|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Da's wel relaxt! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ben koninginnenacht in Groningen. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik ben op Koninginnedag in Der Heimat Bruce Banner |
|
quote: Ik ga geen 8 uur op een kar rondjes rijden om daarna de helft aan jou te geven.. zoek zelf werk lambal Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote:bu, je hoeft niet eens te lopen, dat is geen werk We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Hehe, ik heb er 1,5 jaar rondjes moeten lopen, nu hebben ze me gepromoveerd tot karrijder Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
ben jij even heel erg gaaf We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
In Goirle bandjes kijken Waag eens een dansje! |
|
zuipen! "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: ik blijf overdag uit de stad weg denk ik.. heb een hekel aan langzaam lopende mensen in een straat lekker in een parkje zuipe en barbeque als het weer mee zit `savonds ben ik wel in de koornbeurs "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Optreden in Steenwijk en in Groningen. (En op de 29ste misschien ook nog in Duitsland, maar da's nog niet zeker) Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
quote: John en ik gaan 's avonds waarschijnlijk ook naar de Koorn. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: kom wel vroeg want voor 23 uur staat er al een rij tot aan de markt en duurt het 2 uur voor je binnen bent "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Ok! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Wordt waarschijnlijk Kings of Metal in Arnhem wuust robuust |
|
Zal wel zuipen worden [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 26-04-2004 18:43] |
|
De Buze in Steenwijk! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
heb werkelijk nog geen idee wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: tankard! zzz |
|
quote:hmmmmmmmmmm wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
koninginnenach waarschijnlijk in Den Haag "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
tas inpakken voor weekje Milaan en koningennach in Grun I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote:mn huisgenoot had me bijna gedwongen om in den Haag te blijven donderdag haha, t moet wel erg vet zijn wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |