![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Beoordelen op hun uiterlijk doe ik niet, maar het is zeker een reden waarom ik Manowar niet graag heb. Als je dan verder kijkt dan de esthetische aspecten van Manowar, wat zie je dan misschien? Veel gezever in hun lyrics (knap ik persoonlijk enorm op af), veel bombastisch gedoe, en veel pretentie in wat ze doen; wat dan niet absoluut niet van 'de' hoogste kwaliteit is. Neen, Manowar is mijn smaak ook echt niet. "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. ![]() |
|
quote: Een kwestie van smaak, ik vond het juist geweldig. ![]() |
|
quote: Newbie eh... ![]() "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote: ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: ![]() En laat de mensen nou maar weer on-topic gaan. "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote: So what..newbie of niet..ik ben het geheel eens met je mening over manowar..gaan die gasten ook headbangend het bejaardenhuis in? ![]() Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. ![]() |
|
quote: ![]() Wel een beetje zwak dat ze Battle Hymns niet speelden, maar voor de rest was het top. Wat ik wel echt minder vond en waar veel mensen zich aan storen, is de motorshow, de blote meiden show en de obligate solo's. Vond het echter wel prachtig dat onze stoere gasten die professionele stripper alleen maar stom zaten aan te gapen. Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free ![]() |
|
waarom storen mensen zich aan blote meiden? hmm dat is eigelijk wel al het ultieme bewijs dat mensen die manowargek zijn gay zijn ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
Voorlopig verkoopt manowar nog meer platen dan alle black metal bands bij elkaar, dus doe nu niet zo arrogant dat het slecht zou zijn enzo.. dat is gewoon niet zo het zijn goede muzikanten en live staan ze als een huis ze hebben vaak ontzettend goed geluid... Kijk de show en dergelijke daar lopen de meningen over uiteen het image etc ook, maar op hun muzikaliteit is gewoon niets af te dingen! nee een stel van die idioten met corpsepaint op dat is niet gay? teksten dei allemaal over statan gaan is dat lekker intelligent? hou toch op! ![]() |
|
Hee, Rob jij ook hier ![]() Tja, ook niet fans storen zich eraan.. kijk, het houd gewoon de show op, kwam ook bij dat alle andere meiden nogal niet op het niveau van die professionele stripper waren. ![]() Maar joh, ik had me uitstekend geamuseerd in Zwolle. Hoop dat ze dit jaar weer langskomen en dan ga jij mee ![]() Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free ![]() |
|
heb je mij horen zeggen dat ik de muziek bagger vind? @shadow_builder: alleen als ik geld over heb ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Digerdoden op 02-06-2004 11:09] "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
Nah, de Arrow line-up vind ik niet zo boeiend. Ik heb nog een optie om mee te gaan naar Dynamo. Heb je ze nou al binnen ? On-topic: Enforcer bedoeld de reacties die voor die van jou kwamen denk ik. Over ons moet hij niets te klagen hebben. Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free ![]() |
|
quote: Oh, dat vond ik niet minder hoor, dat hoort gewoon bij Manowar. Het was natuurlijk allemaal enorm overdreven maar dat vond ik juist het gave eraan. ![]() ![]() |
|
THE GOD'S MADE HEAVY METAL, AND SAW IT WAS GOOD ![]() ![]() ![]() |
|
The Gods Made Heavy Metal And They Saw That It Was Good Ken uw klassiekers. ![]() ![]() ![]() |
|
quote: *Schaam* ![]() |
|
np: sting of the bumblebee ![]() joey demachio ofzo heb wel een erg vaste rukarm dat ie zo fokking snel speelt ja, de muziek heerscht overigens, maar het imago is te gay voor woorden en niet alle nummers zijn even mooi imo We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
True Manowar fans weten overigens natuurlijk allang dat Man 'o War een legendarisch racepaard was. ![]() ![]() |
|
hehe, was echter een oorlogschip Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote:Ook. ![]() ![]() |
|
en een kwal "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
![]() Man'o'war is idd een racepaard.. hehhe Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Uhh, Britney Spears zal wel meer platen dan Manowar verkopen... En volgens jou mogen wij dan niet zo arrogant zijn om te zeggen dat zij slecht zou zijn? ![]() quote: Wanna bet? Ik kan jou genoeg negatieve meningen over Manowar weten te melden, moest je mij niet geloven wanneer ik stel dat hun muzikaliteit ook niet superieur is. quote: Dat mag jij zo vinden, maar ik hoop dat je niet van mening bent dat latex en zonnebanken uber-mannelijk is? Kom nou, corpse paint is misschien evengoed een uiterlijk aspect; mannelijk is het ten minste wel. quote: "die allemaal over satan gaan" Daar heb je zojuist een van de grootste misstapen in het discussievoeren begaan: generalisatie. Je vergelijkt ALLE black metal bands en AL hun songs met Manowar... Fout, fout, fout; je maakt het voor mij nu wel erg gemakkelijk om je ongelijk te bewijzen --> http://www.darklyrics.com/lyrics/emperor/prometheusthedisciplineoffireanddemise.html#7 http://www.darklyrics.com/lyrics/satyricon/nemesisdivina.html#75 En dat zijn nou slechts twee voorbeelden van niet-satanistische songs, uit meer dan duizend beschikbare voorbeelden. Onintelligent kan je ze overigens ook niet altijd noemen. "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |