IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Wat te doen op Koninginnedag? Vorige pagina | Volgende pagina
Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 30-04-2009 20:55 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Ik kan er prima mee leven.

de tering


Bruce Banner


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 30-04-2009 20:57 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Ik vind het echt niet kunnen.


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 30-04-2009 21:00 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2009 20:57 schreef Lionheart het volgende:
Ik vind het echt niet kunnen.


+1


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 30-04-2009 21:01 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Krijg een beetje jeuk van die moraalridders hier opeens..


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 30-04-2009 21:05 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Moraalridders op ZM?

Nee joh.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 30-04-2009 21:07 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Oke, schijnheilige dan...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


watery black
Usericon van watery black
Posted 30-04-2009 21:07 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

hmmm... mensen, kijk er gewoon omheen als het je niet aanstaat. ik vind het ook niet echt gepast, maar iedereen heeft zn eigen manier om met dingen om te gaan. elkaar op de vingers tikken heeft toch geen zin.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 30-04-2009 21:18 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

hmmm, ik krijg nogal jeuk van mensen die niet weten waar de grens ligt tussen een goede grap en een smakeloze flater. Natuurlijk moeten grappen kunnen, maar soms moet je ook weten waar de grens van fatsoen ligt...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 30-04-2009 21:27 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Af en toe...



Uiteraard is het nogal bizar ende klote wat er gebeurd is, maar om dan ineens te zeggen dat dat niet kan, terwijl je daarna gewoon weer een brute deathmetal cd opzet waarbij over slachten en verkrachten wordt gezongen, dan mag je het moraalridder-gehalte ook best iets verlagen.

Zoals ik eerder al zei "dan kan je half ZM wel bannen"



Bruce Banner


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 30-04-2009 21:31 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2009 21:18 schreef Taets van Avezaete het volgende:
hmmm, ik krijg nogal jeuk van mensen die niet weten waar de grens ligt tussen een goede grap en een smakeloze flater. Natuurlijk moeten grappen kunnen, maar soms moet je ook weten waar de grens van fatsoen ligt...


Dus als je er vandaag een grap over maakt is het smakeloos, en als we er volgend jaar massaal grappen over maken is het wel leuk?? En ga nou niet schijnheilig doen, jij maakt net zo goed boute grappen over onderwerpen die andere mensen wellicht heel ernstig vinden.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-04-2009 21:35 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Volgens Southpark in de aflevering over Aid(e)s mag dat pas na 23 jaar,toch?

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 30-04-2009 21:35]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 30-04-2009 21:35 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2009 21:35 schreef XXL het volgende:
Volgens Southpark in de aflevering over Aid(e)s mag dat pas na 23 jaar,toch.


Nou mooi is dat, dan vieren we al lang geen koninginnedag meer...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-04-2009 21:38 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Het valt mee. Het is maar 22.3 jaar.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Jared_Has_Aides


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 30-04-2009 21:41 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 30 april 2009 21:27 schreef Lainedil het volgende:
Uiteraard is het nogal bizar ende klote wat er gebeurd is, maar om dan ineens te zeggen dat dat niet kan, terwijl je daarna gewoon weer een brute deathmetal cd opzet waarbij over slachten en verkrachten wordt gezongen, dan mag je het moraalridder-gehalte ook best iets verlagen.



Iets met relativeren.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 30-04-2009 22:00 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2009 21:31 schreef Staalman het volgende:
Dus als je er vandaag een grap over maakt is het smakeloos, en als we er volgend jaar massaal grappen over maken is het wel leuk?? En ga nou niet schijnheilig doen, jij maakt net zo goed boute grappen over onderwerpen die andere mensen wellicht heel ernstig vinden.


Natuurlijk maak ik grappen en die zijn soms op het botte af. Alleen probeer ik het wel binnen het betamelijke te houden. Die foto van vanmiddag vond ik dat moment buitengewoon smakeloos, zeker toen op dat moment het hele krankzinnige circus losbrak. Misschien een geval van selectief verontwaardigd zijn, maar die actie van Rotzak schoot me echt in het verkeerde keelgat

[Dit bericht is gewijzigd door Taets van Avezaete op 30-04-2009 22:04]


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 30-04-2009 22:01 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 30 april 2009 21:41 schreef Metalhead22 het volgende:
Iets met relativeren.


Precies wat ik zeg, man.


Bruce Banner


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 30-04-2009 22:10 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

Ik ben in ieder geval blij dat deze krankzinnige dag op zijn einde begint te lopen...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 30-04-2009 23:14 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

Nou, ik heb gewoon een leuke feestdag gehad.
Tuurlijk vind ik het heel erg wat er gebeurd is, en gaat mijn medeleven uit naar de slachtoffers en familie.
Maar moet ik daarom de hele dag stil in een hoekje gaan zitten? Nou nee zo ben ik dus niet.

Was vanochtend bij m'n ouders thuis want m'n ma is vandaag 50 geworden
Daar wel even naar de tv gekeken uiteraard.
Maar daarna gewoon naar Groningen gegaan, gezellig op de Middeleeuwse markt met Rapalje.
En kreeg net nog een smsje dat een vriendin van me net is bevallen van een meisje :D



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-04-2009 23:55 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2009 21:31 schreef Staalman het volgende:
Dus als je er vandaag een grap over maakt is het smakeloos, en als we er volgend jaar massaal grappen over maken is het wel leuk?? En ga nou niet schijnheilig doen, jij maakt net zo goed boute grappen over onderwerpen die andere mensen wellicht heel ernstig vinden.



Weet je wat absoluut cruciaal is in goede komedie?

Timing.

Sommigen hier hebben daar wel een goed gevoel voor, anderen duidelijk niet.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 01-05-2009 0:06 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Ja, zoiets. Ik heb voor mijzelf de regel dat er geen scenario bestaat waarover geen grappen gemaakt mogen worden, er bestaat alleen slechte timing.

Ik wil er best grappen over maken, maar daar ben ik wat mij betreft niet aan toe, niet dat ik een of andere emotionele lapzwans ben die met een doos tissues nu voor de tv zit te dwepen met zijn verdriet, maar relativeren komt pas nadat de situatie een plaats heeft gekregen, als de scherpe kantje eraf zijn.



Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 01-05-2009 0:20 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2009 23:55 schreef Mark het volgende:
Weet je wat absoluut cruciaal is in goede komedie?

Timing.

Sommigen hier hebben daar wel een goed gevoel voor, anderen duidelijk niet.


And he scores.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-05-2009 1:22 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2009 0:06 schreef Audiophile het volgende:
Ja, zoiets. Ik heb voor mijzelf de regel dat er geen scenario bestaat waarover geen grappen gemaakt mogen worden, er bestaat alleen slechte timing.

Ik wil er best grappen over maken, maar daar ben ik wat mij betreft niet aan toe, niet dat ik een of andere emotionele lapzwans ben die met een doos tissues nu voor de tv zit te dwepen met zijn verdriet, maar relativeren komt pas nadat de situatie een plaats heeft gekregen, als de scherpe kantje eraf zijn.


Ah gut, wil je er over praten?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 01-05-2009 1:30 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

ach, wellicht zijn er droeftoeters die grappen nodig hebben om hun verdriet te verwerken, iedere doet dat op zijn eigen manier misschien veranderd het de zaak als je er bij was. dit soort dingen gaan je niet in de koude kleren zitten.



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-05-2009 1:32 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2009 1:30 schreef BitchSlap het volgende:
ach, wellicht zijn er droeftoeters die grappen nodig hebben om hun verdriet te verwerken, iedere doet dat op zijn eigen manier misschien veranderd het de zaak als je er bij was. dit soort dingen gaan je niet in de koude kleren zitten.




Tsja, erg wat er gebeurd is, maar van dat moraal ridder gezeik krijg ik echt jeuk.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 01-05-2009 1:34 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

welk moraalriddergezeik?


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen