|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
ik zie er zo al 2 Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ban deze metalforce alstublieft, mijn ogen kunnen zulke verkrachting niet aan is er geen inburgeringscursus alvorens je aangemeld kan worden bij zwaremetalen? ManOwaR is best gaaf overigens, nummers als Dark Avenger, Hail and Kill, The Demon's Whip en (natuurlijk ) Manowar zijn zeer goed te beluisteren. De rest is over het algemeen wat minder in mijn ogen, maar dat mag de pret niet drukken aangezien ManOwaR bij mij niet meer verder komt dan muzak tijdens een boekje o.i.d. [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 10-10-2006 23:35] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Barbaar... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
welk deel? dat ik a) Wilders als moderator wil hebben , of b) ManOwaR te gay voor woorden is en dat ik me schaam voor mijn uitlatingen over het feit dat menig cd van voorgaande band mijn cd-speler desecrate? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Ik kan geen keuze maken ivm je avatar en diverse andere teksten Mensen die Manowar gay vinden zijn gewoon zelf niet al te zeker van hun sexualiteit Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
niet bepaald het toppunt van heterosexualiteit, wel? Pucca heerscht, geen gezeik met funny love hehe [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 10-10-2006 23:55] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Je moeder. |
|
hahaha, op youtube staat de "gloves of metal" clip van manowar. ik vind hun (oude) muziek erg goed (en hun impact op bijv. de ontwikkeling in de metal is danig onderschat) maar die clip was volgens mij "vroeger" al te triest voor woorden. |
|
quote: Juist wel! Wat een mannelijkheid hahaha! |
|
Manowar...........1 keer live gezien in de jaren 90 in de IJsselhallen. Kwamen ze 3 keer op, omdat het stroom steeds uitviel. Volgens de band kwam dat omdat ze de "hardste" band waren die er bestond. Daarin moet ik ze ongelijk geven, want dat is Motörhead (eigen ervaring). Het werd een beetje absurdistisch toen een duitse motorgang mensen inelkaar begon te slaan. Niemand deed wat terug, maar toen ze bij ons vriendenclubje langs kwamen hebben wij ze helemaal verrot geslagen/getrapt. Gelukkig kwam de politie te laat en waren wij al weg. Het was de eerste en enige keer dat ik zoiets meemaakte tijdens een consert. Gelukkig maar....... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Maar goed, sinds wanneer beoordelen wij muziek op het imago van de band? |
|
quote: volgens mij wordt dat al gedaan sinds de eerste band actief werd. ik herinnner me nog de posers vs thrashers strijd die in het openbaar werd gevoerd (maar stiekum vinden veel thrashers ook poserbands goed en vice versa) |
|
quote:Vanaf de alelreerste metalband .. Metal is 60% imago .. waarom denk je dat bands als Pantera, Manowar, Slipknot, Metallica, Iron Maiden zo groot zijn geworden .. |
|
quote: ha, ik was je voor en mijn antwoord is zelfs meer algemeen. het beoordelen op imago is namelijk zelfs actief buiten de metal en ook al voordat de metal zich ontwikkelde. |
|
quote: Stoerrrr !!! "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: Manowar waardig! (Het was niet stoer, maar noodzaak.) www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Ja ok zit wat in. Persoonlijk beoordeel ik een band liever toch op de muziek |
|
quote: zo hoort het ook he |
|
quote: Inderdaad. Toch frappant dat Manowar bv. dan toch voor velen als troep wordt afgedaan omdat de bandleden een gay imago hebben (waar ik het ook helemaal mee eens ben trouwens). Ze hebben zeker goeie albums uitgebracht qua muziek! |
|
quote:en ook daarom is manowar gay .. liedjes maken over hoe stoer metal is, is ultiem nerdlike .. |
|
quote: nee hoor. de teksten zijn idd ultradebiel maar dat is nu niet uniek voor een metalband. het belangrijkste, hun muziek is erg goed en qua muzikanten behoren ze ook niet tot de slechtsten.kortom de kernpunten van een band, talent en de songwriterskwaliteiten zijn dik in orde. dan blijft hun uiterlijk over. dat deugt idd niet. maar is dat belangrijk???nee!! dus: weet je wat pas gay is??? een band afkraken op hun uiterlijk. |
|
quote:Ik vind de muziek anders zwaar beroerd ... de gayheid komt imo door een combinatie van kleutermuziek, nageboorteteksten en pedofieleuitestraling. What the heck, het hadden belgen kunnen zijn |
|
quote: dat is een kwestie van smaak. dat kan soms nu eenmaal raar lopen. Wist je dat er mensen zijn, ja het is ongelooflijk maar waar, die crowbar slecht vinden (en mogelijk zelfs gay). (voor de goede orde, ik vind crowbar "de max" zoals mijn Vlaamse collega's zouden zeggen) |
|
Nee die mensen bestaan niet Einde discussie. |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |