wij ze helemaal verrot geslagen/getrapt.


Stoerrrr !!!


"Jullie stemmen Pechtold!!"


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 11-10-2006 11:33 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 11 oktober 2006 11:19 schreef acid het volgende:
Stoerrrr !!!




Manowar waardig!


(Het was niet stoer, maar noodzaak.)



Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 11-10-2006 13:01 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

quote:
Op 11 oktober 2006 9:38 schreef attila_de_hun het volgende:
volgens mij wordt dat al gedaan sinds de eerste band actief werd. ik herinnner me nog de posers vs thrashers strijd die in het openbaar werd gevoerd (maar stiekum vinden veel thrashers ook poserbands goed en vice versa)

Ja ok zit wat in. Persoonlijk beoordeel ik een band liever toch op de muziek



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-10-2006 13:02 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2006 13:01 schreef Skyggesang het volgende:
Ja ok zit wat in. Persoonlijk beoordeel ik een band liever toch op de muziek


zo hoort het ook he


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 11-10-2006 13:08 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

quote:
Op 11 oktober 2006 13:02 schreef attila_de_hun het volgende:
zo hoort het ook he

Inderdaad. Toch frappant dat Manowar bv. dan toch voor velen als troep wordt afgedaan omdat de bandleden een gay imago hebben (waar ik het ook helemaal mee eens ben trouwens). Ze hebben zeker goeie albums uitgebracht qua muziek!



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-10-2006 13:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2006 13:01 schreef Skyggesang het volgende:
Ja ok zit wat in. Persoonlijk beoordeel ik een band liever toch op de muziek
en ook daarom is manowar gay .. liedjes maken over hoe stoer metal is, is ultiem nerdlike ..


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-10-2006 13:45 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2006 13:10 schreef Jenje het volgende:
en ook daarom is manowar gay .. liedjes maken over hoe stoer metal is, is ultiem nerdlike ..

nee hoor. de teksten zijn idd ultradebiel maar dat is nu niet uniek voor een metalband. het belangrijkste, hun muziek is erg goed en qua muzikanten behoren ze ook niet tot de slechtsten.kortom de kernpunten van een band, talent en de songwriterskwaliteiten zijn dik in orde. dan blijft hun uiterlijk over. dat deugt idd niet. maar is dat belangrijk???nee!! dus: weet je wat pas gay is??? een band afkraken op hun uiterlijk.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-10-2006 13:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2006 13:45 schreef attila_de_hun het volgende:
nee hoor. de teksten zijn idd ultradebiel maar dat is nu niet uniek voor een metalband. het belangrijkste, hun muziek is erg goed en qua muzikanten behoren ze ook niet tot de slechtsten.kortom de kernpunten van een band, talent en de songwriterskwaliteiten zijn dik in orde. dan blijft hun uiterlijk over. dat deugt idd niet. maar is dat belangrijk???nee!! dus: weet je wat pas gay is??? een band afkraken op hun uiterlijk.
Ik vind de muziek anders zwaar beroerd ... de gayheid komt imo door een combinatie van kleutermuziek, nageboorteteksten en pedofieleuitestraling.

What the heck, het hadden belgen kunnen zijn


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-10-2006 13:51 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2006 13:47 schreef Jenje het volgende:
Ik vind de muziek anders zwaar beroerd ...

dat is een kwestie van smaak. dat kan soms nu eenmaal raar lopen. Wist je dat er mensen zijn, ja het is ongelooflijk maar waar, die crowbar slecht vinden (en mogelijk zelfs gay). (voor de goede orde, ik vind crowbar "de max" zoals mijn Vlaamse collega's zouden zeggen)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-10-2006 13:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nee die mensen bestaan niet

Einde discussie.


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen