|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Gisteren was geniaal zeg. Dacht in 1e instantie "dit wordt helemaal nikssssss!" toen we aankwamen bij de "zaal" (de ruïne van een bunker). Was al enorm uitgelopen. Wij stonden om 20h30 ipv om 19h op de planken. Microfoons werkten in 1e instantie niet etc.. Maar jezus, was ging het los toen we eenmaal aan het spelen waren. Zelfs een brute wall of death! En veel merch verkocht. Topdag! |
|
Wel even door de stad gelopen, maar ik vond de sfeer niet zo. |
|
Waarschijnlijk wat bandjes kijken in Dordrecht |
|
Beetje in Delft rondhangen, bandjes kijken en bier drinken. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Joints roken. Zelf spelen (Drdoom) en dan Origin kijken en nog meer joints roken. |
|
Schijnt dat Rapalje weer speelt op de Vismarkt die dag. Dus vorig jaar maar eens dunnetjes over doen. Helaas zonder BFF. Maar met een concertje van Audiotransparent in Vera na afloop. Dat dan weer wel. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Bah Rapalje! |
|
quote: Rapalje = feestje Koninginnedag + Rapalje = dubbel feest. Logica. |
|
bleh nee. Zonder Rapalje is het net zo gezellig |
|
"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: |
|
quote: Ook aanwezig in de little devil |
|
Zuipen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Een balansdag. |
|
Gewoon werken, is dit een speciale dag dan? headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Waarschijnlijk ben ik dan bij mijn ouders, die dan in Breda zitten. Niet werken in ieder geval. |
|
Bieren naast de efteling. |
|
Bieren op Koninginnenacht: Hollandsche hits in Dynamo??? Jazeker, al vroeg op de avond voor Koninginnedag kun je los op alle Hollandsche Hits die je nooit had willen horen (kijk niet raar op als er een incidentele Duitsche kraker voorbijkomt). Dj Hocus Pucus & Dikke Tocus zullen de foute top 1000, DYNAMO style ten gehore brengen en daarnaast kan je tekeer gaan met Karoake. Er zijn FANTASTISCHE prijzen en Oranje bitter to the max. Dus neem je vrienden en vriendinnen mee, en kom koninginenacht indrinken in Dynamo, entree is gratis!!! |
|
quote: Daar ben ik het wel mee eens. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
apeldoorn onveilig maken! |
|
´s Ochtends om 4.30uur in Baarn platen scoren.. Rest van de dag bieren en tuinhangen. Hopelijk ´s avonds de BBQ aan. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Naar Origin in Little Devil. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Waarschijnlijk naar het braindeadfest in De Buze te Steenwijk met o.a. Murder Manifest, Grindbashers, Dictated, Darkall slaves, Sepiroth en Putrid Inbred. |
|
Geen flauw idee, zolang ik maar niet op zo'n kutkleedje beland om cheape rotzooi te verkopen omdat m'n broertje het te druk heeft om zooi te kopen, die dan volgende jaar op weer op zijn kleedje voor de verkoop ligt. |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |