|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Gezien de hoge bezoekersaantallen. |
|
Grote familie En ook vrienden natuurlijk en voor zover van toepassing met kinderen. |
|
En 2Unlimited kijken op het museumplein natuurlijk One facebook to find them all, and in the darkness bind them... |
|
(0)(0) |
|
Eerst hierzo enske ffe in. Dan spelen in Westerhaar. Dan vermoedelijk nog ffe enske in. |
|
Voor de mensen uit Rotterdam: Helleuh!!! Voor wie er Koninginnedag nog geen plannen heeft gemaakt maar toch iets wil doen. Kom dan langs bij cafe OKEEE in Rotterdam op de Boezemstraat 7a! Er spelen die dag 4 bands waaronder wij (CELL29) van 16:30 tot 17:30. http://www.cafeokeee.nl/index.html Groet, Andre Borgman(CELL29) Dus |
|
Hier beginnen en in Eindhoven eindigen. |
|
als ik in de buurt woonde zou ik gaan! One facebook to find them all, and in the darkness bind them... |
|
ORIGIN en DRDOOOMM in The Little Devil in Tilburg "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Ik ken er eerlijk gezegd maar 3 bands van. |
|
quote: ik 0, maar het lijkt me gewoon tof One facebook to find them all, and in the darkness bind them... |
|
quote: Nehhhh ik ga met geestelijk gehandicapte kinderen rondrijden in Zwijndrecht!! Meer maatschappelijk verantwoord. 1 good deed a year is enough!! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Hadden we allemaal al door dat er een aanslag in Roffa is? Kijkt dus uit en gaat daar niet heen! Deze boodschap werd mede mogelijk gemaakt door Tweakers Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Juustem, ik neem aan dat je gegarandeerd binnen komt als je hebt gereserveerd |
|
quote: Mmmmmm eens een keer geen piratenmuziek, ik denk dat ik hier maar heen ga....heerlijk terug naar de plek waar ik ooit op aarde gepoept ben |
|
Of voor Den Bosch: http://www.lordsofmetal.nl/concertdetails.php?id=9034 |
|
|
|
Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
reanimeren... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Hmmmz Bruce Banner |
|
"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Zo nog maar eens een biertje open trekken, paar lekkere hapjes erbij, onder de deken op de bank kruipen en samen een DVD-tje kijken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: is dit een grapje? wat een smakeloze opmerking man, de tering. |
|
quote: Ja Tja, de tering... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |