|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
werken en 200% betaald krijgen |
|
quote: +1 Het is de lichtinval ;') |
|
Jarig zijn Life doesn't get much better than this! |
|
alweer? Je moeder. |
|
quote: Last van mijn jaarlijkse periode Life doesn't get much better than this! |
|
arme jij leuk trouwens dat half nederland jouw verjaardag viert ps: je wordt alweer VIJFENTWINTIG! fossiel! Je moeder. |
|
Ik ga lekker TERROR kijken in baroeg. Fuck the world and fuck you |
|
Terror Jaap? Zingt die ook al? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Die schijnt te zingen ja... Fuck the world and fuck you |
|
“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Fuck the world and fuck you |
|
quote: terror jaap was mijn bijnaam vroegah na-apers! Je moeder. |
|
Terror... Jij? Hihi *skattig* I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Pfoeh, wat te doen ja? Kijken of er ergens leuke bandjes spelen. |
|
quote: omdat ik naar hardcore en vooral terror luisterde Je moeder. |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: en dat zal voor de rest van onze levens zo blijven, vrees ik Je moeder. |
|
Ik mis kings of metal ook ! Wellicht dat er inderdaad elders wat leuks speelt? Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Kings Of Metal! Wat nu te doen?? Bla |
|
Wat mental zegt, Terror is een keiharde band, of je gaat keihard zuipen in een kroeg. Against God and Government |
|
Zoals vrijwel elk jaar dit land ontvluchten van die waanzin! headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Waarschijnlijk (lokale) bandjes kijken in Dordt |
|
Waarschijnlijk naar Podium Hoogeveen (lekker dichtbij) 30-04-2008 | Royal Rock Party Lovebite, De Zus Van Hans, The 8th Sin, Cheating Death +4 see you at occultfest! |
|
quote: Oeh, leuke tip witch! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |